Skocz do zawartości

Laberg nJoy rmvb


Senshi

Rekomendowane odpowiedzi

Laberg nJoy rmvb

 

Wstęp

 

Uprzedzam, że nie umiem pisać recenzji dlatego ta recenzja będzie bardzo amatorska. Nie jestem także audiofilem. Nie słuchałem dużej ilości odtwarzaczy, dlatego moja recenzja będzie bardziej n00b-friendly, bo w temacie odtwarzaczy nie mam wielkiego doświadczenia. Piszę ją jednak, dlatego, że użytkowników tego odtwarzacza jest bardzo mało. Dużo mniej jest natomiast opinii i recenzji o nim. Także piszę ją dla progenitury która będzie zainteresowana tym odtwarzaczem. ;]

 

Laberga polecono mi na tym forum. Stary odtwarzacz (sansa c140) miał po prostu za małą pamięć. Szukałem odtwarzacza taniego, posiadającego możliwość rozbudowy pamięci kartą, który potrafi ‘coś tam’ więcej niż tylko odtwarzanie mp3.

 

Pudełko

 

Pudełko jest bardzo ładne, matowe i miłe w dotyku. Bezapelacyjne najlepsze z jakim się dotąd spotkałem. Schludne i minimalistyczne. Beż żadnych folii ukazujących znajdujący się w środku odtwarzacz. Proste zdjęcie z przodu, specyfikacja techniczna z tyłu. Utrzymane w tonacji pomarańczowo – czarnej. Po wyjęciu z pudełka, które okazuje się nie być pudełkiem (3 ściany) drugiego pudełka i rozłożeniu go ukazuje nam się po prawej stronie odtwarzacz zapakowany w ochronną folię. Po lewej natomiast jest skrytka chowająca następujące akcesoria:

  • Odtwarzacz
  • Słuchawki
  • Instrukcję obsługi PL
  • Ładowarkę sieciową
  • Kabel USB
  • Ściereczkę z mikrofibry
  • Płytę z oprogramowaniem
  • Etui gumowe
  • Smycz

HPIM2643.jpgHPIM2644.jpgHPIM2645.jpgHPIM2665.jpg

 

 

Design