ant55 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 W marcu tego roku kupiłem komputer marki Acer, model Aspire 3935 za kwotę 3199zł i tu zaczęła się moja katorga najpierw z serwisem Acera, potem ze sklepem "RESET". Chciałem od razu zwrócić komputer przy wystąpieniu pierwszej usterki, jednak w sklepie specjalnie wprowadzono mnie w błąd, aby potem mi tego zwrotu odmówić. Otóż zepsuł się panel dotykowy odpowiedzialny za bluetooth, WiFi i kopię zapasową, stało się to w kwietniu miesiąc po kupnie komputera, w dziwny "magiczny" sposób przyciski te same się wciskały nie działo się to często jednak z czasem usterka występowała coraz częściej i tu zaczęła się moja przygoda z serwisem Acera i niemiłą obsługa sklepu "RESET". Dzwoniłem do sklepu w celu uzgodnienia terminu oddania komputera do sklepu na podstawie niezgodności towaru z umową, powiedziano mi że sklep się tym nie zajmuje i mam odesłać komputer do serwisu Acera. 12.05.2010r. Komputer został dostarczony przez firmę kurierską do serwisu Acera, wymieniono wtedy płytę główną i odesłano "naprawiony" komputer do mnie. Usterka po niedługim czasie zaczęła znowu występować, więc komputer został dostarczony do serwisu Acera ponownie dnia 02.07.2010.r po niedługim czasie odesłano do mnie "wolny od wad" komputer. Usterka znowu zaczęła występować tym razem od razu po powrocie komputera z serwisu, nagrałem wideo przedstawiające usterkę które załączyłem do komputera, odesłałem komputer ponownie i komputer dnia 22.07.2010r. znów był w serwisie, tym razem wgrano od nowa BIOS co miało "naprawić" komputer. Dnia 25.08.2010r. Komputer był już 4-ty raz w serwisie, został odesłany z nowym wideo przedstawiającym usterkę, niestety wrócił tylko przetestowany, tym razem nic nie zrobiono twierdząc, że usterka nie wystąpiła na serwisie. Po tej przygodzie z serwisem Acera chciałem w końcu oddać komputer z powrotem do sklepu, doszła nowa usterka: rozpadający się lewy zawias i nagrzewanie się komputera, przygotowałem odpowiednie pismo reklamacyjne i oddałem komputer do sklepu. Po dwóch tygodniach przyszedł list polecony informujący o tym, że moje roszczenia są bezzasadne, ponieważ przed oddaniem komputera do sklepu a wystąpieniem usterki minęło 2 miesiące i komputer nie zostanie mi wymieniony na nowy, ani nie zostaną zwrócone mi pieniądze. W chwili obecnej mija 9 miesięcy od kupna komputera, a ja pozostaję z zepsutym komputerem, bez możliwości oddania go do sklepu i z 3 miesięczną gwarancją producenta, ponieważ została mi udzielona na okres 12-tu miesięcy. Niedługo skończy się gwarancja, a ja pozostanę z bublem i brakiem możliwości jego naprawienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azahiel Opublikowano 30 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 (edytowane) próbowałeś kontaktować się z uokik? Edytowane 30 Grudnia 2010 przez Azahiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ant55 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 (edytowane) I to nie raz? To oni właśnie mnie wysłali do sklepu z ustawą o niezgodności z umową nie mówiąc mi, że po 2 miesiącach od wystąpienia usterki nie da się nic zrobić... Edytowane 30 Grudnia 2010 przez ant55 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azahiel Opublikowano 30 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 no to powiedz mi w takim razie jak Ci my możemy pomóc? zostaje Ci prawnik tylko- że sklep wprowadził Cię w błąd i odszkodowanie w wysokości ceny laptopa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ant55 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Tak tylko że ja nie mam na piśmie tego że sklep mnie wprowadził w błąd, jak ja to teraz udowodnię?, piszę tu aby przestrzec potencjalnych klientów tego sklepu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zervis Opublikowano 30 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 z tego co się orientuję to przysługuje Ci prawnie 24mc gwarancji (jeśli producent daje 12mc to może i te 12mc), chodzi mi o to, że ta gwarancja "resetuje" się z każdą wizytą w serwisie, jeśli stwierdzono usterkę - powinieneś mieć jakiś dokument potwierdzający udzieloną Ci gwarancję, oraz dokumentację z serwisu. najlepiej skontaktuj się z uokik i wyjaśnij sytuację. powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ant55 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 (edytowane) Właśnie byłem w urzędzie i to wiele razy, niestety te 12 miesięcy się nie "resetuje", upływa w marcu przyszłego roku. No nic myślę, że czeka mnie 5-ta wysyłka sprzętu na gwarancję, do marca zdążę wysłać go może jeszcze 2 razy, i co mi to da?... nic. Edytowane 30 Grudnia 2010 przez ant55 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zervis Opublikowano 30 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 (edytowane) w takim razie zażądaj na piśmie wymianę na nowy model, bo komputer był już X razy w serwisie i ciągle wraca z tą samą usterką, dziwne że tego panelu Ci nie wymienili skoro to on stwarza problemy. co do gwarancji: Art. 581. § 1. Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli gwarant wymienił część rzeczy, przepis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej. § 2. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady rzeczy objętej gwarancją uprawniony z gwarancji nie mógł z niej korzystać. Przy każdej istotnej naprawie nabywa się prawo reklamowania samej skuteczności naprawy. Jeśli odmówią naprawy wadliwego komputera - wówczas pozostanie dochodzić bądź nakazania naprawy - bądź zlecić naprawę na własny koszt w innym serwisie i dochodzić zapłaty od gwaranta. Edytowane 30 Grudnia 2010 przez zervis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ant55 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 No i co z tego jak jesteś taki mądry to mi to załatw - zapłacę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azahiel Opublikowano 30 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 No i co z tego jak jesteś taki mądry to mi to załatw - zapłacę. to po co tutaj pisałeś powiedz mi proszę? jeśli masz zamiar obrażać użytkowników- daruj sobie. Kazdy che tu jakoś pomóc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ant55 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Nie piszę tego aby kogoś obrażać, bynajmniej, pisze to po to aby Was przestrzec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zervis Opublikowano 30 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 No i co z tego jak jesteś taki mądry to mi to załatw - zapłacę. chciałem pomóc, ale jak masz mi płacić i się oburzać, to może lepiej zapłać za naprawę w innym serwisie i będzie spokój. na przyszłość polecam zakup notebooków DELL, albo ASUS, bo jak to mówi mój kolega "to nie laptop, to jest A-C-E-R" (nie obrażając posiadaczy Acer'ów - osobiście nic do nich nie mam). z drugiej strony, może jest jakiś konflikt programowy (lub jakieś sterowniki), które robią takie heca (sam miałem podobny problem), dla pewności nie zaszkodzi zrobić sobie kopii dysku Acronisem i zainstalować XP, Win7, lub nawet odpalić ubuntu z pendrive'a żeby zdiagnozować usterkę. wydaje mi się to co najmniej dziwne, żeby notebook wracał 4 razy z serwisu i dalej był uszkodzony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ant55 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Instalowałem na nim 8 dystrybucji linuksa i 3 windowsy i zawsze to samo http://windows7forums.com/windows-7-hardware/20016-acer-3935-64bit-ultimate-bt-wireless-off-constantly-2.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zervis Opublikowano 30 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 W takim razie wysyłaj do serwisu do skutku, jak nic nie poradzą to możesz spróbować wyłączyć BT i WiFi sprzętowo w BIOSie - żeby nie denerwowało. Możesz też wgrać mu innego BIOSa, ale poszukaj stabilnego (nie najnowszego), bo jeśli nie jest to usterka sprzętu to coś jest z BIOSem, niby w serwisie zmienili BIOS, ale jak wgrali Ci tą samą wersję to sam wiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ant55 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Wgrywałem BIOS wiele razy, nie da się niestety tego wyłączyć w BIOSIE, gdyby się dało, nie byłoby problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zervis Opublikowano 30 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 no widzisz, a u mnie w Asusie się da:p poszukaj tych urządzeń w menadżerze urządzeń, tam też możesz je wyłączyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ant55 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Jak już mówiłem nie da się, w menadżerze też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruno63 Opublikowano 30 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 (edytowane) przykra sprawa, ale niech to będzie przestroga przez zakupami w tymże sklepie i zakupu tej jakże udanej marki ant55 szczerze współczuję Ci tych wszystkich nerwów straconych, ale może to męczenie serwisu przyniesie jakiś skute, trzymam kciuki za udane załatwienie sprawy Edytowane 30 Grudnia 2010 przez bruno63 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subWOOFer Opublikowano 31 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 Niestety z Acerem to norma. Przykład (jeden z wielu): http://www.stopacer.pl/ P.S. Polski serwis Asusa tez jest tragiczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CiociaSamoDobro Opublikowano 1 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 (edytowane) co to za zly serwis, ktory nie przyjmuje laptopa na gwarancje po jej zakonczeniu:( btw siedze ostatnio na nhl.pl (forum serwisu notebookcheck) i ludzie twierdza ze teraz acer sie poprawil i juz nie jest tak zle i wsrod polecanych sprzetow jest jedna z czesciej wymienianych marek Edytowane 1 Stycznia 2011 przez CiociaSamoDobro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rolandsinger Opublikowano 1 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Od lat korzystam w mojej firmie ze sprzętu Acera. Jest to świetny harware w racjonalnej cenie. Jedyną wadą jest serwis w Brnie obsługujący Europę: właściwie to go nie ma, bo pracują tam chyba niepiśmienne pepole z odwyku. Jedyne wyjście to postraszyć ich, że pójdziesz z tą sprawą do mediów, bo...np. wujek pracuje w radiu...etc. Sprawdzone, działa bez zarzutu. Tajwańce bardzo się boją złego PRu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patyczak Opublikowano 1 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Od lat korzystam w mojej firmie ze sprzętu Acera. Jest to świetny harware w racjonalnej cenie. Jedyną wadą jest serwis w Brnie obsługujący Europę: właściwie to go nie ma, bo pracują tam chyba niepiśmienne pepole z odwyku. Jedyne wyjście to postraszyć ich, że pójdziesz z tą sprawą do mediów, bo...np. wujek pracuje w radiu...etc. Sprawdzone, działa bez zarzutu. Tajwańce bardzo się boją złego PRu. Jesli Acer jest swietny to jak okreslisz np Dell, IBM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHRoN Opublikowano 1 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Jesli Acer jest swietny to jak okreslisz np Dell, IBM? krótko "drogie" dłużej "nawet lepsze ale droższe" poza tym IBM robi jeszcze laptopy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siekiera Opublikowano 1 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 Robi, pod marką Lenovo i serwis mają... sami poczytajcie o A-Novo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHRoN Opublikowano 1 Stycznia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2011 (edytowane) Robi, pod marką Lenovo i serwis mają... sami poczytajcie o A-Novo. chciałeś powiedzieć "robił parę lat temu", dziś Lenovo nie ma z IBM nic wspólnego (poza tym że wszyscy pamiętają że to IBM) http://en.wikipedia.org/wiki/Lenovo Edytowane 1 Stycznia 2011 przez KHRoN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.