xevaz16 Opublikowano 9 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 Witajcie, mam dosyć nieciekawą sytuację, kupiłem coś ponad rok temu w sklepie mp3store słuchawki Soundmagic HP150. Niedawno zauważyłem że jedno z łączeń na słuchawkach zaczyna się ułamywać, już teraz trzyma się ledwo co, wrzucam zdjęcie poglądowe w którym miejscu, niestety teraz nie mam możliwości pokazać jak to u mnie wygląda. Tutaj czytałem że kilka osób miało podobny problem więc pytanie - oddawał ktoś takie coś do naprawy na gwarancję? Jest w ogóle sens czy zostanie to potraktowane jako "uszkodzenie mechaniczne"? Już teraz przez to że ledwo się trzyma sama lewa muszla jest lekko wykrzywiona, co powoduje powstanie dziury z dolnej strony no i jest nieco mniej komfortowo przez lekkie "wykrzywienie" muszli. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALTON Opublikowano 9 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 Niejednokrotnie zdarzało się, że Mp3 to naprawiało ale mimo wszystko trzeba liczyć na odrobinę szczęścia. Podobno problem ten całkowicie wyeliminowano w modeli HP151. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adikadik Opublikowano 10 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2018 to jest bolączka tych sluchawek - bez sprawdzonej gwary balem sie je kupic, choc graly zacnie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jd1210 Opublikowano 10 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2018 Miałem to samo. Jeśli są na gwarancji, serwis naprawi. Choć może to trochę czasu zająć. http://www.serwis.mip.bz/_info/index.html 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazikson91 Opublikowano 10 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2018 (edytowane) Może to trochę zająć: W moim przypadku pół roku. Przede wszystkim powołaj się na rękojmie. Wtedy sklepowi będzie przynajmniej zależało aby to załatwić. Edytowane 10 Lutego 2018 przez kazikson91 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xevaz16 Opublikowano 10 Lutego 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2018 Dzięki wszystkim za odpowiedzi, skontaktuję się ze sklepem powołując się na rękojmię. Choć domyślam się że po takim czasie wymiana na sprawną partię (HP151) nie przejdzie im przez myśl i w najlepszym przypadku zostanie obliczanie aż znowu coś pęknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.