Sluchawki24pl Opublikowano 31 Października 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Grał już ktoś w nowego Assasina? Jakie wrażenia? Warto zakupić kolejną część? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azahiel Opublikowano 1 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 Jak dla mnie po pierwszych opiniach, trailerach itp. Trochę przesada. W ogóle nie widać wśród niebieskich i czerwonych strojów białego assasina Jak dla mnie najlepsza jest 2 tak czy siak. A 1 za sam klimat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quake Opublikowano 1 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 Widzę, Azahiel, że jesteśmy podobnego zdania, myślałem że tylko ja jeden doceniam pierwszą część Dzisiaj pogram w trzecią część, zobaczy się, co wyszło Ubisoftowi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spawn Opublikowano 1 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 (edytowane) Gram od paru godzin ale póki co się zmuszam ze względu na recenzje inaczej już bym to odłożył. Pierwsze kilka godzin to jeden wielki tutorial wpleciony w fabułe. Ziewane murowane. Ponoć gra jest bardzo rozbudowana i później się otwiera. Oby bo narazie to dla mnie kupa. (przeszedłem wszystkie części łącznie ze słabym revelations ) Gram na xboxie, nowy engine z jednej strony wygląda ładniej, a z drugiej strony pop upowanie grafiki jest tak widoczne że to aż nie jest śmieszne. Przykład: chciałem przemknąć przez miasto nie zauważony bo wszyscy byli na high alert za moją osobą. Widze na mapce zaznaczonych strażników czerwoną kropką powiedzmy 20 metrów przedemną. W "realu ich nie widać" no więc podchodze blizej skonfudowany czemu ich nie widać i nagle BAM 5 metrów przedemną zmaterializowali się strażnicy, dodam że w momencie w którym mnie już sami zobaczyli. No po prostu WTF?! Ogólnie gra ma więcej bugów niż naliczyłem w poprzednich częściach razem wziętych. Edytowane 1 Listopada 2012 przez Spawn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quake Opublikowano 21 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Dzisiaj przeszedłem, co mogę powiedzieć, grałem na Xboxie, każdy wie, że grafika i tak lepsza na komputerze. To, co mi sie cholernie nie podobało, to nie naprawienie wady "priorytetów" celu, powiedzmy, pościg za gościem a nasz bohater zamiast odnosić chęć rzucenia się i powalenia osoby do celu, woli sprowadzić do parteru jakiegoś przechodnia. Było to już w poprzednich częściach widoczne, i by uzyskać 100% synchronizacji zdarzało się po kilkanaście razy restartować misję. Kolejna sprawa to fabuła, nie będe spojlerować ale powiem że się zawiodłem, wydaje się że autorom brakowało już pomysłów jak rozwinąć koncepcje pierwszej i drugiej części. Jeszcze warto wspomnieć że nie da się kupować i ulepszać zbroi jak w np. drugiej części, a moduł zarządzania bractwem został jakoś schowany w tło i ani razu nie zdarzyło mi się z niego korzystać. Podobnie z eagle vision, będącego główną podporą tajemniczych zdolności asasyna. Ogółem, na minus, zagrać można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spawn Opublikowano 22 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Zapomniałem już o tym wątku Przeszedłem grę ze 2 tygodnie temu i szału nima. Główny bohater oraz sama epoka jak dla mnie mało interesujące. Ezio i Włochy znacznie bardziej przypadły mi do gustu. Jedyna naprawdę fajna nowa rzecz to misje na statku. Walka podczas sztormu to naprawdę niezapomniane przeżycie Pozatym to po prostu assassins creed, nic nowatorskiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azahiel Opublikowano 22 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Bo to dobre było w 1. Był klimat tych templariuszy, wojen na tle religii itp. A tutaj? indianiec skaczący miedzy czerwonymi strojami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quake Opublikowano 22 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Miałem nadzieję że po Revelations Ubisoft czymś zaskoczy. Właściwie grając miałem wrażenie, że ich celem było pokazanie nowych elementów typu skakanie po drzewach, a nie fabuły, otoczenia i rozwoju postaci. Porównując na przykład widoki z wież do synchronizacji obszaru, to w jedynce czy dwójce potrafiłem posiedzieć przez chwilę na szczycie i rozkoszować się widokiem, a w trójce to taki schemat, wejść, jak najszybciej zrobić tą cholerną synchronizację i bach do siana. W dodatku te synchronizacje często okazują się idiotyzmem bo na jedno miasto ledwo dwa sklepy na krzyż, a z punktów usług typu drukarnia ani razu nie skorzystałem. Kolejny idiotyzm - odkrywanie punktów "Fast Travel", no sorry, ale ja wolę już zagwizdać po konia (który wyłania się spod ziemi za naszymi plecami) i przebyć ten dystans truchtem, lub zrobić szybką podróż do jakiegoś punktu przy porcie niż cackać się w zapalanie lantern. Zapomniałbym, w sklepach nie ma możliwości podglądu ciuchów, czyli trzeba ślepo strzelać sugerując się ceną...a najdroższy wcale nie znaczy najciekawszy o czym się przekonałem Dodatkowo, już chyba między 5 a 6 sekwencją można spokojnie dorobić się najlepszego wyposażenia...kompletny bezsens, w dwójce bronie się odblokowywało i wydawało na nie spory majątek. Azahiel, dokładnie, Desmond jako obiekt badawczy, odkrywanie przez eagle vision ciekawostek, fabuła typowo nastawiona na bycie zabójcą - eliminacja poszczególnych celów. Druga część to dokładnie to samo, rozbudowane o zaje*istość Ezio, fikuśne ciuchy i wyposażenie. A w trójce? Jakieś 3-4 cele do wyeliminowania a fabuła kończy się na 50% ukończenia gry... srlsly, Ubisoft? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spawn Opublikowano 22 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 A zauwazyliście że jak punktem synchronizacji są drzewa to za każdym razem są identyczne, tzn mają taki sam układ gałęzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quake Opublikowano 22 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Tak, chyba Ubisoft się śpieszył AngryJoe bardzo dobrze zrecenzował: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spawn Opublikowano 22 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Dziwi mnie rozczarowanie recenzenta zakończeniem. Przecież wszystkie assassins creed kończą się beznadziejnie. Rozczarowany byłem tylko w pierwszej części, teraz to już dla mnie standard Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quake Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Same zakończenia pozostawiały gracza w niedopowiedzeniu i miało się chęć już sięgnąć po kolejną część, ale w trójce to już przesadzili bo samo zakończenie właściwie nie zostawiało niczego tajemniczego, można powiedzieć, że cała aura fabuły prysła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dszeffko Opublikowano 23 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Mi tam się podoba AC3 (gram na pc), ale optymalizacja jest tak beznadziejna, że na i7 i gtx580 mam problemy z płynnością fps... Sama gra fajna (chociaż dopiero zaczynam prawde powiedziawszy). Ja akurat doceniam te oderwanie od włoskich miast, bo po tylu częściach mnie znudziło. IMHO każda część Assassina powinna dotyczyć innego czasu i miejsca Ogólnie? Sama gra na +, optymalizacja pod PC na - (port z Xboxa -.-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sony156 Opublikowano 24 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 Optymalizacja bardzo, bardzo słaba. Gram na i5 750@3.6GHz + HD7870 w FHD i zdażają się dropy do 40fps. Sterowanie bardzo toporne, w sumie to wszystko postać sama robi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quake Opublikowano 25 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 Optymalizacja będzie (jeżeli już nie została) poprawiona jakimś patchem, ostatnio bardzo dużo gier ma bezpośrednio po wypuszczeniu problemy z wydajnością. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dszeffko Opublikowano 25 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 Gdzie go szukać i kiedy się pojawi taki patch? Trochę niesmak pozostaje jak się kupuje grę i ma się problem z optymalizacją na mocnym sprzęcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quake Opublikowano 26 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Już został wydany patch 1.01 poprawiający jakieś bugi w misjach, ale o optymalizacji gry nic nie napisali. Na Xboxy i PS3 3 dni temu wypuszczono "Thanksgiving Patch" poprawiający kolejne błędy. Podobno AC3 w ogóle nie wykorzystuje czterech rdzeni, co prowadzi do efektu portu GTA IV na PC, pomiędzy 2-core a 4-core są jakieś 2-3 FPS'y różnicy Zapewne trochę minie zanim wypuszczą łatkę naprawiającą wydajność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azahiel Opublikowano 26 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Mało która gra generalnie wykorzystuje 4 rdzenie więc, wcale mnie to dziwi jakoś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dalvik Opublikowano 26 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Już został wydany patch 1.01 poprawiający jakieś bugi w misjach, ale o optymalizacji gry nic nie napisali. Na Xboxy i PS3 3 dni temu wypuszczono "Thanksgiving Patch" poprawiający kolejne błędy. Podobno AC3 w ogóle nie wykorzystuje czterech rdzeni, co prowadzi do efektu portu GTA IV na PC, pomiędzy 2-core a 4-core są jakieś 2-3 FPS'y różnicy Zapewne trochę minie zanim wypuszczą łatkę naprawiającą wydajność. GTA IV akurat korzysta z 4 rdzeni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azahiel Opublikowano 26 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Z czego sama gra była projektowana pod 2 to że potem dodali patchami to już inna bajka, to nie do końca taka pełna obsługa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spawn Opublikowano 26 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Mało która gra generalnie wykorzystuje 4 rdzenie więc, wcale mnie to dziwi jakoś... Możesz rozwinąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tas2die4 Opublikowano 27 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 A ja nie wiem czemu tak narzekacie- wg mnie gra bardzo fajna. Po pierwsze rozbudowana- masa pobocznych watkow, misji itp. Dwa ze klimat kolonialnej Ameryki tez spoko,bo juz mi sie Italia przejadla. Connor troche dziwna postac, w niektorych scenkach jakis taki dretwy ale ogolnie spoko. Jedyne co mi sie nie podoba to zdobywanie fortow, bo naogol i tak w pewnym momencie wiaze sie to z wyrznieciem calej armii tam stacjonujacej. NO i jak juz na AC przystalo- glupota przeciwnikow, ktorych AI praktycznie nie istnieje. Ale juz sie przyzwyczailem Ogolnie polecam- bo gierka bardzo fajna, mimo jakichs tam bugow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.