Jump to content

bpiotrow13

Zarejestrowany
  • Content Count

    148
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

75 Good

About bpiotrow13

  • Rank
    średnio zaawansowany

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. RCA 6as7g niestety trochę mogą buczeć, trochę to loteria. Ja miałem ich 3 pary, dwie ciche i jedna głośna.
  2. Trochę cieplejsze lampy bez ostrej góry, ale też bez buły. Moim zdaniem dość zrównoważone brzmienie, tak je odebrałem.
  3. To fajne lampy, sam je miałem i lubiłem, sprzedałem koledze (bo nie mam już pod nie ampa) i kolega też chwali. No i najważniejsze, że to nowa produkcja i w razie czego jest bieżacy dostęp.
  4. Pelna zgoda, tylko czy taki konstruktor sie znajdzie. Twoje uwagi kilka postow powyzej sa jak najbardziej trafne.
  5. Ma do do tego to, ze wybralem sprawdzony produkt bez ponoszenia ryzyka (w tym finansowego) udanej (badz nie) konstrukcji wzmacniacza, ktorego nikt nigdy nie sluchal.
  6. Dokladnie. Wszystko napisalem. Wybralem Ayona i nie zaluje (na razie;)
  7. Nie tylko czasu. Potrzebne sa czesci, wcale nie tanie. Jesli chcesz miec wybor trzeba kupic kilka. A podejscie "najwyzej sie zdemontuje", a i tak musisz zaplacic nie zacheca.
  8. Wszystko prawda, tylko powstaje zasadnicze pytanie. Kto to sfinansuje? Pewnie czesc z naskupilaby wzmacniacz, ale to co innego niz finansowanie projektu.
  9. A tu sie z Toba nie zgodze. Ten pierwszy widzialem tylko na zdjeciach inmoim zdaniem akurat to ujecie jest korzystne, ale z boku juz tak fajnie nie wyglada. Ten drugi (tylko na lampach 6n13s, co wizualnie nie robi roznicy) mialem sam i wyglada absolutnie swietnie. To moze byc kwestia zdjecia.
  10. Powiem ogolnie, zasadniczo chcialem miec wzmacniacz z trafem na wyjsciu. Bylo to do zrobienia w wielu opcjach, ale wynik byl wielka niewiadoma, bo nikt opcji jakie chcialem nie probowal. Jak nadarzyla sie opcja zakupu Ayona to skorzystalem. To gotowy produkt ze sprawdzonym brzmieniem i do tego fenomenalna synergia z Meze. Szczegoly moge Ci opowiedziec na PW.
  11. No ale jakas nazwe to musi miec:)) Co do jakosci wykonania to bliska mi jest opinia o Woo. Mialem dwa i niewiele wzmakow moze sie jakoscia wykonania rownac. Teraz mam stojak Woo na sluchawki tylko, ale tez jest swietny:)) Z wyborem manufaktury nie bedzie latwo. Robilem maly rekonesans jak szukalem wzmaka pod meze..
  12. Proponuje nazwe: "Fallow One". Pierwszy czlon na czesc projektanta a drugi, bo to ma byc ten jedyny, ostateczny wzmacniacz
  13. Pieciocyfrowo to bedzie kosztowalo jak nic..
  14. Sinus bardzo atrakcyjnie wyglada, potwierdzam, mialem 6n13s dual mono. Gral tez pieknie. Ale jak juz robic wzmaka, to najlempiej na lampach 45, albo 2a3.
  15. Ja bym sie podlaczyl jak juz bedziesz cos zamawial. Mialem juz dyskuje z sinusaudio o wzmacniaczu z trafem na wyjsciu, ale to bylby eksperyment, bo Sinus nic takiego nie robil i odpuscilem na dosc zaawansowanym etapie nawet. Tym bardziej, ze trafilem Ayona okazyjnie i to sie z Meze okazalo strzalem w dziesiatke. A na jakich lampach chcialbys zrobic ten wzmacniacz?
×
×
  • Create New...

Important Information

Register to have access to community resources. Forum rules Terms of Use and privacy anc cookies policy Privacy Policy