Andrewek Opublikowano 3 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2019 (edytowane) Wylicytowałem na eBayu UK słuchawki (Ethery w bdb cenie). Po kliknięciu "zapłać" pokazał się błąd: Error Code: 70370 - The seller can't accept payments right now. Napisałem do sprzedawcy w tej sprawie, odpisał że skontaktuje się z supportem eBaya i rzekomo otrzymał odpowiedź, że ma niewłaściwie skonfigurowany adres mail na PayPalu czy coś takiego i musi anulować transakcję i wystawić ją jeszcze raz. I anulował. Tak po prostu. Trochę mnie dziwi, że tak się da na eBayu. Mogę coś w tej sytuacji zrobić? Edytowane 3 Maja 2019 przez Andrewek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
whero Opublikowano 3 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2019 do niczego go nie zmusisz - zostaw ostrego bo negatywa i już... albo wyślij mu żeby ci wysyłał ofertę zakupu za wylicytowaną kwotę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonBaron Opublikowano 3 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2019 Skoro to nie jego wina to z jakiej podstawy negatyw? Przecież kupujący nie zapłacił i tak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrewek Opublikowano 3 Maja 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2019 45 minut temu, whero napisał: do niczego go nie zmusisz - zostaw ostrego bo negatywa i już... albo wyślij mu żeby ci wysyłał ofertę zakupu za wylicytowaną kwotę Nie mogę komentarza wystawić Zaproponowałem mu wystawienie oferty ponownie z opcją akceptowania ofert z oczekiwaniem, aż prześlę cenę z licytacji. 25 minut temu, vonBaron napisał: Skoro to nie jego wina to z jakiej podstawy negatyw? Przecież kupujący nie zapłacił i tak... No, tylko nie wiem czy rzeczywiście konieczne było anulowanie transakcji, może wystarczyło tylko zmienić konfigurację konta PayPal. Napisałem do eBaya w tej sprawie. Podejrzane jest to, że napisał mi, że napisze do supportu i ok godzinę po tym, że kazali mu w supporcie anulować transakcję. Szczerze? Wątpię, że dostał odpowiedź w tak krótkim czasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonBaron Opublikowano 3 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2019 (edytowane) Miałem identyczną sytuację i też sprzedający anulował sprzedaż, po prostu czekaj cierpliwie. Edytowane 3 Maja 2019 przez vonBaron Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrewek Opublikowano 6 Maja 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2019 Sprzedający wystawił je raz jeszcze i tam razem też wygrałem. I to 10 funtów taniej niż ostatnio. Płatność przeszła, więc rzeczywiście za pierwszym razem miał problem z PayPalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.