Skocz do zawartości

[ROZWIĄZANE] "Przeźroczyste" IEMy


daroq

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jestem z zawodu wokalistą i ostatnio udało mi się kupić w świetniej cenie system dousznego monitoringu bezprzewodowego Sennheiser EW 300. Owa cena była spowodowana głównie tym, że sprzęt był powystawowy [choć przez rok nikt go nie testował...] i nie było w zestawie doków IE-7.

 

Dlatego poszukuję do zestawu właśnie IEMów, jednak muszą one być przeźroczyste (łącznie z kablem, o co naprawdę ciężko). I teraz jedna uwaga- wierzcie lub nie, ale na scenie jakość dźwięku nie jest aż tak bardzo ważna, dla przykładu używam SM PL30 i dźwiękowo spisują się doskonale, więc same niuanse związane z dźwiękiem są raczej drugorzędne. Mam preequalizer w mikserze na torze monitorowym, lekko zbijam dół, żeby nie było zbyt dużo dudnienia i to wystarcza- plus 10 pts. dla twoich skillsów wokalnych :P Najważniejsza jest oczywiście izolacja (i tu również PL30 się nadają), no i budowa słuchawek pozwalająca na "puszczenie" kabla nad uchem.

 

Same Soundmagic mi nie pasują właśnie ze względu na kolor- zbyt bardzo rzucają się w oczy, nawet przy słabym oświetleniu sceny, poza tym trochę odstają od ucha przez te pokrętła nie wiadomo do czego :D

 

Ważna jest dla mnie cena- tak jak napisałem, jakość dźwięku do tego zastosowania nie jest aż tak istotna, gdybym się uparł i zaufał mojemu realizatorowi, to teoretycznie mógłbym i w EP-630 wyjść, do użytku pozascenicznego mam nauszne no i.. PL30, tak więc propozycje typu Westone, ACS czy UE 10.fi odpadają z wiadomych względów.

 

W thomannie znalazłem coś takiego: http://www.thomann.de/pl/the_tbone_ep_4.htm

 

Pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale słuchawki w bardzo niskiej cenie i w miarę przeźroczyste, no i wyglądają na dość anatomiczne. Może ktoś wie coś o dźwięku? Gdyby były na poziomie SM, byłoby super.