Serwus, podepnę się pod temat, może ktoś jeszcze przeczyta i coś doradzi.
Otóż pacjent słuchawki Bluedio UFO, po roku użytkowania zauważyłem, że pałąk z obu stron słuchawek, w miejscu regulacji zaczyna pękać.
Napisałem do sklepu, sklep odpisał, że muszę zgłosić w systemie, ale pan napisał jednocześnie co następuje:
"Proszę tylko upewnić się iż nie jest to usterka mechaniczna, taka usterka skutkuje utratą gwarancji."
No i jestem w lekkim szoku, czy to jest szczyt bezczelności czy faktycznie nie mam prawa zgłaszać takiej usterki?
Wygląda na to, że skorzystam z rękojmi, powołując się na niezgodność towaru z umową.
No ale trochę mnie to szokuje, że sklep próbuje mnie, mówiąc kolokwialnie spuścić na drzewo, podczas gdy gołym okiem widać, że jest to wada słuchawek.
EDIT:
dostałem następną odpowiedź z serwisu:
"Ze zdjęcia nie jest to pewne. Lecz 99% pęknięć jest z winy użytkownika jako usterka mechaniczna, więc rezultat reklamacji pewnie będzie i taki. Oczywiście przyjmiemy słuchawki na serwis lecz, po uszkodzeniu widać iż jest ono spowodowane nadmiernym wyginaniem, tym bardziej iż słuchawki wcześniej nie były reklamowane z podobną usterką. Więc nie na pewno lecz raczej reklamowanie tej wady będzie zmarnowanymi kosztami na przesyłki."