Skocz do zawartości


Zdjęcie

Mp3- Jak To Zrobic?


  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1 marcin_yello

marcin_yello

    początkujący

  • Zarejestrowany
  • Pip
  • 29 posty/ów

Napisany 23 styczeń 2004 - 18:45

Nagralem plyte mp3 w NERO EXPRESS. Część plikow mp3 ktore na niej sie znalazly byly pierwotnie plikami mp3, inne zas powstalu przy kompresji ze zwyklych plyt cd-audio. i ku memu zdziwieniu, odtwarzacz odtwarza tylko pierwotne mp3!!! pozostalych nawet nie wykazuje. na komputerze wszytskie pliki na plytce dzialaja poprawnie. dodam jeszce, bo moze ma to jakies znaczenie, ze naplycie mp3 pogrupowalem utwory w 11 katalogow. kompresji cd-audio na mp3 dokonalem przy uzyciu programu audiconverter studio. nagrywam na plycie cd-rw emtec z predkoscia 4x.
powiem jedno: POMOOOOOOOOOOOOOCYYYYY!

#2 immanuel

immanuel

    wymiatacz

  • Zasłużony
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1936 posty/ów
  • Gender:Male
  • Location:Lubin
  • Interests:Biblia, Motoryzacja, Webmastering, Iriver

Napisany 23 styczeń 2004 - 21:27

Może włącz tryb Multi-Session.
Pozdrawiam, Immanuel
www.immanuel.za.pl
iRiver H120 + Sennheiser HD280 PRO

#3 marcin_yello

marcin_yello

    początkujący

  • Zarejestrowany
  • Pip
  • 29 posty/ów

Napisany 23 styczeń 2004 - 23:23

juz probowalem. a moze problem tkwi w tym, ze pogrupowalem mp3 w 11 katalogach i odtwarzacz sie gubi????? (na discmanie innej marki nalezacym do mojego kumpla wszystko bylo ok- plyta grala). co sadzicie na ten temat??

#4 ~Guest~

~Guest~
  • Gość

Napisany 24 styczeń 2004 - 01:03

Hmm... U mnie na plycie jest wiecej katalogow i wszytsko dziala OK :) Moze cos z tymi plikami skompresowanymi przez Ciebie cos jest nie tak???

#5 marcin_yello

marcin_yello

    początkujący

  • Zarejestrowany
  • Pip
  • 29 posty/ów

Napisany 24 styczeń 2004 - 13:36

a jakim programem najlepiej kompresowac pliki??

#6 Ralph

Ralph

    Warninator ;)

  • Zasłużony
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2417 posty/ów
  • Gender:Male
  • Location:Jastrzębie Zdrój

  • odtwarzacz - iRiver T60
  • słuchawki - SoundMAGIC PL11

Napisany 24 styczeń 2004 - 14:14

Ja uzywałem kilku programów (Ripperów) i nigdy nie mialem problemów (bo jeszcze nie mam playera za kilka dni sie bede wiedzial czy plytki chodzą :))

Exact Audio Copy --> Freeware polecam
Darmowy ripper, działa poprawnie z większością napędów CD.

AudioCatalyst v 2.1 --> Shareware również polecam
Najlepszy obecnie enkoder i ripper, oparty o technologię Xinga oraz Audiograbbera. W nowej wersji, oprócz poprawy dużej ilosci błędów, raczej bez większych zmian. Wersja shareware umożliwia skopiowanie 50% losowo wybranych ścieżek.

Audiograbber --> Shareware
Współpracuje z zewnetrznymi enkoderami
Tak jak w poprzednich wersjach "free", po każdym uruchomieniu można skopiować połowę losowo wybranych ścieżek.

Jak masz piosenke w wave to polecam:
Acoustica MP3 to Wave Converter Plus --> Shareware'owy program ale jak wiadomo zawsze jest na to sposób. Uzywam go do kompresji moich setów, czy mixów.

