Skocz do zawartości

Piotru5

Zarejestrowany
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

Dodatkowe

  • słuchawki
    KOSS UR40

Ostatnie wizyty

136 wyświetleń profilu
  1. Piotru5

    Reklamacja

    Dzięki @jacmiszcz92 udało mi się znaleźć 3 komentarze na ten temat w tym jeden z xkom. Przesłałem słuchawki do serwisu na rękojmię. Zobaczymy co z tego wyjdzie
  2. Piotru5

    Reklamacja

    Serwus, podepnę się pod temat, może ktoś jeszcze przeczyta i coś doradzi. Otóż pacjent słuchawki Bluedio UFO, po roku użytkowania zauważyłem, że pałąk z obu stron słuchawek, w miejscu regulacji zaczyna pękać. Napisałem do sklepu, sklep odpisał, że muszę zgłosić w systemie, ale pan napisał jednocześnie co następuje: "Proszę tylko upewnić się iż nie jest to usterka mechaniczna, taka usterka skutkuje utratą gwarancji." No i jestem w lekkim szoku, czy to jest szczyt bezczelności czy faktycznie nie mam prawa zgłaszać takiej usterki? Wygląda na to, że skorzystam z rękojmi, powołując się na niezgodność towaru z umową. No ale trochę mnie to szokuje, że sklep próbuje mnie, mówiąc kolokwialnie spuścić na drzewo, podczas gdy gołym okiem widać, że jest to wada słuchawek. EDIT: dostałem następną odpowiedź z serwisu: "Ze zdjęcia nie jest to pewne. Lecz 99% pęknięć jest z winy użytkownika jako usterka mechaniczna, więc rezultat reklamacji pewnie będzie i taki. Oczywiście przyjmiemy słuchawki na serwis lecz, po uszkodzeniu widać iż jest ono spowodowane nadmiernym wyginaniem, tym bardziej iż słuchawki wcześniej nie były reklamowane z podobną usterką. Więc nie na pewno lecz raczej reklamowanie tej wady będzie zmarnowanymi kosztami na przesyłki."
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności