Fanatik Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Witam Sprzęt służy mi wiernie już 11 miesięcy, słucham praktycznie codzień po 2-3 godziny. Ostatnio doznałem lekkiego szoku, gdy po wyjęciu słuchawek z uszu, część jednej z nich została w środku. Wygląda na to, że się zwyczajnie odkleiło, widać nawet resztki kleju. Nie narażałem ich nigdy na ekstremalne warunki i dbałem dobrze. Został mi ostatni miesiąc gwarancji i pytanie brzmi, czy usterka zostanie uznana czy też może zostać potraktowana jako mechaniczna i odmówią naprawy? Wygląda to wszystko tak: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radical Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Mól kolega miał identyczną sytuację z pl21 tyle że słuchawki miały około 5 miesięcy. Zaniósł na gwarancje do mp3s i po 2 tygodniach sklejone słuchawki były z powrotem. Problem w tym że poza sklejeniem serwis uszkodził taką metalową siateczkę chroniącą membranę. Nie wiem jakim cudem ale wyglądało to tak jakby wziął długopis i wcisnął ją do środka. Podsumowując słuchawki z serwisu wróciły w gorszym stanie niż do niego pojechały. Co ciekawe po 2 dniach rozleciała się w identyczny sposób druga słuchawka.... Kolega skleił ją sam super glue, co ciekawe udało mu się nie uszkodzić tej siateczki więc chyba mógłby spokojnie zostać serwisantem soundmagica. Zwyczajna chińszczyzna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tornvald Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 No niestety ale nie jest to produkt z wyzszesj polki...Jaka cena takie słuchawki a uważam ,ze za ta cenę są ok. Z ep630 nie było lepiej...ba mi się Triple.Fi rozkleily... A do serwisu nigdy nie zaszkodzi zaniesc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m851 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 kolega miał podobny problem z mp21, że się rozkleiły, oddał same słuchawki i puste pudełko, a oddali mu nowe, oryginalnie zapakowane, różnie bywa, chyba to zależy od serwisu(to bylo w wawie). Ja bym spróbował zdać na gwarancję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator kurop Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 jeżeli kupowane w mp3store to serwis jest tylko jeden teraz zasada jest taka ze przyjmujemy je bez pudełka tipsów itd, z kopią paragonu zazwyczaj naprawa kończy się to wymianą na nowe. W przypadku twoich słuchawek nie daje pewności, że też tak będzie, bo uszkodzenie teoretycznie wygląda na mechaniczne chociaż wcale takim nie musi być. Warto jednak spróbować. U mnie trafiły się kiedyś rozklejone pl12 i wróciły nówki sztuki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fanatik Opublikowano 6 Września 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 (edytowane) Sprzęt zakupiłem na allegro od usera "SoundMAGIC", firma ma siedzibę w Legnicy i tam też wysyłałem słuchawki. Gdzie mają serwis, tego to już nie wiem. Po 2 tygodniach PL11 dziś wróciły, sklejone, ale są kolejne problemy. Przy naprawie wgnietli mi tą srebrną siateczkę znajdującą się tuż za gumkami i jest ona o 2-3 mm niżej od tej drugiej. Do tego dźwięk z wgnieconej słuchawki idzie głośniej o jakieś 10-15 %, przez co mam wrażenie, że wokal płynie tylko z jednej strony. Myślałem, że mi się wydaje, ale znajomi potwierdzili to po paru sekundach odsłuchu. Gwarancję przedłużono mi tylko o 9 dni a słuchawki tak chu... zapakowano, że wypadły z pudełka w trakcie transportu, może i nawet wcześniej. Wątpię, czy teraz da się to w ogóle naprawić... Edytowane 6 Września 2010 przez Fanatik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rond Opublikowano 13 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Ja mam takie pytanie - czy jeżeli kupiłem słuchawki nie w Mp3 Store, to czy mogę tam naprawić słuchawki? Najlepiej, gdyby najpierw mi wycenili naprawę, bo nie wiem czy mi się opłaca naprawa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aragorn7 Opublikowano 13 Września 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 @Rond Ale chcesz naprawy gwarancyjnej cz\y po/pozagwarancyjnej? W tym drugim przypadku najlepiej wysłać maila do serwisu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.