Judas Opublikowano 21 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Witam, mam problem z swoim odtwarzaczem SanDisk Sansa Fuze, zacznę od początku, bateria ładowała się tylko do 94% i sama z siebie się rozładowywała i to dość znacznie np. na drugi dzień nawet gdy nie używałem playera bateria była rozładowana ale dało się z tym żyć potem nawet tak szybko się nie rozładowywała, pewnego dnia gdy nie korzystałem z fuze tak z 4 dni próbuję go włączyć i niestety w ogóle nie startuje stwierdziłem muszę załadować baterię a więc podłączam fuze wszystko się ładnie wyświetla aż fuze zawiesza się ekranie gdzie jest ikona która składa się z pięciu kolorów w środku występuje kolor czarny. Problemem jest to że komputer nie wykrywa fuze.Gdy fuze nie jest podłączony do ładowania nie da się go w ogóle włączyć. Czy da się ten problem jakoś rozwiązać. Jeśli macie jakieś pomysły piszcie z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Judas Opublikowano 8 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Czy naprawdę nikt nie jest w stanie mi pomóc. Już dość długo jestem bez swojego źródła muzyki więc jeśli ktoś ma jakieś pomysły co zrobić to proszę napisać o tych pomysłach w moim temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
o9d6 Opublikowano 13 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 (edytowane) Pewnie trafiłeś na wadliwy egzemplarz z uszkodzonym akumulatorem. Jak masz gwarancję to zwróć. Edytowane 13 Marca 2011 przez o9d6 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Judas Opublikowano 15 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Chyba tak właśnie zrobię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Zaremba Opublikowano 15 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Tylko trzeba dobrze wykombinować żeby w 100% pozbyć się Rockboksa, bo inaczej z gwarancji nici ;( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Judas Opublikowano 16 Marca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Tylko trzeba dobrze wykombinować żeby w 100% pozbyć się Rockboksa, bo inaczej z gwarancji nici ;( Miałem duże szczęście ponieważ tydzień przed awarią pozbyłem się rockboxa tak polecił mi jeden użytkownik i jestem mu za to bardzo wdzięczny, polecił mi to ponieważ wcześniej miałem już cyrki z tym odtwarzaczem stwierdził że lepiej nie ryzykować i odinstalować rockboxa bo różnie bywa z tą gwarancję mogą przyjąć ale też mogą nie przyjąć. Temat można uznać za rozwiązany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zubr Opublikowano 7 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Jak dalej masy problem zawsze możesz spróbować zrobić reset: http://kb.sandisk.com/app/answers/detail/a_id/188/~/resetting-a-sansa-player Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.