Mam jeszcze mp3 conventer ale jakos nie uzywałem, bo tamte programy mi pasują :D

Te i wiecej porgramów znajdziesz tutaj http://mp3.com.pl/rippery.html
"Zawsze spodziewaj się niespodziewanego"
- iRiver T60 4GB Black + pokrowiec silikonowy w wersji Black
- iRiver iMP-350 w zapasie
- iPod Classic 80 GB 6 Gen. w samochodzie
//
- SoundMAGIC PL11
- Technics RP-F290 do kompa
- KOSS Spark Plug się kurzą

#7 marcin_yello

marcin_yello

    początkujący

  • Zarejestrowany
  • Pip
  • 29 posty/ów

Napisany 24 styczeń 2004 - 14:22

wielkie dzieki! na pewno cos wybiore :)

#8 Ralph

Ralph

    Warninator ;)

  • Zasłużony
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2417 posty/ów
  • Gender:Male
  • Location:Jastrzębie Zdrój

  • odtwarzacz - iRiver T60
  • słuchawki - SoundMAGIC PL11

Napisany 24 styczeń 2004 - 15:10

Własnie zainstalowałem sobie ten mp3 converter, pełna nazwa to ACE-HIGH MP3 WAV WMA OGG Converter oczywiscie shareware :). Własnie się nim bawie i cos mi koncowke piosenki zrąbał przy kompresji z mp3 na ogg. Poczatek srodek jest ok ale koncówka juz jakas słabszej jakosci wiec nie podoba mi się :D
Orginał w mp3 mial 192 kbps przerobilem na ogg 160 kbps i czuc ze jest gorsza jakosc, o tej koncówce juz nie wspomne bo nie da sie słuchac.
"Zawsze spodziewaj się niespodziewanego"
- iRiver T60 4GB Black + pokrowiec silikonowy w wersji Black
- iRiver iMP-350 w zapasie
- iPod Classic 80 GB 6 Gen. w samochodzie
//
- SoundMAGIC PL11
- Technics RP-F290 do kompa
- KOSS Spark Plug się kurzą

#9 marcin_yello

marcin_yello

    początkujący

  • Zarejestrowany
  • Pip
  • 29 posty/ów

Napisany 24 styczeń 2004 - 15:21

ale co do Exact Audio Copy nie masz zadnych zastrzezen? bo wlasnie go sciagnalem i zamierzam zrobic uzytek..

#10 Ralph

Ralph

    Warninator ;)

  • Zasłużony
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2417 posty/ów
  • Gender:Male
  • Location:Jastrzębie Zdrój

  • odtwarzacz - iRiver T60
  • słuchawki - SoundMAGIC PL11

Napisany 24 styczeń 2004 - 16:04

Do niego nie mam zastrzezen. Potrzebny chyba jest do niego jeszcze enkoder. Na wp.pl jest ich kilka, ja zawsze uzywałem Lame mp3 Enkoder'a, reszty nie probowałem.
"Zawsze spodziewaj się niespodziewanego"
- iRiver T60 4GB Black + pokrowiec silikonowy w wersji Black
- iRiver iMP-350 w zapasie
- iPod Classic 80 GB 6 Gen. w samochodzie
//
- SoundMAGIC PL11
- Technics RP-F290 do kompa
- KOSS Spark Plug się kurzą

#11 ~Guest~

~Guest~
  • Gość

Napisany 13 luty 2004 - 16:23

pewnie skompresowales te pliki w 48 kzh czy cos tam a iriver otwarza tylko do 44

#12 marcin_yello

marcin_yello

    początkujący

  • Zarejestrowany
  • Pip
  • 29 posty/ów

Napisany 14 luty 2004 - 20:29

moze byc to cenna wskazowka, tylko ze nigdzie nie mam mozliwosci zmiany ustawienia KZH..co to w ogole jest?

#13 OkropNick

OkropNick

    OkropNick

  • Zarejestrowany
  • PipPipPipPipPip
  • 756 posty/ów
  • Gender:Male
  • Location:Sosnowiec

Napisany 15 luty 2004 - 12:03

witam

w kHz (kilo-herz'ach) podawana jest tu czestotliwosc z jaka probkowany jest analogowy sygnal audio podczas jego digitalizacji oraz przeksztalcania z formy cyfrowej na analogowa (np. podczas odtwarzania). W przypadku plyt CD i wiekszosci urzadzen audio czestotliwosc probkowania wynosi 44.1kHz, poniewaz zgodnie z kryterium Nyquist'a czestotliwosc probkowania powinna byc 2x wieksza od najwyzszej czestotliwosci wystepujacej w probkowanym sygnale. jako ze maksymalna czestotliwosc ktora jest w stanie uslyszec "baaardzo dobre" ludzkie ucho to 22050 Hz, dlatego przyjeto probkowac dzwiek na plytach CD wlasnie z czestotliwoscia 44.1kHz
Pozdrawiam,
JHP.

