Zaleś Opublikowano 4 Czerwca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 Dostałem dzisiaj dwa oczywiste maile od "shure usa" i "shure niemcy". Napisali że absolutnie ma ma mowy o takiej usterce, i widocznie zaszło jakieś nieporozumienie w serwisie. Proszą aby upierać się przy wymianie na słuchawki bez wad. Zobaczymy jestem umówiony na telefon z szefem po 14 No to skoro masz taką odpowiedź na piśmie zarówno z USA jak i z Niemiec to polsound nie będzie miał wyboru ani wymówkim będzie musiał znaleźć w magazynie parę bez tej wady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojt_bb Opublikowano 4 Czerwca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 Rolandsinger nie przesadzaj, przecież westone też jest w pełni amerykańską firmą, a robią imo bardzo dobre, ergonomiczne i solidne iem'y. co do grado to po prostu się cenią, imo mają za co. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jesko Opublikowano 4 Czerwca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 Więc tak: Rozmawiałem. Zaczęło się od tego że niemiecki odział może wysłać oficjalny statment iż takie wady są dopuszczalne.....:| Na moje szczęście sam skontaktowałem się dojczlandami, więc się obroniłem A później dowiedziałem się kilku naprawdę interesujących informacji: - ponoć ta seria to jedno wielkie nieporozumienie shura !! psują się ciągle, podobno mają z nimi same kłopoty, i zastanawiają się nad pozostawieniem sobie przedstawicielstwa tylko na serie pro. -Jeżeli chodzi o kabelki. To przyznał że w szczególności chodzi o pot i chemie na skórze. Ponoć niektóre kable muzyków wyglądają jak przeżarte kwasem tylko czy shure nie mógł o tym pomyślec i przeciwdziałać ? mam wrażenie że designowców im bardzo brakuje. a jeżeli chodzi o moją sprawę to cóż, wymieniliśmy się uprzejmościami, ja rozumiem polsund, oni mnie....tylko że wszystkie słuchawki są identyczne..... Na szczęście wymsknęło się Panu że jednak widział kilka dobrych, podchwyciłem temat, i dostałem zapewnienie że wynajdą dla mnie najładniejsze słuchawki w magazynie Szczerze nie podejrzewam ich o złe intencje, po prostu zdaje sobie sprawę że próbują się w jakiś sposób bronić, bo z tego co Pan mówił, sytuacja z se530 ma się tragicznie. Dlatego z wielką nadzieją czekam do jutra i liczę że wreszcie skończę.... Ps. dostałem dzisiaj projektor z serwisu wyraźnie różowiał na krawędziach. Naprawilali tydzień, i tak im to dobrze szło, że............nic nie naprawili i stwierdzili że wszystko ok smiech na sali poprostu. I znowu tam sama sytuacja dzwonienie do kierownika, i tutaj bardzo miło i rzetelnie dostałem zapewnienie że zajmie się wszystkim osobiście włącznie z wymianą projektora na nowy gdyby nie udało sie usunąć usterki, i prosi wysłac sprzęt na ich koszt żebym nie musiał się fatygować... Jaki z tego morał ? serwisy w Polsce są ok, pod warunkiem że rozmawia się górą...serwisant ma chyba wpisane w umowę że należy klientów zniechęcać ile sie da..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jesko Opublikowano 9 Czerwca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 Jako że sprawa z Polsoundem się ostatecznie wyjaśniła, napiszę jak to się miało na finiszu W czwartek - polsound został ponoć postawiony na nogi z powodu awarii sprzętu w "you can dance", ta sytuacja trwała do piątku. Cały czas miałem kontakt telefoniczny ale moja sprawa była przeciągana z godziny na godziny, więc umówiliśmy się na dzisiaj że ostatecznie zamknieły całą sprawę. Rano poszedł esemes z informacją że bardzo proszę o wysłanie słuchawek, i że będę dzwonił w sprawie listu przewozowego przed 14. Polsound dzwoni sam o 12, Pan informuje że znalazł dobre słuchawki, wyjął z pudełka, włożył do mojego futerału i właśnie wypisuje adresatke. No i nagle włącza się Pan z serwisu. Mówi potem krzyczy coś do słuchawki, żeby po 30 sekundach przejąć telefon i porozmawiać osobiście. Otóż Pan serwisant miał nagłe obiekcje odnośnie nazwiska widniejącego na fakturze które niezgadzało się z moim. możecie w to nie uwierzyć, ale zostałem posądzony o handlowanie tymi słuchawkami Serwisant upierał się że zna osobę z faktury, i że on kiedyś wymieniał uszkodzone e3c, wydaje mu się że to nie jest osoba prywatna, dlatego też waha się czy wysyłać słuchawki....Powiedział lakonicznie : MAMY PROBLEM Oczywiście wszystko Panu grzecznie wytłumaczyłem, wskazałem dlaczego ja to załatwiam a nie Pan z faktury, no i sie udało. Ostatecznie zadzwoniłem o 16 i dostałem list przewozowy....i tu pojawia się być może kolejna niespodzianka Polsound korzysta z usług firmy Opek. A jak wszyscy dobrze wiedzą Opek-a unika się jak ognia no chyba że lubi się gonić przesyłki... Ciekawe czy tym razem dostarczą ?? Słowo na niedzielę: Jest to nie wątpliwie najdziwniejszy serwis z jakim miałem przyjemność obcować. Poziom kłamstwa i braku jakichkolwiek skrupułów stawia ich w ścisłej czołówce. Najlepiej to widać po ostatniej sytuacji, kiedy serwisant próbował mi wmówić że handluje na własną rękę słuchawkami i wymagam naprawy chociaż nie mam do tego prawa...chłopcy wykorzystają każdą nawet najdrobniejszą sytuacje żeby nie naprawiać sprzętu a tym samym oszukać klienta. Jeżeli mam cokolwiek radzić przyszłym załatwiaczom gwarancji. To: - spokój ponad wszystko - ograniczenie kontaktu użytkownik / serwis - jak najszybszy kontakt z kierownikiem sprzedaży (jedyna pozytywna osoba w całej tej historii) - obowiązkowe pisemne konsultacje w oddziale niemieckiego shura - minimum 20 minut na koncie - i jeszcze raz stalowe nerwy. A jeżeli się dopiero zastanawiacie nad zakupem, to pójdzie tropem Fallowa i kupcie shure w Anglii albo stanach. Moja naprawa trwa 2 tygodnie, myślę że Anglicy też zamkną się w podobnych terminach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bylyuser Opublikowano 9 Czerwca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 Przyznam, ze serwis w UK byl w porownaniu do tego, zupelnie bezproblemowy. Ja wyslalem do nich maila, moj brat to zaniosl, na fakturze bylo inne nazwisko i dowod na zakup w stanach, tymczasem Pani przyjela reklamacje, 3 dni pozniej kurier przyniosl nowe sluchawki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jesko Opublikowano 9 Czerwca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 oj ja głupi załatwił bym wszystko z Tobą Matman...i cieszyłbym się słuchawkami od prawie dwóch tygodni. A mnie podkusiło, chciałem szybciej myślałem ze Polska gwara=bezpieczeństwo........i masz babo placek. Ps. udało Ci się je sprzedać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bylyuser Opublikowano 9 Czerwca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 Tak ostatecznie dzisiaj poszly. A juz myslalem, ze bedzie kiepsko. Zeby nie bylo- nie pilem do CIebie w poprzednim poscie. Szczerze mowiac, jestem zaskoczony, ze polsound tak ludzi traktuje. Malo to powazne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jesko Opublikowano 9 Czerwca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 nie no o żadne picie Cie przecie nie posądzam. Się ciesze że słuchawki ostatecznie poszły...bo widze że ostatnio zapał na se530 ustał i to poważnie w sumie tak czy inaczej mogę z czystym sumieniem powiedzieć że se530to najlepiej grające iem-y z pośród przeze mnie przesłuchanych...pozostaje mi tylko chuchać i dmuchać żeby nigdy więcej nie dzwonić do Polsoundu....o ile oczywiście opek je dostarczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHRoN Opublikowano 9 Czerwca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 opek? kiedyś raczej tak... ;] ale dobrze że już wszystko jest na finiszu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jesko Opublikowano 9 Czerwca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 dzienks khorn nie da się ukryć że w sumie udało się najgorsze. A masz przypadkiem jakieś informacje, że opek się poprawił ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHRoN Opublikowano 9 Czerwca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 czy mam? hmm... w zeszłym roku dostarczali mi przesyłkę... i udało im się to w sensownym czasie i miejscu - więc może nie będzie aż tak źle ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zaleś Opublikowano 9 Czerwca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 No to gratuluje pozytywnego wyjaśnienia się sytuacji Twoich słuchawek. Wreszcie (kiedy kurier dostarczy) będziesz mógł się rozkoszować brzmieniem porządnych słuchawek . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Homzik Opublikowano 9 Czerwca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 a 2way'e themadcub'a duzo lepsze niz e500/se530? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHRoN Opublikowano 9 Czerwca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 w każdym razie powinne być masywniejsze i nieolewający serwis masz na miejscu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jesko Opublikowano 10 Czerwca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 dzięki dzięki Przyszły przed momentem. Słuchawki są nowe bez wad z nowymi gumkami i co najlepsze....z tym samym numerek na wtyczce Nie ma to jak zadowolony klient polsoundu teraz tylko chuchać dmuchać i słuchać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Homzik Opublikowano 10 Czerwca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 gratulacje:) caly nowy komplet tipsow dostales? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jesko Opublikowano 10 Czerwca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 heh dzienks Nie no cały komplet to było by za dużo . Dali nowe średnie foamy, ja wysłałem bardzo wymemłane... Ale smiesznie to wygląda... gratulacje za wymianę gwarancyjną W jakim my kraju zyjemy...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHRoN Opublikowano 10 Czerwca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 spójrz na to z innej strony - są to gratulacje za zwycięstwo w swoistym boju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jesko Opublikowano 10 Czerwca 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2008 A no chyba że tak nie da się ukryć że "wojna dwu-tygodniowa" była niezwykle zażarta. Obie strony zostały dotkliwie pobite przynajmniej w jednej bitwie, ale dzięki pomocy świetnie roziwniętej agencji wywiadowczej ostatecznie pobiłem wroga W takim przypadku mogę się czuć spełniony, i odebrać gratulacje z dumą Ps. Szacunek dla Polsoundu za podjęcie walki ! haha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.