Liponek Opublikowano 4 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 Witajcie. Przerpaszam, że piszę miesiąc po ostatnim poście, ale to chyba najlepsze miejsce, żeby o to spytać. Dziś odebrałem Porta Pro od kuriera ze sklepu 3kropki. Oczywiście od razu zainteresowałem się rejestracją. Wszystko fajnie, tylko, że na opakowaniu nie mam żadnej naklejki, pod której mógłby znaleźć się kod promocyjny... Możecie jakoś to wyjaśnić - są wersje z kodem i bez?? Druga sprawa. Wiszą mi nad biurkiem Spark Plugi z odciętą wtyczką i zepsutym w którymś miejscu kablem. Czy to się nadaje na gwarancje dożywotnią? Wiem, jak to wygląda z ekonomicznego punktu widzenia - opłacalność znikoma. Ale ta ciekawość... Wysyłałem je wcześniej na gwarancji podstawowej po mojej naprawie - lutowaniu i przyjęli bez problemu - zmienili na nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Liponek Opublikowano 7 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 Dzięki za odpowiedź... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pchemj Opublikowano 27 Czerwca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 Hmm w sumie to ja też niedawno kupiłem porty pro (dokladniej to te: http://www.allegro.pl/item672317211_slucha...iec_gratis.html ) i na nich również brak jakiejkolwiek naklejki do rejestracji gwarancji... Pozdrawiam! Pchemj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soundvoyager Opublikowano 4 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Kupiłem słuchawki Koss Porta Pro w wersji 25th Anniversary i nie znalazłem w (/na) pudełku żadnej informacji ani dokumentów na temat gwarancji. Ani podstawowej (12 m-cy?) ani rozszerzonej ("zielona naklejka" i rejestracja za opłatą na odpowiedniej stronie). Czy powinienem znaleźć w pudełku jakiekolwiek dokumenty gwarancyjne KOSS czy nie? Rozszerzoną dożywotnią mogę przeboleć, ale chciałbym mieć przynajmniej pewność tej podstawowej, rocznej. Mam jedynie paragon sprzedawcy i mnóstwo wątpliwości czy do czegokolwiek mi się przyda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekC Opublikowano 4 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Wystarczy paragon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hihawapl Opublikowano 6 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Jeśli nie mają kodu (zielona naklejka na opakowaniu z napisem "dożywotnia gwarancja") to warto przejść się do sprzedawcy i zapytać gdzie je zareklamować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barbartek Opublikowano 6 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Ja niedawno dowiedziałem się od AUDIO KLANU, że naprawa słuchawek zarejestrowanych na przedłużoną gwarancję kosztuje 40 PLN. Kombinuję teraz może wysłać je bez pałąka? Byłby do KSC75 :-) Ma ktoś takie doświadczenia? Uwierzą w zagubienie pałąka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil_ek Opublikowano 16 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Kupiłem Porty 25th w mp3store i naklejka co prawda jest, ale nie ma kodu, który pasowałby do tego na stronie www.dozywotniagwarancja.pl (co zrozumiałe, skoro na naklejce jest informacja, że dystrybutorem jest firma 'hama' a nie 'audioklan'). Ktoś z Was próbował już korzystać z dożywotniej gwarancji na produkty koss w tej właśnie firmie? Jak dokładnie wygląda procedura wymiany słuchawek? Tak jak w audioklanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grubyas Opublikowano 9 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Mam KOSSy już z 8 miesięcy, z dożywotnią gwarancją. Ostatnio pękł plastikowy uchwyt, zaniosłem do sklepu, przyjęli bez gadania, po tygodniu dostałem telefon o odbiorze. Dali mi zupełnie nowe słuchawki, koszt 30 zł. I tak już do końca życia :-), chyba że mi się znudzą wtedy .... to dam komuś. Póki co, grają bardzo zadowalająco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lyskol Opublikowano 15 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 Szkoda, że nie wiadomo w końcu ile serwis chce sobie za naprawę tych słuchawek po okresie standardowej gwarancji. Na stronie jest napisane, że 30 zł (45 bez rejestracji), na tej samej stronie w nieco innym miejscu, że 40 zł (80 bez rejestracji). To "trochę" ważne, bo o ile opłaca się wysyłać KPP za 45 zł, to za 80 już nie bardzo (naklejki oczywiście nie mam). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rad3ks Opublikowano 15 Grudnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 Może tam po prostu zadzowńcie i zapytajcie co i jak. Nikt nie odpisuje, więc pewnie nikt do końca nie wie. Najlepiej zadzownić, dowiedzieć się i napisać o tym na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.