Gość Radical Opublikowano 10 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Zakładam ten wątek bo chyba nie ma sensu pisać kolejnego maila do mp3store.pl. Jest to kolejna sytuacja gdzie wysyłam maila apropo dostępności jakiegoś sprzętu i mój email pozostaje bez jakiejkolwiek odpowiedzi. Po prostu nie mieści mi się to w głowie jak można tak olewać klientów. Sam pracuje w biurze obsługi klienta i nigdy, zaznaczam NIGDY nie może się zdarzyć sytuacja gdzie jakikolwiek nawet najgłupszy email pozostaje bez odpowiedzi. Zapewne nikt też nie odezwie się apropo tego tematu ale chciałem powiedzieć że w ten sposób tracicie klientów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siekiera Opublikowano 10 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Dla mnie to nie nowość, niestety. Zawsze zostają telefony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekC Opublikowano 10 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Na jaki adres @? Najlepiej pisac do sklepów np na gg. Może system zawodzi @ nie dostajemy bezpośrednio. Ja osobiście na te co dostaję odpowiadam na wszystkie. Słucham Radical o co chodzi, jaki sprzęt? Jest 17.00 wychodze koniec pracy - jak coś pisz do sklepów bezpośrednio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radical Opublikowano 10 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 System działa dobrze bo dostałem auto odpowiedź że ktoś się odezwie w ciągu 10 godzin. Minęły 2 dni i nic. Kiedyś napisałem na adres krakowskiego mp3store czy takie i takie słuchawki są na stanie w krk i nigdy się nie doczekałem odpowiedzi, skończyło się na tym że kupiłem gdzie indziej. Teraz chciałem się dowiedzieć czy będzie dostępny w sprzedaży klips do cowona E2 i napisałem na bok@mp3store.pl no i tak jak mówię 2 dni i zero odzewu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azotyp Opublikowano 10 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Nie wiem jak z email ale kontakt gg jest z nimi dobry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radical Opublikowano 10 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Rewelacja ale skoro podają emaile to chyba nie po to żeby ładnie wyglądały na stronie. Dodatkowo ja np w pracy nie mam dostępu do gg i dlaczego też mam wydawać pieniądze na telefon skoro mogę wysłać zwykłego emaila. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siekiera Opublikowano 10 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 nie wiem, gdzie pisałeś, ale ja pisząc na krakow@mp3store.pl zawsze dostałem odpowiedź. A klipsów nie będzie. Za mało E2 się sprzedaje i się nie opłaca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radical Opublikowano 10 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 (edytowane) nie wiem, gdzie pisałeś, ale ja pisząc na krakow@mp3store.pl zawsze dostałem odpowiedź. A klipsów nie będzie. Za mało E2 się sprzedaje i się nie opłaca. A czy MIP nie jest oficjalnym importerem cowona na Polskę? Co to za problem żeby przy następnym zamówieniu dostarczyli im parę klipsów? Pisałem na krakow@mp3store.pl, ale to było już z rok temu jak nie lepiej więc może teraz się poprawiło. Nie zmienia to jednak faktu że na 2 maile wysłane na adresy podane na stronie otrzymałem dokładnie zero odpowiedzi. Jak ja mam się czuć jako klient? Przecież to nie oni robią mi łaskę tylko ja im. Edytowane 10 Czerwca 2010 przez Radical Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.ksy Opublikowano 10 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 @Radical - Odnośnie "co to za problem". Otóż może być MOQ dla danego produktu - czyli minimalna ilość sztuk danego produktu i te "parę" może się okazać np. 20. Wiele marek tak ma - nie wiem jak jest obecnie w Cowonie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radical Opublikowano 10 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Uważasz że nie sprzedadzą 20 marnych klipsów, ale 20 cowonów j3 8gb po 999zł sprzedadzą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator kurop Opublikowano 10 Czerwca 2010 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 myślę że to my będziemy się tym martwić a nie ty Wspomnę jutro o tych klipsach odpowiedniej osobie, może coś się uda załatwić. A co do maili to jakas pojedyncza sytuacja, nie mamy w zwyczaju olewania klientów, ja na przykład odpisuje od razu jak jestem w sklepie, mysle ze pozostali podobnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radical Opublikowano 10 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Tak jak wspomniałem wysłałem w ciągu 2 lat 2 maile i na żadnego nie otrzymałem odpowiedzi. Albo jestem niesamowitym pechowcem albo coś jednak jest nie tak. Co do klipsów to na moim przykładzie jeśli będą dostępne to od razu kupuje u Was Cowona E2 który to bez klipsa jest mi zwyczajnie bezużyteczny, zapewne nie jestem ewenementem na skalę krajową i parę innych osób też kupi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator kurop Opublikowano 10 Czerwca 2010 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 dobra to postaram sie nie zapomniec i jutro poruszę ten temat dam ci znać co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4ndr3 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 No, ja też bym był klipsem za rozsądne pieniądze zainteresowany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radical Opublikowano 10 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 dobra to postaram sie nie zapomniec i jutro poruszę ten temat dam ci znać co i jak Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ar_so