sasser Opublikowano 29 Czerwca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 Ponad tydzień temu odesłałem do 3kropek zepsutą C6, która uszkodzona była od początku. Zastaawiam się, czy Vedia uzna moją reklamację. Uszkodzenie polega na tym, że akumulator jest grubszy w jednym miejscu, przez co obudowa odstaje i nie da jej sie docisnąć. Dodatkowo ekran też jest do kitu. Jaka jest szansa, że nie uznają tego za uszkodzenia powstałe podczas transportu albo użytkowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHRoN Opublikowano 29 Czerwca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 to sklep powinien wymienić Ci odtwarzacz jako niesprawny od nowości... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasser Opublikowano 29 Czerwca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 Sklep mi odpisał, że to serwis Vedii rozpatruje reklamację i oni tym się nie zajmują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki Opublikowano 29 Czerwca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 Sklep mi odpisał, że to serwis Vedii rozpatruje reklamację i oni tym się nie zajmują. o masz... Ty go nie naprawiaj, jaki serwis? sprzedali uszkodzony to MUSZĄ wymienić na sprawny i tyle.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasser Opublikowano 29 Czerwca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 Właśnie napisałem do nich maila, że tak powinni zrobić Zobaczymy, co odpiszą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baczek Opublikowano 29 Czerwca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2008 napisza, ze skoro powolywales sie na gwarancje, ktorej udziela producent odeslali do serwisu producenta, trzeba bylo powolywac sie na niezgodnosc towaru z umowa (ustawa konsumencka) i na tej podstawie domagac sie wymiany sprzetu na w pelni sprawny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasser Opublikowano 30 Czerwca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Wysłałem następnego maila powołując się na tak zapis: Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wy- miana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby kupującego inny sposób zaspokojenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kielu.rp Opublikowano 30 Czerwca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Pamiętaj ze masz 10dni na zwrot towaru bez podania przyczyny, chyba ze juz jest po:( Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasser Opublikowano 30 Czerwca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Odtwarzacz wysłałem dzień po otrzymaniu, ale nie był on sprawny, więc ten przepis nie ma chyba znaczenia. Jest dodatkowy problem - w środę miną 2 tygodnie od wysłania. Jeśli sklep nie będzie miał playera, zgłaszam reklmację na poczcie. Wtedy są 2 opcje - poczta gdzieś zgubiła albo sklep. Lepiej by było, jeśli to sklep, bo wtedy mogłbym domagać się wysyłki nowego playera albo zwrotu kasy. Jeśli poczta to zgubi i nie znajdzie, nie zwróci mi pełnej wartości, bo nie wysyłałem jej z zadeklarowaną wartością. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kielu.rp Opublikowano 30 Czerwca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 No fakt, te 10 dni w tym wypadku sprzedawca może ominąć, skontaktuj sie ze sklepem, ustal czy posiadają playera, co z nim zamierzaja robic, Vedie się naprawia wymieniając jedną sztuke na druga wiec nie sądze że będą problemy;) pozdrawiam i powodzenia, napisz jak sie sprawa rozwiązała;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasser Opublikowano 2 Lipca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Dzisiaj paczka do nich doszła i taką dostałem informację: Pana reklamacja zostanie przekazana do dystrybutora, po otrzymaniu od niego decyzji przekażemy Panu nasze oficjalne stanowisko w tej sprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasser Opublikowano 20 Lipca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Dostałem sprawny odtwarzacz. Wymienili baterię, ekran i zasilacz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi