Skocz do zawartości

Dlaczego mp3store.pl ma emaile od klientów w poważaniu?


Gość Radical

Rekomendowane odpowiedzi

Zakładam ten wątek bo chyba nie ma sensu pisać kolejnego maila do mp3store.pl. Jest to kolejna sytuacja gdzie wysyłam maila apropo dostępności jakiegoś sprzętu i mój email pozostaje bez jakiejkolwiek odpowiedzi. Po prostu nie mieści mi się to w głowie jak można tak olewać klientów. Sam pracuje w biurze obsługi klienta i nigdy, zaznaczam NIGDY nie może się zdarzyć sytuacja gdzie jakikolwiek nawet najgłupszy email pozostaje bez odpowiedzi. Zapewne nikt też nie odezwie się apropo tego tematu ale chciałem powiedzieć że w ten sposób tracicie klientów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jaki adres @? Najlepiej pisac do sklepów np na gg. Może system zawodzi @ nie dostajemy bezpośrednio. Ja osobiście na te co dostaję odpowiadam na wszystkie. Słucham Radical o co chodzi, jaki sprzęt?

Jest 17.00 wychodze koniec pracy - jak coś pisz do sklepów bezpośrednio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

System działa dobrze bo dostałem auto odpowiedź że ktoś się odezwie w ciągu 10 godzin. Minęły 2 dni i nic. Kiedyś napisałem na adres krakowskiego mp3store czy takie i takie słuchawki są na stanie w krk i nigdy się nie doczekałem odpowiedzi, skończyło się na tym że kupiłem gdzie indziej. Teraz chciałem się dowiedzieć czy będzie dostępny w sprzedaży klips do cowona E2 i napisałem na bok@mp3store.pl no i tak jak mówię 2 dni i zero odzewu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rewelacja ale skoro podają emaile to chyba nie po to żeby ładnie wyglądały na stronie. Dodatkowo ja np w pracy nie mam dostępu do gg i dlaczego też mam wydawać pieniądze na telefon skoro mogę wysłać zwykłego emaila.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem, gdzie pisałeś, ale ja pisząc na krakow@mp3store.pl zawsze dostałem odpowiedź. A klipsów nie będzie. Za mało E2 się sprzedaje i się nie opłaca.

 

A czy MIP nie jest oficjalnym importerem cowona na Polskę? Co to za problem żeby przy następnym zamówieniu dostarczyli im parę klipsów?

 

Pisałem na krakow@mp3store.pl, ale to było już z rok temu jak nie lepiej więc może teraz się poprawiło. Nie zmienia to jednak faktu że na 2 maile wysłane na adresy podane na stronie otrzymałem dokładnie zero odpowiedzi. Jak ja mam się czuć jako klient? Przecież to nie oni robią mi łaskę tylko ja im.

Edytowane przez Radical
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Radical - Odnośnie "co to za problem". Otóż może być MOQ dla danego produktu - czyli minimalna ilość sztuk danego produktu i te "parę" może się okazać np. 20. Wiele marek tak ma - nie wiem jak jest obecnie w Cowonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

myślę że to my będziemy się tym martwić a nie ty :)

 

Wspomnę jutro o tych klipsach odpowiedniej osobie, może coś się uda załatwić.

A co do maili to jakas pojedyncza sytuacja, nie mamy w zwyczaju olewania klientów, ja na przykład odpisuje od razu jak jestem w sklepie, mysle ze pozostali podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak wspomniałem wysłałem w ciągu 2 lat 2 maile i na żadnego nie otrzymałem odpowiedzi. Albo jestem niesamowitym pechowcem albo coś jednak jest nie tak.

