Mnementh Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Heh, śmieszna ta "gwarancja". NIech sprzedawca płaci. Ja bym nie popuścił. Ja kupiłem całego laptopa całego za połowę ceny matrycy, która została mi zaproponowana w "serwisie". Teraz mam dwa, ten bez matrycy jest jako stacjonarny i dałem go bratu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Nie, zamykało się i otwierało lekko - jak w każdym innym lapku. Sam miałem acer'a, właśnie przez siły powstałe na zawiasach następują pęknięcia,w moim wypadku był to plastik z tyłu. Z tego co się orientowałem w acerach to częsta sprawa. Nie wiem czy dobrze widzę, pęknięcie jest po drugiej stronie zawiasu? Rozkład sił wtedy przy odpowiedniej konstrukcji mógłby być podejrzanym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monoton Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Nie wiem czemu ale mam złe zdanie na temat acerów.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHRoN Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 (edytowane) Sorry że nie przeczytam najpierw całości ale spotkałem się z taką sytuacją - nie bezpośrednio, osoba z forum (mam dziś dziurę w głowie, podpowiem jak sobie przypomnę xyw) miał taki przypadek... niósł nowego laptopa w plecaku na uczelnię, przychodzi na uczelnię, otwiera laptopa i widzi strzaskaną matrycę. Oczywiście musiał zapłacić za wymianę. Poza tym pamiętajcie o różnicy między skorzystaniem z gwarancji a niezgodności towaru z umową ("była rękojmia"). Sprzęt oddany na gwarancję traci możliwość oddania go do sklepu jako niezgodny z umową. Zaś to ostatnie nie załatwia się "na gębę" tylko idąc do sklepu ze sprzętem i WYDRUKOWANYM FORMULKARZEM, jedną kopię sklep nam podpisuje jako potwierdzenie z datą, jedną zachowuje. Od tego momentu ma 2 tygodnie do ustosunkowania się do druczku wniosku. Przypominam też że "powód niezgodności" ma brzmieć odpowiednio prosto i konkretnie, przykładowo "laptop nie nadaje się do pracy, matryca jest uszkodzona i nie widać pulpitu" (a nie żadne pseudotechniczne wywody bo się można wkopać)... tak się przynajmniej dowiedziałem u rzecznika praw konsumenta w Krakowie Innymi słowy sklep mówiący "to nie nasza sprawa, załatwiaj se pan w serwisie producenta" to celowe zbywanie klienta... sam się tak załatwiłem bo też nie poszedłem do sklepu z papierkiem A jak udowodnisz, że laptop był sprawny/zepsuty? Udowodnienie czegoś takiego jest praktycznie niemozliwe. Trzeba nalegać, żeby sprzedawca poszedł na rękę. trzeba przeczytać ustawę, jest tam napisane że jeśli wada ujawni się w ciągu 6 miesięcy od zakupu uznaje się, iż istniała w chwili zakupu... to upraszcza postępowanie "niezgodności z umową" i jest korzystne dla klienta oczywiście sklep może argumentować że to nie jest "jakaś" wada (np. nagle wiatraczek wysiadł i karta graficzna się spaliła) tylko konkretnie uszkodzenie mechaniczne (tak jakby ktoś celwo uderzył w wyświetlacz) i wtedy faktycznie trzeba pokombinować, albo iść do sądu konsumenckiego... Edytowane 2 Sierpnia 2011 przez KHRoN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yedi Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 (edytowane) KHRoN a weź poprawkę na to że zakup był na firmę i niezgdność towaru z umową z tego co pamiętam nie obowiązuje i pozostaje tylko gwarancja To samo tyczy się zwrotu w ciągu 10 dni przy zakupach przez internet, nie dotyczy firm, znaczy się podmiotów gospodarczych ! Piszą o tym tu http://msp.money.pl/grupa-pl_soc_prawo/niezgodnosc;towaru;z;umowa,watek,306854.html Edytowane 8 Sierpnia 2011 przez Yedi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHRoN Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Aaa... to widzę że kiepsko doczytałem :/ Nie zwróciłem uwagi że to na firmę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yedi Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Aaa... to widzę że kiepsko doczytałem :/ Nie zwróciłem uwagi że to na firmę... Zakup na firmę w Polsce to taki GRATIS .. Wg naszego rządu skoro masz firmę to MUSISZ zarabiać kokosy , więc rżną cię na czym popadnie .. od emerytur zacząwszy na zakupach skończywszy ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monoton Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Acer ogólnie wadliwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4ndr3 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Acer ogólnie wadliwy. Miałem 2,5 roku Tośkę Satellite A300-15K, teraz mam Acera Aspire 5742G i Acer będąc podobną półką zjada Tośkę w każdej kwestii. Materiały lepsze (wreszcie nie trzeszczy), spasowanie też, o wnętrznościach z uwagi na 2,5 roku różnicy nie ma co mówić. Jedynie w kwestii głośników Toshiba była lepsza, miała stereo Harmann Kardon, ten ma jeden dychawiczny pierdziak. Co do awaryjności, po pół roku z Acerem nie narzekam na nic, Tośka już po kilku tygodniach zaczynała mieć ochotę pękać na ramce matrycy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ignacy Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 (edytowane) Przez moment pracowałem w sklepie komputerowym kiedyś i rzeczywiście - sporo Acerów pękało przy zawiasach (obudowa), ale zawsze wymieniali to bez problemów jak wysyłaliśmy do serwisu dotyczyło to komputerów w obudowie takiej jak np. extensa 5620. Problem nie dotyczył już "nowych" multimedialnych acerów czy właśnie emachines. Ojciec i siostra korzystają już (odpowiednio właśnie z Extensy 5620 i Emachines e725 o ile dobrze pamiętam model) przeszło 2 lata ze swoich komputerów i są zadowoleni, chociaż ostatnio ojcu nie chce się bateria ładować, a już po gwarancji i też będzie pewnie się trzeba bujać z serwisem... Aktualizacja biosu nic nie dała, także pewnie coś z elektroniki padło. Generalnie jeżeli rzeczywiście to jest wina producenta, to poza gwarancją nic Ci nie zostaje (oprócz sądu i rozbijania się po rzecznikach). Generalnie sytuacja (tak jak w przypadku telefonów komórkowych i ichniego serwisu) jest dość patowa. Edytowane 11 Sierpnia 2011 przez ignacy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekC Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Firma zdecydowała sie na naprawę. Niesmak jest ogromny gdyż mieliśmy wprowadzić produkty Acera do naszych sklepów - właśnie mielismi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yedi Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Firma zdecydowała sie na naprawę. Niesmak jest ogromny gdyż mieliśmy wprowadzić produkty Acera do naszych sklepów - właśnie mielismi. To smutne .. taki pech .. ale niestety Acery są najtańsze ... i schodzi ich w opór na Allegro , i klonów też czyli Packard Bellów ... Posiadam PB LJ65 i złego słowa o nim nie powiem ... jeszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.