Jump to content

Agres

Zarejestrowany
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Agres

  • Rank
    nowy

Dodatkowe

  • odtwarzacz
    AIM SC808
  • słuchawki
    HD660s, HM5

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Czesc 😄 Poszukuję słuchawek do 1000zł (max 1,2) które zastąpią moje dotychczasowe Brainwavz HM5. To co w nich lubiłem to wygoda przy długich posiedzeniach przed PC, są niesamowicie wygodne. Źródło to AIM SC 808 + Zmienione opampy 2x LME49720 + 1x LM4562NA. Z takim zestawem w sumie w dźwięku niczego mi nie brakowało, więc szukam czegoś co będzie brzmiało podobnie Mogłoby być coś z większą sceną, fajnie żeby też były to słuchawki zamknięte ale niekoniecznie. Ah no i najważniejsza rzecz, Największym minusem HM5 była wytrzymałość widełek, szukam więc czegoś co mi nie będzie pęk
  2. Dodaje post dla przyszłych pokoleń Wszystko się wyjaśniło i zostaną wymienione mi widełki w ramach gwarancji. Sprawa zamknięta
  3. @D@rkSid3 Jakiej innej odpowiedzi mogłem oczekiwać od Pana z AudioMagic (z resztą który odpowiadał na mój email twierdząc że niepoprawne jest nakładanie słuchawek na głowę) jak nie powtórne zaznaczenie, że użytkownicy HM5 nie potrafią nakładać słuchawek. Drogi Panie otóż reklamacja powinna obowiązywać gdyż nie jest to uszkodzenie mechaniczne spowodowane moją winą gdyż użytkowałem produkt zgodnie z przeznaczeniem tylko sam towar miał już wadę w chwili jego sprzedaży, chociaż nie była jeszcze widoczna. Wada mogła polegać na zaniżonej jakości plastiku, wadliwości procesu produkcji, co z
  4. Witam, Kupiłem słuchawki w czerwcu 2017 w sklepie Audeos, gwarancja jest na 24mc chodz wg producenta 12mc ale to nie ma znaczenia bo nie minęło nawet tyle. Przejdę więc do sedna sprawy: Po kontakcie ze sklepem i opisaniem problemu sklepowi Audeos Pan polecił przesłać mi słuchawki, jednakże zaznaczył, że i tak bedą wysyłać je do sklepu AudioMagic gdyż tam naprawiaja lub podlegaja gwarancji te słuchawki więc w celu zaoszczedzenia czasu/kosztów mogłbym przesłać słuchawki od razu do tamtego serwisu. Kontaktowałem się w tej sprawie z AudioMagic i odpowiedzieli mi że jest to MOJA WINA gdy
×
×
  • Create New...

Important Information

Register to have access to community resources. Forum rules Terms of Use and privacy anc cookies policy Privacy Policy