Jump to content

Mr Nice

Zarejestrowany
  • Content Count

    94
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About Mr Nice

  • Rank
    klikacz

Recent Profile Visitors

742 profile views
  1. Hej. Jakie monitory warto kupic do 2500 max 3k? Mysle nad focal alpha 65/80 wg internetow maja nieco mniej nudne brzmienie w porownaniu do adam t7v. Problem jedyny ze tkwi w tym ze nie wiem czy beda one w salonie czy w gownopokoiku 10-12 m2. EDIT: dowiedziałem się, że jest polska firma produkująca monitory - APS studio i niedawno wyszedł od nich nowy model APS KLASIK 2020. Uważam że powinno się kupować polski sprzęt jeżeli to nie jest szmelc (a opinie o firmie są bardzo dobre) zatem mocno naciągnąłem budżet (4k) i w poniedziałek monitory będą u mnie. Także napisze co i jak. O
  2. Nie wiem czy wypada pisac w tym watku, jezeli nie to przepraszam. Myslicie ze odtwarzacz nada sie jako zrodlo do glosnikow? Takich do 2k.
  3. Witam, Postanowiłem poszukać nowych słuchawek, obecne akg k545 wydają mi się trochę za nudne ale overall są to w porządku słuchawki (słucham ich z lg v30, nie wiem czy zmiana źródła by mogła coś poprawić. Szukam słuchawek które są muzykalne i wygodne. Fajnie jeżeli średnica (wokale) byłyby na pierwszym planie nieco wypchnięta, a sam dźwięk byłby "żywy", kolumnowy. Generalnie najbardziej mi sie podoba dźwięk z kolumn/głośników niestety obecnie nie mogę sobie na ten komfort pozwolić. (choć kto to wie , jeżeli ktoś zna jakiś dobry zestaw do 2.5k to prosze pisać ) Jeż
  4. Hifiman RE-400 Venture Electronics VE Monk Oba miałem okazje posłuchać, dla mnie grają wporzo. Nie wiem jednak w jakie gierki znasz, choć mi się wydaje ze pozycjonowanie dźwięku (np do CSGO) w dokach w cale nie jest takie złe! Choć nie wiem jak to wygląda w przypadku ww. Na triple fi ue 10 było wporzo, a obecnie używki kosztują nie są drogie i powinny mieścić sie w budżecie.
  5. edit: słyszałem ze takstar hf 580 może się sprawować dobrze patrząc na moje preferencje, ktoś mógłby to potwierdzić/miał do czynienia. Ew. coś podobnego do 1k
  6. hej, po długiej przerwie od audio (czasy studenckie) postanowiłem powoli budować swój zestaw. Obecnie mam akg k545 oraz philips fidelio l2. Używam głównie akg k545 jego źródłem jest lg v30, jednak brakuje mi trochę dynamiki. bliskości wokali. Generalnie do tej pory najlepiej zawsze mi się słuchało głośników. Zatem mam pytanie, czy nudnawe granie k545 jestem w stanie nieco podkręcić kupująć IFI zen, czy mógłbym oczekiwać zmiany charakteru grania akg k545 w takim przypadku? Czy to jednak kwestia słuchawek a zmiana daca nie wiele pomoże. Pamiętam że połączenie akg k550+ fiio x3
  7. Witam, mam pytanie dot. zrodla do Philips Fidelio l2. Obecnie korzystam z hippo biscuit ale jego funkcjonalnosc jest jednak kiepska, a i mam wrazenie (mozliwe, ze mylne) ze z samych Fidelio l2 daloby sie wyciagnac wiecej. Chce kupic zatem dapa Budzet do 500 +/- zł, jakość dźwięku jest priorytetem, choc nie ukrywam ze fajnie jakby była funkcja DAC (tj podlaczenie do kompa, w przyszlosci chcialbym dokupic kolumny + wzmak za 1400 +/- i korzystac z dapa jako zrodla rowniez, chyba ze to glupi pomysl, prosze mnie uswiadomic w takim razie ). Slucham metalu, fajnie by bylo jakby dzwiek w philip
  8. k550 używki dobre dobre do gier (i muzyki: P)
  9. Dla mnie mdr-1r to bardzo dobre słuchawki, tylko że trochę wiecej mocy wymagają niż typowe portable
  10. https://www.youtube.com/watch?v=o0J0xVGsxYg
  11. k 545 chyba nawet na allegro powystawowe są za 700. Choć fidelio l2 są fajne ale nie tak przejrzyste jak k55~
  12. http://jaben.net/shopping2/Hippo-Biscuit.html najtaniej , ale nie łyka flac. poza tym mocy ma porównywalnie do dx, i gra nieźle. miałem oba
  13. http://allegro.pl/monitory-mission-731-i5235354265.html mission 731. Dobre głośniki brałbym. 210zł
  14. fiio x3 to juz za 500 zł mozesz wyrwać, ale faktycznie co by nie było przy polskim rapie to tel + iemy wystarczy ;x
  15. na pewno nie edifiery tylko używane głośniczki + wzmak . Nie są to złe głośniki, ale można wyciągnąć w tej kwocie więcej szczególnie w oldschool audio. - możesz tu gościa posłuchać prędzej czy później karta będzie potrzebna , jednak zakup możesz odłożyć na później bez dobrej karty granie i tak będzie akceptowalnie (szczególnie electro i dnb )
×
×
  • Create New...

Important Information

Register to have access to community resources. Forum rules Terms of Use and privacy anc cookies policy Privacy Policy