Skocz do zawartości
  • 0

Dokanałowe, przewodowe, uniwersalne słuchawki do 400 zł.


Ins0maniaC

Pytanie

Witam. Szukam słuchawek dokanałowych do różnorodnych zastosowań, bo sporo czasu spędzam chociażby na oglądaniu filmów. Słucham sporo soundtracków (więc w zasadzie każdy gatunek się do tego łapie), może z lekkim nastawieniem na elektroniczne brzmienia. Dobra jakość basów również byłaby wskazana. Mam do wydania około 400 zł. Zastanawiam się nad poniższymi modelami:

- FiiO FH1

- RHA MA750

- Yamaha EPH-100

- Whizzer Haydn A15Pro

 

Chwilowo najbardziej skłaniam się ku RHA, ale nie mam takiego doświadczenia i wiedzy jak wielu tu użytkowników. Proszę o poradę. 

Edytowane przez Ins0maniaC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0
10 godzin temu, Ins0maniaC napisał:

Witam. Szukam słuchawek dokanałowych do różnorodnych zastosowań, bo sporo czasu spędzam chociażby na oglądaniu filmów. Słucham sporo soundtracków (więc w zasadzie każdy gatunek się do tego łapie), może z lekkim nastawieniem na elektroniczne brzmienia. Dobra jakość basów również byłaby wskazana. Mam do wydania około 400 zł. Zastanawiam się nad poniższymi modelami:

- FiiO FH1

- RHA MA750

- Yamaha EPH-100

- Whizzer Haydn A15Pro

 

Chwilowo najbardziej skłaniam się ku RHA, ale nie mam takiego doświadczenia i wiedzy jak wielu tu użytkowników. Proszę o poradę. 

Jak bym tak miał się decydować, to jednak brałbym Fiio FH1. Fajnie grające doki, bardzo ergonomiczne, z odpinanym kablem (można podpiąć inny), lekkie. Miałem RHA, w końcu jednak sprzedałem 750 na rzecz lepszych T20. Skłaniałbym się do FH1. Ewentualnie Shanling ME100. Granie trochę twardsze, ostrzejsze.

NA FH1 pewnie dostałbyś jakiś rabat w MP3store.

Pozostałych nie miałem.

 

Edit - mają teraz na Allegro w outlecie xkom za 329 zł .

https://allegro.pl/oferta/outlet-sluchawki-przewodowe-fiio-fh1-26om-czarne-8553279304

Mieli też za 299 zł alle poszły.