Skocz do zawartości

Reklamacja


sasser

Rekomendowane odpowiedzi

Ponad tydzień temu odesłałem do 3kropek zepsutą C6, która uszkodzona była od początku. Zastaawiam się, czy Vedia uzna moją reklamację. Uszkodzenie polega na tym, że akumulator jest grubszy w jednym miejscu, przez co obudowa odstaje i nie da jej sie docisnąć. Dodatkowo ekran też jest do kitu. Jaka jest szansa, że nie uznają tego za uszkodzenia powstałe podczas transportu albo użytkowania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wysłałem następnego maila powołując się na tak zapis:

Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wy- miana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby kupującego inny sposób zaspokojenia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odtwarzacz wysłałem dzień po otrzymaniu, ale nie był on sprawny, więc ten przepis nie ma chyba znaczenia. Jest dodatkowy problem - w środę miną 2 tygodnie od wysłania. Jeśli sklep nie będzie miał playera, zgłaszam reklmację na poczcie. Wtedy są 2 opcje - poczta gdzieś zgubiła albo sklep. Lepiej by było, jeśli to sklep, bo wtedy mogłbym domagać się wysyłki nowego playera albo zwrotu kasy. Jeśli poczta to zgubi i nie znajdzie, nie zwróci mi pełnej wartości, bo nie wysyłałem jej z zadeklarowaną wartością.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No fakt, te 10 dni w tym wypadku sprzedawca może ominąć, skontaktuj sie ze sklepem, ustal czy posiadają playera, co z nim zamierzaja robic, Vedie się naprawia wymieniając jedną sztuke na druga wiec nie sądze że będą problemy;)

pozdrawiam i powodzenia, napisz jak sie sprawa rozwiązała;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj paczka do nich doszła i taką dostałem informację:

Pana reklamacja zostanie przekazana do dystrybutora, po otrzymaniu od niego decyzji przekażemy Panu nasze oficjalne stanowisko w tej sprawie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności