Skocz do zawartości

Jaki Sprzet Do Domu?


pawel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Sluchanie mojego h120 na sluchawkach w domu zaczyna mnie meczyc, w zwiazku z tym chcialbym sobie sprawic jakis sprzet do ktorego moglbym to podlaczyc. Niestety jestem kompletnym laikiem jesli chodzi o te tematy. Mysle o jakims wzmacniaczu i glosniczkach w niewielkiej cenie.

Jakich sprzetow Wy uzywacie w domach? Co mozecie polecic?

Pozdrawiam.Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pawel ...

podtraktuj playera jako normalny odtwarzacz dzwieku - wazne aby wieza/wzmacniacz amplituner mial wejscia i tyle (a maja chyba wszystkie).

podlaczasz playerka pod np. aux i gra.

oczywiscie mozesz byc niezadowolony z poziomu glosnosci. czasami na wzmacniaczu trzeba niezle podkrecic.

zalezy to juz od parametrow wejscia / wyjscia i ich dopasowaniu.

 

podsumowujac : potrzebny ci minimum wzmacniacz z glosnikami i gra muzyka z duzego glosnika.

 

Bommbel napisal w bardzo podobnym kontekscie : glosniki ze wzmacniaczem

a ja napisalem wzmacniacz z glosnikami.

 

calosc rozbija sie o koszty. moje rozwiazanie jest duuuuzo drozsze.

rozwiazanie Bommmbel-a kosztowac cie bedzie od 50 do 300 pln / jakosc wprost proporcjonalna do ceny/

najdrozsze aktywne zestawy maja dekodery dts i dolby digital - ale tu juz wykraczam poza glowny temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pawel, napisz do jakiej sumy sprzęt Cię interesuje, bo tak to sobie można gadać... Dla jednego niweleika suma to do 3000zł a dla innego do 50zł...

 

 

A tak swoją drogą, to zauważyliście, że w MIPie sprzedają również, poza iRiverami i iAudio, również Creative, Mpio, Monolith, Mobiblu, Trekstor, Ergotech, Archos?? Trzeba to sprawdzić bo te info wziąłem ze stronki www.mp3store.pl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myslalem o tym zeby po prostu kupic glosniki komputerowe, ale jakos wydaje mi sie (nie wiem czy slusznie) to jako jakosciowo gorsze rozwiazanie.