 

Co do klipsów to na moim przykładzie jeśli będą dostępne to od razu kupuje u Was Cowona E2 który to bez klipsa jest mi zwyczajnie bezużyteczny, zapewne nie jestem ewenementem na skalę krajową i parę innych osób też kupi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy rozmawiałem z odpowiednimi osobami dostałem infoemacje o prawdopodobnej dostepnosci klipsa do e2 przy kolejnej dostawie od cowona. Miało to byc razem z nowymi modelami np.J3. Trzeba chwile poczekać - mam nadzieje ze nic się nie zmieniło bo sam potrzebuje takiego klipsa. Radical napisz mi na PM dokładne adresy @ od których nie dostałeś odpowiedzi. Ruszę temat. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem okazje wysłać pare wiadomości email do mp3store i odpowiedz otrzymywalem najpuzniej następnego dnia. Moze miałeś pecha po prostu :). chociażby dziś mógłbyś zapytać o dostępność jakiegokolwiek produktu z asortymentu i się przekonasz czy wcześniej to były przypadki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • MP3store

Zakładam ten wątek bo chyba nie ma sensu pisać kolejnego maila do mp3store.pl. Jest to kolejna sytuacja gdzie wysyłam maila apropo dostępności jakiegoś sprzętu i mój email pozostaje bez jakiejkolwiek odpowiedzi. Po prostu nie mieści mi się to w głowie jak można tak olewać klientów. Sam pracuje w biurze obsługi klienta i nigdy, zaznaczam NIGDY nie może się zdarzyć sytuacja gdzie jakikolwiek nawet najgłupszy email pozostaje bez odpowiedzi. Zapewne nikt też nie odezwie się apropo tego tematu ale chciałem powiedzieć że w ten sposób tracicie klientów.

 

Witam

 

Zajmuje się obsługą bok@mp3store.pl, proszę podać jakie ma Pan maila, bo kojarze pytanie, odpowiedź została udzielona, proszę sprawdzić spam na serwerze :)

 

Mamy duże problemy z pocztą na wp.pl i gmail.com, nasze odpowiedzi często trafiaja do spamu

 

pozdrawiam, Mateusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładam ten wątek bo chyba nie ma sensu pisać kolejnego maila do mp3store.pl. Jest to kolejna sytuacja gdzie wysyłam maila apropo dostępności jakiegoś sprzętu i mój email pozostaje bez jakiejkolwiek odpowiedzi. Po prostu nie mieści mi się to w głowie jak można tak olewać klientów. Sam pracuje w biurze obsługi klienta i nigdy, zaznaczam NIGDY nie może się zdarzyć sytuacja gdzie jakikolwiek nawet najgłupszy email pozostaje bez odpowiedzi. Zapewne nikt też nie odezwie się apropo tego tematu ale chciałem powiedzieć że w ten sposób tracicie klientów.

 

Witam

 

Zajmuje się obsługą bok@mp3store.pl, proszę podać jakie ma Pan maila, bo kojarze pytanie, odpowiedź została udzielona, proszę sprawdzić spam na serwerze :)

 

Mamy duże problemy z pocztą na wp.pl i gmail.com, nasze odpowiedzi często trafiaja do spamu

 

pozdrawiam, Mateusz

 

O kurczę rzeczywiście odpowiedź wylądowała w spamie. W życiu bym o tym nie pomyślał zwłaszcza że autoresponder doszedł. Zwracam honor pracownikom mp3store.

 

Wydaje mi się że gmail potraktował to jako spam gdyż w temacie jest ciąg znaków "[. #3y1ady]:" który jakby nie było wygląda na zupełnie przypadkowy

 

Dla zainteresowanych klipsem odpowiedź jaką otrzymałem to "Zamówiliśmy te klipsy, powinny być dostępne do końca czerwca w naszej ofercie :)" - odrazu mówie że ustawiam się pierwszy w kolejce do klipsa i 4gb cowona e2 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I widzicie, jest normalnie? Wszystko ok tak jak powinno być? A teraz przeczytaj swojego posta rozpoczynającego temat.

 

Napisałem przecież że zwracam honor mp3store czyż nie tak? Poza tym chyba jednak dobrze że założyłem ten topic bo jednak doszliśmy dlaczego nie otrzymałem odpowiedzi (ciąg znaków w temacie wyglądający na przypadkowy) i chyba wypadało by też coś z tym zrobić aby ktoś inny w przyszłości nie założył dokładnie takiego samego tematu. Zresztą to chyba jest interes mp3store aby klienci byli zadowoleni z obsługi.

 

 

Za radością wyedytowałbym pierwszego posta zaznaczając u samej góry tłustymi literami że sprawa została rozwiązana i moje pretensje były bezpodstawne ale edycja postów została zablokowana z wiadomych względów.... Jak widać każdy kij ma 2 końce ;)

Edytowane przez Radical
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności