Skocz do zawartości
  • 0

AKG K323XS a Sony NWZ-E574


vii_

Pytanie

Witam!

 

Zastanawiam się nad kupnem słuchawek AKG K323XS do odtwarzacza Sony NWZ-e=E574.

W związku z tym mam kilka pytań na które niestety nie znalazłam (albo nie umiem :() znaleźć odpowiedzi.

  • Odtwarzacz ma funkcję wyciszania otoczenia, zauważyłam że ta funkcja nie działa we wszystkich modelach słuchawek. Czy te będą pasować? Niestety nie mam pojęcia od czego to zależy
  • Jak do tej pory miałam słuchawki firm które były w popularnych sklepach (Phillips, Sennheiser, Sony, Pioneer). AKG to dla mnie zupełna nowość, dlatego chciałam zapytać czy jest to dobra marka, czy lepiej szukać czegoś innego?
  • No i coś co mnie bardzo zastanawia, czy tak maleńkie słuchawki mogą brzmieć dobrze? Jestem dość drobną osobą dlatego preferuję sprzęty w formacie mini ;)

Jestem laikiem dlatego proszę o wyrozumiałość ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Nie ma o nich za bardzo recenzji, ale złe nie będą, akg bubli raczej nie wypuszcza. Może w tej cenie znalazło by sie coś lepszego, ale nikt tych akg tutaj nie słuchał wiec w sumie nie wiadomo. Moim zdaniem możesz zaryzykować. Wydają się być fajne, a porównanie do she3950 masz wiec jak nie będziesz zadowolona to mozesz wrzucić do forumowego komisu. Chociaż osobiście nie wydaje mi się żeby słuchawki do 200zł były jakoś sporo lepsze od tych philipsów, jakość wykonania, wygląd - pewnie sporo, ale dźwięk niekoniecznie.

 

Sent from my RM-885_eu_poland_296 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Funkcja "Noise Cancelling" działa tylko z wybranymi słuchawkami Sony.

 

Małe słuchawki mogą brzmieć bardzo dobrze, a AKG to sprawdzona firma, choć nie jestem pewien czy to jest najlepszy wybór w tej cenie.