Skocz do zawartości

zasilacz+chłodzenie cpu


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć
Chciałbym kupić jakiś cichy zasilacz i chłodzenie procesora za 250-300zł, obecnie mam e5200, asus p5kpl-cm, gt9500 i 3 dyski więc biednie lecz w ciągu roku myślę nad inwestycją ~2kpln w kompa więc miło by było jakby zasilacz pociągnął lepsze podzespoły, więc myślę że 0,5kW starczy.
Główne kryteria wyboru to odpowiednio; żywotność no żeby starczył na ok. 5 lat i cichość pracy.
Jestem zupełnie zielony w temacie więc liczę na Waszą pomoc.
pozdr


e; mam możliwość odliczenia vatu więc ceny netto

Edytowane przez montessa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zasilacz obecnie jakiś nołnejmowy 400w kupiłem go ze 4 lata temu za 50zł więc :) chłodzenie takie http://images03.olx.com.sg/ui/11/93/02/1309350851_221819102_1-Pictures-of--Intel-stock-Heatsink-Fan-From-Intel-E5200-processor.jpg więc jakieś superwydajne nie jest
grać dużo nie gram bo sprzętu brak ale od czegoś trzeba zacząć, a słychać go zza drzwi więc stąd ta inwestycja

 

 


up@ tak
Edytowane przez montessa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem mniejszy Silentium PC Spartan Pro w zupełności starczy. Z zasilaczem też nie musisz szaleć i Aerocool VP450 da spokojnie radę, mam tego aerocoola i chodzi pod podkręconym Phenomem II X4 i HD6870 bez problemu, a do tego oczywiście wentylatory, dysk, karta dźwiękowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie jakiego procka bedziesaz chciał kupić i jak mocno kręcić. Od siebie moge polecić zasilacz Modecom Carbon (praktycznie to samo co OCZ ale cena niższa). Chłodzenie może byc juz polecany SilentiumPC Fortis HE1225. Lub tez dołożyć kilka zł i kupić jeszcze bardziej wydajnego Zalmana CNPS14X (imo z czasem można dołożyc do niego dodatkowe wentylatory ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach