patrykkk Opublikowano 26 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Witam.. mam proste pytanie.. (w razie otrzymania odpowiedzi prosze o usuniecie tematu) ILEZ MOZNA CZEKAC NA NAPRAWE (baa.. chociazby kontakt z Waszej strony) Słuchawki oddane ok 2miesiace temu do naprawy i zero odezwu co z nimi itp Czy tak powinno byc? Mial ktos moze podobny przypadek i jest mi w stanie opisac co zrobił, lub po jakim czasie wszystko samo sie wyjasniło.. (unikajac glupich postow - odpowiedzi.. TAK KONTAKTOWALEM SIE Z OBSLUGA, LECZ NICZEGO KONKRETNEGO SIE NIE DOWIEDZIALEM) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roni11 Opublikowano 26 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 Może trzeba zadzwonić do serwisu? W jakim sklepie kupowałeś? W mp3store stacjonarnym czy przez stronę www? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykkk Opublikowano 27 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 mp3 store - Katowice Tam kupione osobiscie, oraz oddane do gwarancji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aragorn7 Opublikowano 27 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Witam.. mam proste pytanie.. (w razie otrzymania odpowiedzi prosze o usuniecie tematu) A dlaczego usuwać? Po jest forum by różnych rzeczy się dowiadywać. Może następnemu pomoże. ILEZ MOZNA CZEKAC NA NAPRAWE (baa.. chociazby kontakt z Waszej strony) Słuchawki oddane ok 2miesiace temu do naprawy i zero odezwu co z nimi itp Czy tak powinno byc? Mial ktos moze podobny przypadek i jest mi w stanie opisac co zrobił, lub po jakim czasie wszystko samo sie wyjasniło.. (unikajac glupich postow - odpowiedzi.. TAK KONTAKTOWALEM SIE Z OBSLUGA, LECZ NICZEGO KONKRETNEGO SIE NIE DOWIEDZIALEM) Ja bym się kontaktował tylko i wyłącznie z Katowicami, po drugie co pisze w warunkach gwarancji o terminie naprawy? Bo co do gwarancji to jest wolna amerykanka - może tam pisać np. ze w piątki nie naprawiają albo słuchawek z niebieskim pałąkiem itd. Natomiast zawsze mżna wybrać nie gwarancję a reklamację z tytułu niezgodności z umową i złożyć do Sprzedawcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykkk Opublikowano 27 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 To jest to, że pisało (czas naprawy do 21 dni) inaczej by było to bym Wam drodzy Panowie i Panie głowy nie zawracał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekC Opublikowano 27 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Napisz na gg sklepu w katowicach. Często dajemy znać sms. Miałem klienta który pokręcił swój numer dwa razy dawałem mu znać sms a on go nie dostawał. Przyszedł po poł roku czy czasem nie ma jego słuchawek naprawionych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aragorn7 Opublikowano 27 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 To jest to, że pisało (czas naprawy do 21 dni) inaczej by było to bym Wam drodzy Panowie i Panie głowy nie zawracał No tak, tyle, że te 21 dni to pewnie jest roboczych - co daje pełny miesiąc, a może być jeszcze mały zapis, że w uzasadnionych przypadkach naprawa może się przedłużyć. Z reguły gwaranci dobrze się zabezpieczają. Oczywiście powinn0o to trwać znacznie krócej bo przedmiot jest dla klienta a nie po to by leżał ew serwisie i czekał np. na części,,, Albo gg do k=c albo telefon i najlepiej z kimś z kierownictwa sklepu pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykkk Opublikowano 27 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Dzięki Wszystkim za pomoc - bd znał konkrety itp DAM ZNAC! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator kurop Opublikowano 27 Lutego 2010 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 napisz do Katowic na gg, mogą sprawdzić co sie dzieje ze słuchawkami, zadzwonić do serwisu itd jesli nie poskutkuje to sam zadzwon po prostu do serwisu, numer z tego co pamietam masz na zgłoszeniu w razie problemów napisz do mnie PW w poniedziałek to sam ci sprawdzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.