Jump to content

Margusz

Zarejestrowany
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Reputation

0 Neutral

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam wszystkich, ostatnimi czasy sprawiłem sobie zmf atticus i szukam ciekawego kabla do tych słuchawek. Myślałem nad zrobieniem czegoś samemu. Opłaca się kombinować ? Jeżeli tak to polecicie jakiś gotowy zestaw ? Szukam przewodu z dwoma wtyczkami mini xlr (chyba) takimi jakich używa audeze a drugi koniec zakończony 4 - pinowym xlr i jakiś oplot do całości . Dodatkowo myślałem nad ciekawym mikrofonem do tych słuchawek. Warto kombinować i wcisnąć jeszcze dwa kable do podłączenia mikrofonu i zakończyć je kolejnym wtykiem jack 3.5mm i wpuścić całość do jednego oplotu czy raczej coś w stylu modmic ? Bardziej skłaniam się ku modmic właśnie przez prostą instalację. Dodam że z lutowaniem nie ma problemu ale proszę o jakiś polecany zestaw do zamówienia (kabel, złącza i oplot) powiedzmy w cenie około 300zł chyba że macie jakieś inne typy i ewentualnie rady na co muszę uważać i co mogę przy okazji potencjalnie zepsuć. Dzięki za odpowiedzi
  2. To jest ekspertyza serwisu która potwierdza moją winę: "Odmowa naprawy w ramach gwarancji producenta, pałąk uszkodzony fizycznie (pęknięty). Możliwa tylko odpłatna wymiana kompletnego pałąka, koszt całkowity 439zł brutto REZYGNACJA" Śmieszne, moje argumenty są ciągle pomijane, nikt się do tego nie potrafi odnieść. Chyba trzeba będzie zwrócić się do rzecznika A i na piśmie które dostałem z serwisu sposób realizacji gwarancji to rękojmia.
  3. Dzięki wszystkim za sugestie ale na nic to się zdało jak na razie, cały czas dostaję krótka odpowiedź o decyzji serwisu bez odniesienia do tego co napisałem we wcześniejszej wiadomości.@mykupyku zgłosiłem się do rzecznika praw konsumenta, w odpowiedzi dostałem informację żeby wystąpić z reklamacją z tytułu rękojmi a jeżeli wtedy też otrzymam odmowę to powinienem jemu przesłać swoje dane i złożone dokumenty. Zobaczymy co z tym dalej będzie. "wada była sprawdzana w autoryzowanym serwisie producenta. Opinia serwisu jest dla sprzedawcy wiążąca i na podstawie przesłanej informacji nie możemy uznać reklamacji. Zgłoszona wada została uznana za uszkodzenie mechaniczne powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania."
  4. Czy możesz doprecyzować ? Jeżeli chciał bym przedstawić taki argument to pasowało by się powołać na coś konkretnego
  5. Pomyliłem modele - wh-1000mk3 Wysłałem sprzedającemu dokładnie ten filmik: https://drive.google.com/file/d/1BXf5-DIPcSZbiCrScIyaISRso1hITmh8/view?usp=sharing Można coś z tym zrobić czy zostaje zapłacić ? Z tego co czytałem to są sytuacje kiedy serwis naprawia sprzęt z uszkodzeniami mechanicznymi. Sklep jest pośrednikiem w realizacji gwarancji i upiera się że muszę zapłacić albo odeślą słuchawki. Wysyłam jeszcze zdjęcie uszkodzenia, słuchawki są aktualnie w serwisie więc to jedyne zdjęcie jakie mam.
  6. Witam wszystkich, ciężko było mi sklasyfikować odpowiednio ten post ale mam nadzieję że będzie tu pasować. Piszę z nadzieją że ktoś udzieli mi rady jak obchodzić się z serwisem sony. Oddałem ostatnio swoje słuchawki na naprawę gwarancyjną ponieważ uszkodził mi się pałąk - pękł kawałek plastiku po lewej stronie za co serwis życzy sobie 440zł, tak za kawałek plastiku. Czy mam szansę na naprawę w ramach gwarancji ? Serwis twierdzi że jest to uszkodzenie mechaniczne i nic nie mogą zrobić, sytuacja jest o tyle ciekawa że zaraz po zakupie na allegro (rok temu) napisałem do sprzedawcy w sprawie trzeszczącego pałąka i wysłałem filmik z obecnym stanem słuchawek ale jako że wszystko działało to nie podjąłem żadnych innych działań. Jest jakieś wyjście z tej sytuacji ? Nie podoba mi się płacenie 50% ceny nowych słuchawek za kawałek plastiku. Pacjent: sony wf-1000mk3 Dziękuję z góry za wszystkie odpowiedzi
×
×
  • Create New...

Important Information

Register to have access to community resources. Forum rules Terms of Use and privacy anc cookies policy Privacy Policy