Skocz do zawartości

sasser

Zarejestrowany
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O sasser

  • Urodziny 09.07.1991

Kontakty

  • AIM
    2062869
  • Website URL
    http://

Ogólne

  • Lokalizacja
    Spod Olsztyna
  • Zainteresowania
    Sport, motoryzacja, informatyka
  1. Od tak bym sobie tego nie wymyślił. Przeglądałem forum i wywnioskowałem, że można wgrywać soft od Pentagrama czy Ramosa, bo to w gruncie rzeczy ten sam sprzęt, czyli Ramos RM970.
  2. Witam! Mój problem polega na tym, że nie mogę dojść do tego, co zrobić, żeby mieć inny soft. Moim celem jest ten od Pentagrama Cineo. Na początku próbowałem wrzucać plik do pamięci urządzenia pod różnymi nazwami i aktualizować w odtwarzaczu, ale zawsze pojawiał się napis "Brak firmewaru". Próbowałem też używać programu CineoDM itp. Samo urządzenie niby było znajdowane, ale soft nie mógł uzyskać żadnych informacji, w związku z czy nie były aktywne przyciski "Update" i "Restore". Zmieniałem kable i komputery, ale nic to nie dało. Dodam, że aktualnie posiadam firmware w wersji 2.21, nigdy nie aktualizowane.
  3. Co do tej ładowarki słonecznej, można ją tu dostać.
  4. Tak się zastanawiałem nad tym, bo rodzice chcą czasami jakiś film obejrzeć na TV, a nie chcę ciągle nagyrwać płyt i puszczać z DVD.
  5. sasser

    Reklamacja

    Dostałem sprawny odtwarzacz. Wymienili baterię, ekran i zasilacz.
  6. Coś o Expressie i C280 z październikowego CD-Action
  7. Następna mała recenzja, tym razem CD-Action
  8. Recenzja z PC Formatu w załączniku
  9. sasser

    Reklamacja

    Dzisiaj paczka do nich doszła i taką dostałem informację:
  10. sasser

    Reklamacja

    Odtwarzacz wysłałem dzień po otrzymaniu, ale nie był on sprawny, więc ten przepis nie ma chyba znaczenia. Jest dodatkowy problem - w środę miną 2 tygodnie od wysłania. Jeśli sklep nie będzie miał playera, zgłaszam reklmację na poczcie. Wtedy są 2 opcje - poczta gdzieś zgubiła albo sklep. Lepiej by było, jeśli to sklep, bo wtedy mogłbym domagać się wysyłki nowego playera albo zwrotu kasy. Jeśli poczta to zgubi i nie znajdzie, nie zwróci mi pełnej wartości, bo nie wysyłałem jej z zadeklarowaną wartością.
  11. sasser

    Reklamacja

    Wysłałem następnego maila powołując się na tak zapis:
  12. sasser

    Reklamacja

    Właśnie napisałem do nich maila, że tak powinni zrobić Zobaczymy, co odpiszą.
  13. sasser

    Reklamacja

    Sklep mi odpisał, że to serwis Vedii rozpatruje reklamację i oni tym się nie zajmują.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności