MIP Opublikowano 4 Sierpnia 2003 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2003 Ponawiam pytanie, bo widze ze temat upadl. Czy baterie w iHP-100 mozna jakos wymienic? Skoro autoryzowany przedstawiciel nie wie, to skad klient ma wiedziec!!! Panowie, zasiegnijcie gdzies porady w tej sprawie!!! dobre pytanie Tez jestem ciekaw ... Ponawiam pytanie, bo widze ze temat upadl. Czy baterie w iHP-100 mozna jakos wymienic? Skoro autoryzowany przedstawiciel nie wie, to skad klient ma wiedziec!!! Panowie, zasiegnijcie gdzies porady w tej sprawie!!! Witam, Niestety uzytkownik sam nie moze wymienic akumulatora nalezy zglosic sie do serwisu Zywotnosc akumulatora wynosi 3000cykli dla rozladowania i 3000cykli dla ladowania (ostatnio napisalismy ze 1000 ale okazuje sie ze mozna wiecej) Pozdrawiam MIP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ciekawski Opublikowano 4 Sierpnia 2003 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2003 Jaki zatem bedzie przewidywany koszt wymiany baterii (czesci + robocizna)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIP Opublikowano 5 Sierpnia 2003 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2003 W tej chwili nie mamy takich informacji. Jak tylko będzie coś wiadomo, taka informacja zostanie umieszczona na stronie (opis produktu) bądź na forum. Myślę, że i MIP i iRver wspólnie będą starali się tak minimalizować koszty, aby koszt ewentulanej wymiany baterii w iHP był minimalny i nie przekraczał możliwosci finansowych przeciętnego użytkownika. Tak więc głowa do góry To jest przecież sprzęt na długie lata i chcemy aby tak też odbierali go jego użytkownicy. tymczasem miłego grania MIP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIP Opublikowano 5 Sierpnia 2003 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2003 Będzie możliwośc wymiany baterii nawet po skończeniu się okresu gwarancyjnego. Nie będzie z tym problemu. pozdrowienia MIP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukx Opublikowano 30 Sierpnia 2003 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2003 Jakos uzbieralem 2000zl, ale czy zdobede sie na kupno tego sprzetu? chcialbym sobie ze 3 latka przynajmniej podzialac. czy to jest warte moze ktos zna ciekawsze odtwarzacze mp3?? (tylko sensne,a nie takie sit jak creative) prosze o rade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kit Opublikowano 29 Grudnia 2003 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2003 W temacie: jaki jest koszt wymiany baterii, wzorcowy wręcz przykład unikania podania odpowiedzi. Ciekawe jaki musi być koszt wymiany, jeśli producent nie chce tego typu informacji udostępnić - ODSTRASZAJĄCY? Nie wierzę aby serwis nie potrafił wycenić robocizny i nie mógł zajrzeć ile kosztuje replacement part - akumulator... . Jak na sprzę za >2kzł to niezła taktyka pogratulować. Pozdrawiam, KiT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OkropNick Opublikowano 30 Grudnia 2003 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2003 witam jesli tylko jest taka mozliwosc kazda naprawa jak rowniez jej koszt rozpatrywana jest na korzysc klienta - nie sposob ocenic teraz kosztu wymiany baterii w ihp100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limo1 Opublikowano 15 Lutego 2004 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2004 Witajcie. Co to znaczy "na korzysc klienta"? Ten termin odnosi sie do spraw spornych miedzy stronami, a nie uslugowych. Czy "na korzysc" znaczy, ze zrobi szybciej lub taniej? A jesli tak, to szybciej niz jaki termin? Taniej niz jaka cena? Cos to "pokretne" tlumaczenie. Sorki za szczerosc. Jak przygladam sie tej wymianie zdan, to mam wrazenie, ze serwis iRiver chyba nigdy nie wymienial akumulatorow, jesli nie mozna sie dowiedziec ceny uslugi. Malo tego, jesli serwis w ogole przewiduje taka usluge jak wymiane akumulatorow, to MUSI umiec wycenic usluge. Jesli nie potrafi, to znaczy, ze cos tu naprawde nie gra! pzd, limo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ralph Opublikowano 16 Lutego 2004 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2004 Pewnie serwis nie wymieniał, bo akumulator w IHP powinien dzialać sprawnie przez ładnych pare lat. IHP nie wszedł na rynek 5 lat temu ani 2 lata temu, tylko nie dawno. Więc dla mnie normalną sytuacją jest, ze nie wiedzą ile może coś takiego kosztować oraz ile trwać. Ale jeśli komuś coś się stanie z akumulatorem w IHP [odpukać] to wtedy wszyscy będziemy wiedzieć ile taka usługa wyniesie użytkowników i ile będzie trwać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limo1 Opublikowano 16 Lutego 2004 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2004 Przepraszam, ale pozwole sobie nie zgodzic sie z Ralphem. Takie i inne zabiegi serwisowe musza byc kalkulowane wczesniej, bo taki jest po prostu wymog sprawnie dzialajacej firmy. Czy wyobrazasz sobie np., ze producent wypuszcza na rynek samochod, a warsztat i serwis bedzie wycenial uslugi remontowe dopiero, kiedy auta zaczna sie psuc? Chyba nie. Poza tym: iRiver nie wie, ile kosztuje akumulator? I nie wie, ile kosztuje wmontowanie go w linii produkcyjnej? Wystarczyloby zapewne dodac te dwie liczby. Zreszta: nie badzmy aptekarzami! Ja nie chce znac ceny koncowej co do zlotowki. Ja chce znac cene orientacyjna +/- 10 lub 20%. Jeszcze raz sorki, ale nikt mi nie wmowi, ze tego nie da sie wyliczyc nawet w przyblizeniu. Natomiast teraz to ja nie wiem nic, bo moze sie okazac, ze wydam moze 60, a moze 600 zl? limo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
immanuel Opublikowano 16 Lutego 2004 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2004 Takie i inne zabiegi serwisowe musza byc kalkulowane wczesniej, bo taki jest po prostu wymog sprawnie dzialajacej firmy. Taki jest wymóg. Myślałem o tym i doszedłem do wniosku, że te akumulatorki mogą nie być już produkowane za pięć lat, albo np. stracą swoją ważność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ralph Opublikowano 16 Lutego 2004 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2004 Przepraszam, ale pozwole sobie nie zgodzic sie z Ralphem. Takie i inne zabiegi serwisowe musza byc kalkulowane wczesniej, bo taki jest po prostu wymog sprawnie dzialajacej firmy. Czy wyobrazasz sobie np., ze producent wypuszcza na rynek samochod, a warsztat i serwis bedzie wycenial uslugi remontowe dopiero, kiedy auta zaczna sie psuc? Chyba nie. Poza tym: iRiver nie wie, ile kosztuje akumulator? I nie wie, ile kosztuje wmontowanie go w linii produkcyjnej? Wystarczyloby zapewne dodac te dwie liczby. Zreszta: nie badzmy aptekarzami! Ja nie chce znac ceny koncowej co do zlotowki. Ja chce znac cene orientacyjna +/- 10 lub 20%. Jeszcze raz sorki, ale nikt mi nie wmowi, ze tego nie da sie wyliczyc nawet w przyblizeniu. Natomiast teraz to ja nie wiem nic, bo moze sie okazac, ze wydam moze 60, a moze 600 zl? limo Może i masz racje. Tutaj pewnie i nie widzą ile taka usługa stoi, ale tam w USA pewnie mają to jakoś wyliczone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limo1 Opublikowano 16 Lutego 2004 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2004 Ralph napisał: Tutaj pewnie i nie widzą ile taka usługa stoi, ale tam w USA pewnie mają to jakoś wyliczone. Brawo! Ralph, w tym właśnie sedno. Poruszyłeś najważniejszą kwestię. Pytanie zasadnicze brzmi: czy w Polsce mamy OFICJALNEGO serwisanta produktów iRiver? 1. Jeśli tak jest, to podtrzymuję wszystko, co napisałem wcześniej. Polska firma serwisująca jest w stałym kontakcie z producentem i otrzymuje normalny wykaz cenowy usług, którego się trzyma. Musi się trzymać takiego wykazu, bowiem jest on niejako narzucany "odgórnie" (plus ewentualnie lokalna marża). A kiedy nagle przychodzi klient i chce wymiany czegoś, czego serwis jeszcze nie wymieniał, to serwis dzwoni (mailuje) do producenta i za dzień lub dwa już wie, ile to będzie kosztować. Właśnie dlatego serwisy autoryzowane (oficjalne) nazywają się autoryzowanymi. Tak działają wszystkie serwisy lokalne firm obcokrajowych. Wszędzie na świecie - nie tylko w Polsce. 2. Jeśli tak nie jest, to odwołuję wszystko, co napisałem wcześniej. To oznacza bowiem, że nie ma w Posce autoryzowanego serwisu tego sprzętu. Limo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIP Opublikowano 17 Lutego 2004 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2004 Drodzy użytkownicy, Jeżeli chodzi o serwis to wszelkie zapytania najlepiej kierować na mail: serwis@iriver.pl Wiele kwestii rozpatrywanych jest indywidualnie jeżeli chodzi o uskzodzone urządznia. Jeżeli chodzi o wymianę baterii w odtwarezaczach z wbudowaną baterią to nie będzie z tym problemu. Na razie jednak o żadnych kosztach nie zostliśmy poinformowani. Nie było dotychczas takiej potrzeby. Serwisem zajmuje się producent. my jedynie jesteśmy pośrednikiem w obsłudze technicznej. Nie wszystko jesteśmy w stanie zrobić na miejscu. Natomiast zawsze informujemy o przewidywanych ksoztach dla klienta jeżlei takowe się pojawią. MIP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kai Opublikowano 7 Kwietnia 2004 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2004 bateria czy tam akumulatore wystarcza na wiele lat uzywania czyli minimum 4 ale moze byc i tez dluzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr_selfdestruct Opublikowano 18 Kwietnia 2004 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2004 Jakos uzbieralem 2000zl, ale czy zdobede sie na kupno tego sprzetu? chcialbym sobie ze 3 latka przynajmniej podzialac. czy to jest warte moze ktos zna ciekawsze odtwarzacze mp3?? (tylko sensne,a nie takie sit jak creative) prosze o rade. ..polecam MuVo2 4GB Creativ'a..lekki..maly..super jakosc dzwieku..wymienny akumulator..nie wiem jak znosi wstrzasy ale mikro dysk Hitachi ktory ma wmontowany jest bardzo odporny (podobno)..iPOD mini tez jest ok..tylko baterie ma slaba (jak wszystkie iPOD'y)..jak dla mnie 4GB w zupelnosci wystarczaja..no chyba ze ktos chce miec cala muze swiata (tej ktora lubie nie jest za duzo).. ..a jeszcze odnosnie plyerow na HDD to podobno sa one bardzo wrazliwe na upadki i tym podobne sprawy..koles w sklepie mi powiedzial ze jak takie cos spadnie na ziemie to nadaje sie juz tylko do smietnika..czy tak jest w rzeczywistosci?... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
immanuel Opublikowano 8 Maja 2004 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2004 ..a jeszcze odnosnie plyerow na HDD to podobno sa one bardzo wrazliwe na upadki i tym podobne sprawy..koles w sklepie mi powiedzial ze jak takie cos spadnie na ziemie to nadaje sie juz tylko do smietnika..czy tak jest w rzeczywistosci?... Ja nigdy dyskiem twardym nie rzucałem Nie myślę, żeby H110 przeżył upadek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oliver Opublikowano 8 Maja 2004 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2004 Nie wiem jak wyglada sprawa upadku i mam nadzieje ze sie na wlasnym playerku nie przekonam....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.