Guciasz Opublikowano 4 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 Mam takie pytanie. W sklepie www.eukasa.pl ceny iRivera T60 są śmiesznie niskie. Za 2GB płacimy tylko 223zł, a za 4GB płacimy TYLKO 300zł. Czy to nie jest podejrzana sprawa? Bo ja na przykład wolałbym kupić w mp3store i mieć pewność, że nie jest to żadna podróbka ani nic w tym stylu. Niby to jest sklep, ale różnie to bywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roni11 Opublikowano 4 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 Nie ma chyba tak bardzo dopracowanych podróbek iRiverów. ^^ Ja na twoim miejscu wziąłbym paczkę za pobraniem i zobaczył czy wszystko jest ok. :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.ksy Opublikowano 4 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 Ogólnie widzę, że mają w ofercie dużo rzeczy z Czech, dlatego dopytaj czy iriver ma POLSKĄ gwarancję, czy nie bardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
javacris Opublikowano 4 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 myslę, że nawet jeśli mieli by t60 z Czech to i tak warto kupić... Po pierwsze jak coś się zepsuje to wysyłasz do nich do sklepu, a oni mogą to nawet do Chin wysyłać- to już nie Twój problem. Po drugie nie każdemu player musi się zepsuć. A te 40-50 zł warto przeznaczyć na zakup lepszych słuchawek. Warto poczytać opinie. Ja miałem też taką sytuację ze sklepem ulubiony.pl cena niska, ale jak wpłaciłem kase to już nikt nie odpisywał na maile, po ok 3 tygodniach w końcu zwrócili kase, twierdząc, że pomyłkowo moje zamówienie zostało przyjęte do realizacji. Sick! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rs39 Opublikowano 4 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 Ogólnie widzę, że mają w ofercie dużo rzeczy z Czech, dlatego dopytaj czy iriver ma POLSKĄ gwarancję, czy nie bardzo Eukasa jest oficjalnym, detalicznym dystrybutorem produktow iRiver w Czechach. Jesli biora towar od iRiver Czechy , wiec chyba odtwarzacze objete sa europejska gwarancja .Niech mnie ktos naprostuje , o ile sie myle ....ale taka gwarancja powinna byc respektowana przez iRivera w POlsce. Zeby bylo smieszniej , to bardziej oplaca sie kupic na stronie czeskiej , a potem uzyskac zwrot podatku Vat - 19 %. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wtd Opublikowano 4 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 A czemu miałbyś uzyskać zwrot podatku vat skoro zarówno Polska jak i Czechy są w unii? Poza tym o ile się orientuję to nie ma czegoś takiego jak europejska gwarancja iRivera. Na coś takiego pozwalają sobie duże firmy które same siedzą na wszystkich rynkach (np. samsung) a nie są rozprowadzane przez dystrybutorów (np. właśnie iRiver.) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.ksy Opublikowano 4 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 Gwarnacje jest respektowana tylko w kraju wystawienia. Gwarancja UE to dość mityczna rzecz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rs39 Opublikowano 4 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 Wydaje mi , ze rynek europejski , objety jest gwarancja iRivera , niezaleznie od miejsca zakupu w Unii. A co do zwrotu podatku , to na pewno sie nie myle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.ksy Opublikowano 4 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 - Z tego co widzę to imporerem w Czechach jest firma FAST, niestety nie mają na stronie spisu dystrybutorów - Co do gwarancji UE zacytuje iriver.pl # UWAGA: Sprzęt kupiony poza Polską, ale na terenie UE * Sprzęt na gwarancji można dostarczyć do naprawy tylko i wyłącznie po okazaniu ważnego dowodu zakupu. * Pobierana jest opłata serwisowa w wysokości 80 PLN (koszty serwisu, wysyłki). * Sprzet zostaje wysłany do serwisu producenta - Iriver Europe - z siedzibą w Niemczech. * Serwis MIP nie bieże odpowiedzialności za długośc naprawy w serwisie producenta. - typowy czas naprawy to 60 dni i może ulec wydłużeniu. * W sprawie sprzetów po gwarancji prosimy o wcześniejszy kontakt z serwisem! Dotyczy to także Cowon iAUDIO, MPIO, mobiBLU, ect. ect. - Co do zwrotu napisz coś więcej na podstawie czego? Bo wydaje mi się tak jak wtd. W krajach UE nie ma wymiany podatkowych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rs39 Opublikowano 4 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 Tez sie dokopalem do warunkow gwarancji Co do zwrotu podatku. Jezeli kupujesz osobiscie w Czechach , to musisz przy wyjezdzie podbic u celnika rachunek zakupu. Nast. razem bedac w sklepie , na podst. w/w rachunku , otrzymujesz zwrot Vatu. Fakt , ze to korzystna opcja , ale dla pogranicznikow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.ksy Opublikowano 4 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 Oj to nie zakupie słuchawek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kyriake Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Czy ktos zakupił już coś w tym sklepie i chciałby podzielić się uwagami? Z góry dziekuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guciasz Opublikowano 5 Listopada 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Czyli chyba lepiej troszkę dopłacić i kupić ten odtwarzacz w Polsce z PL gwarancją, niż kupić z tego sklepu i później w razie usterki męczyć się z tym? Co Wy byście zrobili? Zaryzykowalibyście? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
