Skocz do zawartości

Stasio88

Zarejestrowany
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral
  1. Wczoraj odebralem z serwisu mojego iRivera...Wszystko działa...Jeszcze oddali przed terminem...Mam nadzieje ze juz nic sie nie zepsuje
  2. Ok Wielkie dzieki za pomoc....Jutro lece zeby go zaniesc do serwisu i mam nadzieje ze oddadza mi dobrego...Pozdrawiam...
  3. Ok...Dzieki...a jeszcze pytanie...Czy trzeba wysyłas ten odtwarzacz gdzies tam do warszawy czy wystarczy ze odniose go tam gdzie został kupiony razem z tym kodem??
  4. Własnie myslałem zeby go oddac do serwisu...tylko jeszcze pytanie bo czytałem ze potrzebny jest jakis kod...czy to prawda?? Chcaiłbym zmienic firmware ale wydaje mi sie to niemozliwe bo nawet gdy podłacze odtwarzacz do kompa to i tak nie moge go właczyć...
  5. Witam...Mam pewien prblem...Podczas słuchania muzyki odtwarzacz nagle sie wyłączył...myślałem ze to przez baterie wiec wymieniłem na nową, lecz to nic nie dało...Nie zaleznie jaka baterie wkladam odtwarzacz sie nie włącza...Czy wie ktos moze dlaczego tak sie stało??da sie to jakos samemu naprawic czy niezbedna bedzie wizyta w serwisie?? Dzieki za pomoc.Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności