Skocz do zawartości

[ROZWIĄZANE] Słuchawki nauszne


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jako, że nie znam się zbytnio na słuchawkach to mam do was 2 pytania:

1. Jaka jest różnica w jakości dźwięku i tłumieniu otoczenia między słuchawkami nausznymi, a dokanałowymi?

2. Jakie słuchawki nauszne polecacie do 350 zł ? Bardzo zależy mi na tłumieniu otoczenia i jakości dźwięku ! Trochę niższym priorytetem, ale też ważnym jest komfort - żeby były wygodne, żeby uszy nie bolały i żeby ucho się nie pociło. Chciałbym, aby były zamknięte, ale żeby nie miały takich wielkich nauszników (czy jak to się tam nazywa). Wielkością coś podobnego do tego: http://www.google.pl...s:0&tx=51&ty=40 i tego: http://www.google.pl...iw=1440&bih=766 .

Słuchawki mają być kompatybilne z Samsungiem Galaxy S i9000.

Czy te wyżej wymienione słuchawki grają gorzej od takiego typu słuchawek ?: http://www.google.pl...s:0&tx=53&ty=65 Jeśli nie to spoko, bo te ostatnie jakieś takie za duże są :P

Edytowane przez pazday
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do nausznych: jeśli chcesz małe muszle przy zachowaniu opowiedniej izolacji będziesz musiał się liczyc z mniejszą wygodą. Zazwyczaj jest tak, że im większy nacisk uszu(na małżowiny) tym lepsza izolacja. W większych słuchawkach(rzadkośc jako portable, jednak niektorzy tak chodzą, choćby w CAL!) lepsza izolacja niekonecznie idzie w parze z mniejszym komfortem, bo pady nie opierają się na uchu, tylko głowie(malżowina jest cała w środku).

350zł to dużo, będzie w czym wybierać...tylko trzeba wiedziec czego oczekujesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam :)

Szukam słuchawek nausznych do 350 zł. Zależy mi na jakości dźwięku, tłumieniu otoczenia i komforcie. Proszę o składanie propozycji.

 

edit1: Co powiecie na Senki HD 380 Pro ? Dobre są ? I czym różni się wersja Pro od tej nie-Pro ?

edit2: Są jakieś słuchawki w cenie do 350 zł, równie dobre co senki 380 Pro, o wyglądzie bardzo podobnym do senków HD 205 ?