Opublikowano 10 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Od siebie dodam, że też uzależniam kupno E2 od dostępności klipsa, więc zaiste postarajcie się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekC Opublikowano 11 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Gdy rozmawiałem z odpowiednimi osobami dostałem infoemacje o prawdopodobnej dostepnosci klipsa do e2 przy kolejnej dostawie od cowona. Miało to byc razem z nowymi modelami np.J3. Trzeba chwile poczekać - mam nadzieje ze nic się nie zmieniło bo sam potrzebuje takiego klipsa. Radical napisz mi na PM dokładne adresy @ od których nie dostałeś odpowiedzi. Ruszę temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damix Opublikowano 11 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Miałem okazje wysłać pare wiadomości email do mp3store i odpowiedz otrzymywalem najpuzniej następnego dnia. Moze miałeś pecha po prostu . chociażby dziś mógłbyś zapytać o dostępność jakiegokolwiek produktu z asortymentu i się przekonasz czy wcześniej to były przypadki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MP3store MP3store Krakow Opublikowano 11 Czerwca 2010 MP3store Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 ja zajmuje sie obsluga maila krakow@mp3store.pl. napisz na jakie adresy wysylales wiadomosci ktore pozostaly bez odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radical Opublikowano 11 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 ja zajmuje sie obsluga maila krakow@mp3store.pl. napisz na jakie adresy wysylales wiadomosci ktore pozostaly bez odpowiedzi. Wysłałem już PM do Wcicherskiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MP3store MP3store Poznan Opublikowano 11 Czerwca 2010 MP3store Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Zakładam ten wątek bo chyba nie ma sensu pisać kolejnego maila do mp3store.pl. Jest to kolejna sytuacja gdzie wysyłam maila apropo dostępności jakiegoś sprzętu i mój email pozostaje bez jakiejkolwiek odpowiedzi. Po prostu nie mieści mi się to w głowie jak można tak olewać klientów. Sam pracuje w biurze obsługi klienta i nigdy, zaznaczam NIGDY nie może się zdarzyć sytuacja gdzie jakikolwiek nawet najgłupszy email pozostaje bez odpowiedzi. Zapewne nikt też nie odezwie się apropo tego tematu ale chciałem powiedzieć że w ten sposób tracicie klientów. Witam Zajmuje się obsługą bok@mp3store.pl, proszę podać jakie ma Pan maila, bo kojarze pytanie, odpowiedź została udzielona, proszę sprawdzić spam na serwerze Mamy duże problemy z pocztą na wp.pl i gmail.com, nasze odpowiedzi często trafiaja do spamu pozdrawiam, Mateusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 11 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Potwierdzam Pierwszy mail ze sklepu mp3store wylądował w sapmie - mam skrzynka w gmail. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radical Opublikowano 11 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Zakładam ten wątek bo chyba nie ma sensu pisać kolejnego maila do mp3store.pl. Jest to kolejna sytuacja gdzie wysyłam maila apropo dostępności jakiegoś sprzętu i mój email pozostaje bez jakiejkolwiek odpowiedzi. Po prostu nie mieści mi się to w głowie jak można tak olewać klientów. Sam pracuje w biurze obsługi klienta i nigdy, zaznaczam NIGDY nie może się zdarzyć sytuacja gdzie jakikolwiek nawet najgłupszy email pozostaje bez odpowiedzi. Zapewne nikt też nie odezwie się apropo tego tematu ale chciałem powiedzieć że w ten sposób tracicie klientów. Witam Zajmuje się obsługą bok@mp3store.pl, proszę podać jakie ma Pan maila, bo kojarze pytanie, odpowiedź została udzielona, proszę sprawdzić spam na serwerze Mamy duże problemy z pocztą na wp.pl i gmail.com, nasze odpowiedzi często trafiaja do spamu pozdrawiam, Mateusz O kurczę rzeczywiście odpowiedź wylądowała w spamie. W życiu bym o tym nie pomyślał zwłaszcza że autoresponder doszedł. Zwracam honor pracownikom mp3store. Wydaje mi się że gmail potraktował to jako spam gdyż w temacie jest ciąg znaków "[. #3y1ady]:" który jakby nie było wygląda na zupełnie przypadkowy Dla zainteresowanych klipsem odpowiedź jaką otrzymałem to "Zamówiliśmy te klipsy, powinny być dostępne do końca czerwca w naszej ofercie " - odrazu mówie że ustawiam się pierwszy w kolejce do klipsa i 4gb cowona e2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekC Opublikowano 11 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 I widzicie, jest normalnie? Wszystko ok tak jak powinno być? A teraz przeczytaj swojego posta rozpoczynającego temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radical Opublikowano 11 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 (edytowane) I widzicie, jest normalnie? Wszystko ok tak jak powinno być? A teraz przeczytaj swojego posta rozpoczynającego temat. Napisałem przecież że zwracam honor mp3store czyż nie tak? Poza tym chyba jednak dobrze że założyłem ten topic bo jednak doszliśmy dlaczego nie otrzymałem odpowiedzi (ciąg znaków w temacie wyglądający na przypadkowy) i chyba wypadało by też coś z tym zrobić aby ktoś inny w przyszłości nie założył dokładnie takiego samego tematu. Zresztą to chyba jest interes mp3store aby klienci byli zadowoleni z obsługi. Za radością wyedytowałbym pierwszego posta zaznaczając u samej góry tłustymi literami że sprawa została rozwiązana i moje pretensje były bezpodstawne ale edycja postów została zablokowana z wiadomych względów.... Jak widać każdy kij ma 2 końce Edytowane 11 Czerwca 2010 przez Radical Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi