Skocz do zawartości

Wzmacniacz do Tonsil Altus 200


WhiskyHaze338

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka , jestem dość zielony w sprawach głośników a tym bardziej wzmacniaczy chcę kupić kolumny tonsil altus 200 . Potrzeby mi będzie do nich jakiś dobry wzmacniacz , ja się nie znam chłopaki doradźcie jaki ten wzmachol chciałbym wydać coś około 300 zł . Możecie też mi napisać jak dobierać wzmacniacze do kolumn . Tak jak już mówiłem jestem kompletnie zielony , chciałbym mieć coś lepszego w domu do słuchania niż jakieś badziewne logitechy komputerowe . Kolumny już sobie upatrzyłem lecz do wzmacniacza nie wiem jak podejść proszę was o pomoc .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcale nie trzeba dużo dokładać bo w podobnych pieniądzach kupi się (również) TONSIL'e Maestro II 180 - a grają one bardzo dobrze, więc będą to dobrze zainwestowane pieniądze - polecam tą parę do stereo. Jak wyżej, odpuść sobie te altusy, a tak w ogóle jeśli potrzebujesz doradztwa to napisz czego oczekujesz dokładniej, w jakim pomieszczeniu rozstawisz zestaw? (ile m2), co będzie służyło za źródło dźwięku (komputer / CDplayer / gramofon), jakiego rodzaju muzyki słuchasz? Czy zależy ci na bassie czy raczej na niskich tonach? To wszystko jest ważne. Co do wzmacniacza szukasz czegoś HIFI? 2.0 czy amplitunera 5.1. Jeśli zadowoli Cię amplituner to dobrym wyborem będzie Yamaha RX 797 obserwując któregoś razu licytacje zakończyła się na kwocie ok 400zł więc warto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach