Skocz do zawartości

Gwarancja Koss porta pro


m@tys

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Przerpaszam, że piszę miesiąc po ostatnim poście, ale to chyba najlepsze miejsce, żeby o to spytać.

Dziś odebrałem Porta Pro od kuriera ze sklepu 3kropki. Oczywiście od razu zainteresowałem się rejestracją. Wszystko fajnie, tylko, że na opakowaniu nie mam żadnej naklejki, pod której mógłby znaleźć się kod promocyjny... Możecie jakoś to wyjaśnić - są wersje z kodem i bez??

 

Druga sprawa. Wiszą mi nad biurkiem Spark Plugi z odciętą wtyczką i zepsutym w którymś miejscu kablem. Czy to się nadaje na gwarancje dożywotnią? Wiem, jak to wygląda z ekonomicznego punktu widzenia - opłacalność znikoma. Ale ta ciekawość... ;)

Wysyłałem je wcześniej na gwarancji podstawowej po mojej naprawie - lutowaniu i przyjęli bez problemu - zmienili na nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 7 miesięcy temu...

Kupiłem słuchawki Koss Porta Pro w wersji 25th Anniversary i nie znalazłem w (/na) pudełku żadnej informacji ani dokumentów na temat gwarancji. Ani podstawowej (12 m-cy?) ani rozszerzonej ("zielona naklejka" i rejestracja za opłatą na odpowiedniej stronie). Czy powinienem znaleźć w pudełku jakiekolwiek dokumenty gwarancyjne KOSS czy nie? Rozszerzoną dożywotnią mogę przeboleć, ale chciałbym mieć przynajmniej pewność tej podstawowej, rocznej. Mam jedynie paragon sprzedawcy i mnóstwo wątpliwości czy do czegokolwiek mi się przyda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja niedawno dowiedziałem się od AUDIO KLANU, że naprawa słuchawek zarejestrowanych na przedłużoną gwarancję kosztuje 40 PLN. Kombinuję teraz może wysłać je bez pałąka? Byłby do KSC75 :-) Ma ktoś takie doświadczenia? Uwierzą w zagubienie pałąka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Kupiłem Porty 25th w mp3store i naklejka co prawda jest, ale nie ma kodu, który pasowałby do tego na stronie www.dozywotniagwarancja.pl (co zrozumiałe, skoro na naklejce jest informacja, że dystrybutorem jest firma 'hama' a nie 'audioklan'). Ktoś z Was próbował już korzystać z dożywotniej gwarancji na produkty koss w tej właśnie firmie? Jak dokładnie wygląda procedura wymiany słuchawek? Tak jak w audioklanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Mam KOSSy już z 8 miesięcy, z dożywotnią gwarancją. Ostatnio pękł plastikowy uchwyt, zaniosłem do sklepu, przyjęli bez gadania, po tygodniu dostałem telefon o odbiorze. Dali mi zupełnie nowe słuchawki, koszt 30 zł. I tak już do końca życia :-), chyba że mi się znudzą wtedy .... to dam komuś. Póki co, grają bardzo zadowalająco.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Szkoda, że nie wiadomo w końcu ile serwis chce sobie za naprawę tych słuchawek po okresie standardowej gwarancji. Na stronie jest napisane, że 30 zł (45 bez rejestracji), na tej samej stronie w nieco innym miejscu, że 40 zł (80 bez rejestracji). To "trochę" ważne, bo o ile opłaca się wysyłać KPP za 45 zł, to za 80 już nie bardzo (naklejki oczywiście nie mam).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może tam po prostu zadzowńcie i zapytajcie co i jak. Nikt nie odpisuje, więc pewnie nikt do końca nie wie. Najlepiej zadzownić, dowiedzieć się i napisać o tym na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności