Soniczny Opublikowano 24 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2020 Jeśli siadła mi jedna słuchawka w Aurvana Air to mogę je wysłać na gwarancję(producenta)? Za pół roku miną dwa lata. Może nie warto się w to bawić, bo mnie odeślą z kwitkiem, stwierdzą, ze z mojej winy itd. Pytam, bo nigdy nie oddawałem sprzętu audio do naprawy, nie było takiej potrzeby. 😑 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
retter Opublikowano 24 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2020 Zobacz na co ile nasz okresu gw, baterie kabel maja zdecydowanie krótszy okres gw. - Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chico99 Opublikowano 24 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2020 Ciekawe podejście ... A co Ci szkodzi i tak leżą zepsute, masz gwarancję, walcz o swoje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soniczny Opublikowano 24 Stycznia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2020 Zgłoszenie reklamacyjne wysłałem przed założeniem tematu. Walczyć będę, może ktoś coś podpowie, warto zapytać nie 😉 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 26 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2020 Trzeba korzystać z gwarancji chociażby dla zasady...Żeby producent miał świadomość jakie gwno produkuje. Nawet jeżeli jesteś milionerem i 300-400 pln na nowe słuchawki jest dla ciebie kwotą pomijalną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotru5 Opublikowano 7 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2021 (edytowane) Serwus, podepnę się pod temat, może ktoś jeszcze przeczyta i coś doradzi. Otóż pacjent słuchawki Bluedio UFO, po roku użytkowania zauważyłem, że pałąk z obu stron słuchawek, w miejscu regulacji zaczyna pękać. Napisałem do sklepu, sklep odpisał, że muszę zgłosić w systemie, ale pan napisał jednocześnie co następuje: "Proszę tylko upewnić się iż nie jest to usterka mechaniczna, taka usterka skutkuje utratą gwarancji." No i jestem w lekkim szoku, czy to jest szczyt bezczelności czy faktycznie nie mam prawa zgłaszać takiej usterki? Wygląda na to, że skorzystam z rękojmi, powołując się na niezgodność towaru z umową. No ale trochę mnie to szokuje, że sklep próbuje mnie, mówiąc kolokwialnie spuścić na drzewo, podczas gdy gołym okiem widać, że jest to wada słuchawek. EDIT: dostałem następną odpowiedź z serwisu: "Ze zdjęcia nie jest to pewne. Lecz 99% pęknięć jest z winy użytkownika jako usterka mechaniczna, więc rezultat reklamacji pewnie będzie i taki. Oczywiście przyjmiemy słuchawki na serwis lecz, po uszkodzeniu widać iż jest ono spowodowane nadmiernym wyginaniem, tym bardziej iż słuchawki wcześniej nie były reklamowane z podobną usterką. Więc nie na pewno lecz raczej reklamowanie tej wady będzie zmarnowanymi kosztami na przesyłki." Edytowane 7 Stycznia 2021 przez Piotru5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 7 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2021 (edytowane) Poszukaj w internecie więcej takich przypadków i spróbuj udowodnić że to wada fabryczna tego modelu. Mi się kiedyś udało z hd598 Edytowane 7 Stycznia 2021 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotru5 Opublikowano 8 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2021 Dzięki @jacmiszcz92 udało mi się znaleźć 3 komentarze na ten temat w tym jeden z xkom. Przesłałem słuchawki do serwisu na rękojmię. Zobaczymy co z tego wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.