Skocz do zawartości

Jaki odtwarzacz mp3 polecacie?


Rekomendowane odpowiedzi

Czesc wszystkim!

 

Przymierzam sie do kupna odtwarzacza mp3. Niestety jestem kompletnie zielona w tym temacie. Nie operuje fachowym jezykiem ani nie posiadam audiotechnicznej wiedzy. Postaram sie wiec opisac czego szukam prostymi slowami. Otoz szukam prostego w obsludze, nieskomplikowanego, typowego grajka o bardzo wysokiej jakosci dzwieku. Nie interesuja mnie zadne gadzety typu video czy zdjecia. To na czym mi zalezy to :

 

 

- WYSOKA JAKOSC DZWIEKU,

- poreczny format. Odtwarzacz nie powinien byc za duzy, powinien z latwoscia ''chowac sie'' w kieszeni.

- wyswietlacz

- cena ok 200 zl

- radio

 

- regulacja dzwieku - np zwiekszanie/zmniejszanie basu, muzyka odtwarzana w roznych stylach np rock en roll itp. Przepraszam:) nie wiem jak fachowo nazywa sie ta funkcja:)

 

 

I w zasadzie tyle:) pamiec moze byc 2gb.

 

Do tej pory mialam dwa odtwarzacze. Byla to mp3 creative muvo t100 i 200. Musze powiedziec , ze z 200 bylam bardzo zadowolona. Sluchawki tej samej firmy. Czytajac natomiast rozne opinie zauwazylam ze creative nie ma zbyt dobrej. Podobnie z firma sony. Sporo pozytywow zebral iriver i cowon. Czy faktycznie jesli chodzi o jakosc dzwieku te firmy przewyzszaja creative? Jesli tak to jaki model pasowalby najbardziej do podanego przeze mnie opisu? A moze jeszcze jakas inna marka?

 

ktos proponowal gdzies zupelnie nieznana mi do tej pory firme Scan Disk, a konkretnie odtwarzacz Scan Disk Fuze plus. Co sadzicie o tym?

 

Jesli chodzi o sluchawki to podobno dobre sa sennheiser MX370. zgadzacie sie?

 

Bede przeogromnie wdzieczna za pomoc i odpowiedzi

 

Pozdrawiam serdecznie!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach