Cześć, kupiłem niedawno słuchawki Panasonic HJE120, które były przez was polecane na tym forum. Opisywałem już moje rozczarowanie co do jakości dźwięku, aczkolwiek korzystałem z nich dalej i przyzwyczaiłem się już do małej ilości basu. Ale do rzeczy, słuchawki kupiłem na początku wakacji, eksploatowane były w normalnych warunkach, tj. przechowywane w osobnej, wewnętrznej kieszonce plecaka, bez ścisku, nie splątane kable. Korzystałem z nich dzisiaj w pracy, były podpięte do iMaca, słuchawki miałem w uszach, aż nagle lewy kanał przestał działać. Słuchawki podłączyłem ponownie, poruszałem delikatnie kabelkiem i nic. To samo po podłączeniu do telefonu.
Czy na sprzęt ten jest jakaś gwarancja Panasonica? Jeżeli nie to idzie to jakoś naprawić? Słuchawki na prawdę zadbane, używane bardzo krótko i już padły...