White Haven Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Zależy jak go bedziesz użytkował.... Moje playery raczej się nie psują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekbydgoszcz Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 ceny w eukasa wydają się być ciekawe [OT] co do zwrotu podatku VAT za zakupy poza granicami Polski to ja nie byłbym taki pewny. Swego czasu (przed przystąpieniem do UE) często robiłem zakupy w Niemczech, czy to sprzęt (agd, rtv), czy rzeczy codziennego użytku. Zwracanie "Tax Free" było normalne (wystarczył zakup powyżej określonej kwoty) jednak od wejścia do UE nie słyszałem, żeby ktokolwiek z mojej rodziny uzyskał zwrot podatku, a dość często robimy zakupy po drugiej stornie granicy. Stąd http://www.e-podatnik.pl/artykul/doradca_p...1/TAX_FREE.html i stąd http://www.vat.pl/taxfree/index.php wynika że "Tax free" już nie istnieje, przynajmniej dla nas, a istnieje dla kogoś spoza UE, który w UE coś zakupił. jeszcze cytat z VAT.pl Moc dowodowa dokumentu Tax Free - 2007.02.09WSA w Łodzi, I SA/Łd 1819/2006 Dokument potwierdzający wywóz towarów poza terytorium UE, tzw. dokument Tax Free, ma szczególną moc dowodową, jeżeli jest wystawiony w odpowiedniej formie i przez odpowiedni organ. Dopiero ustalenie, że został wystawiony przez osobę nieuprawnioną, a towar nie opuścił w rzeczywistości terytorium UE, powoduje jego obalenie. [EOT] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzeyk Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Dostałem od sklepu odpowiedź na pytanie o gwarancję : Witam, Nie, jest gwarancja sklepowa, pozdrawiam Jaroslaw xxxx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.ksy Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 No czyli czeska lub inna.. bo widzę że w ofercie maja playery z Litwy, Czech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzeyk Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 A nie jest tak przypadkiem, że w razie jakiejkolwiek awarii wysyła się do nich : EUROCOMM PL Sp. z o.o. ul.Piotra Niedurnego 99 41-709 Ruda Śląska playera a oni mają obowiązek coś z tym zrobić? Cena za 2GB jednak zachęca.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.ksy Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 No tak. Ty wysyłasz do nich... a oni do serwisu. Teraz pojawia się pytanie czy nie będzie to równoznaczne z tym co robi Polski importer - czyli, że naprawa może trwać 60 dni i więcej. Ale pamiętajmy też o jednym. To się znowu aż tak nie psuj!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzeyk Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 A nie ma jakiegoś przepisu regulującego okres czasu który ma sprzedawca na wymianę/naprawę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.ksy Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Jak masz Polską gwarancję to jest Ale w tym wypadku to już jest zupełnie inny rodzaj usługi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max111 Opublikowano 5 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Eukasa wygląda na typowy sklep internetowy ... nie wiem co tu bić pianę... przecież jasno na jego stronie jest napisane, że oprócz sklepu w Polsce. Spółka bedąca właścicielem ma jeszcze sklepy w czechach , słowacj i niemczech ale przecież nikt nie kaze robić zakupów w tamtych sklepach jak może w Polskim. Podanna jest siedziba EUROCOMM PL Sp. z o.o. ul.Piotra Niedurnego 99 , 41-709 Ruda Śląska. Osoby mieszkający w okolicy moga zwerfikować dane i poinformować innych na forum ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekbydgoszcz Opublikowano 6 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 obecnie nie ma takiego przepisu ----Edit---- dobranoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colnet Opublikowano 6 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Eukasa wygląda na typowy sklep internetowy ... nie wiem co tu bić pianę... przecież jasno na jego stronie jest napisane, że oprócz sklepu w Polsce. Spółka bedąca właścicielem ma jeszcze sklepy w czechach , słowacj i niemczech ale przecież nikt nie kaze robić zakupów w tamtych sklepach jak może w Polskim. Podanna jest siedziba EUROCOMM PL Sp. z o.o.ul.Piotra Niedurnego 99 , 41-709 Ruda Śląska. Osoby mieszkający w okolicy moga zwerfikować dane i poinformować innych na forum wink.gif Gdzieś czytałem w opiniach o tym sklepie że odbiór osobisty jest jak najbardziej możliwy i że obsługa bardzo miła i pomocna ale czytałem też opinię że pod tym adresem nikt nie otwierał (może akurat nikogo nie było) ale to była tylko jedna taka opinia. Więc sklep raczej wiarygodny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zewin Opublikowano 6 Listopada 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Jak spokojnie popatrzeć, to ceny nie są aż tak powalające.Prozaiczny kabelekUSB do Ifp-ka kosztuje u nich 35,- (plus przesyłka) , a ja właśnie kupiłem taki- tyle,że bez dławików) do Canona i dałem 10,- złotych. I to w pobliskim sklepie, bez czekania na pocztę- i tyle taniej. edit 1. Ale jeśli chciałbym kupować coś, co tam wychodzi taniej, to bym się nie wahał - mimo rozterek co do gwarancji. Ostatecznie produkty m a r k o w e nie psują się tak często. edit 2. Właśnie, Roni11 - to mam na myśli: przecież T-60 to produkt iRivera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.