MIPteam

#14 immanuel

immanuel

    wymiatacz

  • Zasłużony
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1936 posty/ów
  • Gender:Male
  • Location:Lubin
  • Interests:Biblia, Motoryzacja, Webmastering, Iriver

Napisany 15 luty 2004 - 20:20

Ciekawe po co obsługa 48 kHz w impach ?
:D :D
Pozdrawiam, Immanuel
www.immanuel.za.pl
iRiver H120 + Sennheiser HD280 PRO

#15 ~Guest~

~Guest~
  • Gość

Napisany 25 luty 2004 - 16:55

różnica pomiędzy 44kHz a 48kHz [jakby ktoś nie wiedział]:
druga wartość powoduje zwiększenie się rozmiarów plików [odkrywcze, nie? ;] ]
występuje częstsze próbkowanie, a co za tym idzie - lepsza jakość dźwięku.
chyba tyle.. pewnie eksperci powiedzieli by na ten temat więcej.

do ripowania imho najlepszy jest CDex. Odrazu dostajesz trochę kodeków [tak tak, Lame też jest, Xiph zresztą też], obsługa nie powinna sprawiać większych kłopotów.

Najlepszy kodek do mp3 jest firmy Fraunhofer i dostaje się go razem z Cooleditem.

Ralph << niemożliwe. widać skopałeś ustawienia.

#16 marcin_yello

marcin_yello

    początkujący

  • Zarejestrowany
  • Pip
  • 29 posty/ów

Napisany 25 luty 2004 - 17:23

spoko, juz wszystko dziala, zmienilem progsa na cdex-a i wszystko jest wporzo. dzieki za wszystkie odpowiedzi. pzdr.

#17 Ralph

Ralph

    Warninator ;)

  • Zasłużony
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2417 posty/ów
  • Gender:Male
  • Location:Jastrzębie Zdrój

  • odtwarzacz - iRiver T60
  • słuchawki - SoundMAGIC PL11

Napisany 26 luty 2004 - 11:25

Ralph << niemożliwe. widać skopałeś ustawienia.

Tylko co skopałem, jak ja nic nie ustawiałem poza ustawieniem jakosci na 160 kbps :D
"Zawsze spodziewaj się niespodziewanego"
- iRiver T60 4GB Black + pokrowiec silikonowy w wersji Black
- iRiver iMP-350 w zapasie
- iPod Classic 80 GB 6 Gen. w samochodzie
//
- SoundMAGIC PL11
- Technics RP-F290 do kompa
- KOSS Spark Plug się kurzą

#18 immanuel

immanuel

    wymiatacz

  • Zasłużony
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1936 posty/ów
  • Gender:Male
  • Location:Lubin
  • Interests:Biblia, Motoryzacja, Webmastering, Iriver

Napisany 28 luty 2004 - 20:28

różnica pomiędzy 44kHz a 48kHz [jakby ktoś nie wiedział]:
druga wartość powoduje zwiększenie się rozmiarów plików [odkrywcze, nie? ;] ]
występuje częstsze próbkowanie, a co za tym idzie - lepsza jakość dźwięku.
chyba tyle.. pewnie eksperci powiedzieli by na ten temat więcej.


jako ze maksymalna czestotliwosc ktora jest w stanie uslyszec "baaardzo dobre" ludzkie ucho to 22050 Hz, dlatego przyjeto probkowac dzwiek na plytach CD wlasnie z czestotliwoscia 44.1kHz


Wciąż nie rozumiem po co jest to 48 kHz :D :D :lol:
Pozdrawiam, Immanuel
www.immanuel.za.pl
iRiver H120 + Sennheiser HD280 PRO





Przełącz shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

Na Shoutboxie obowiązuje całkowity zakaz rozpoczynania rozmów, tylko i wyłącznie w celu uzyskania informacji "Co Kupić", "Lepsze to czy tamto". Nie stosowanie się do tej zasady, skutkuje natychmiastowym banem. Zainteresowanych zakupem zapraszamy do działu co kupić lub do kontaktu z najbliższym sklepem mp3store
@  Arthass : (25 luty 2017 - 04:12) czasem się przydaje, jest bardziej kompaktowa
@  Arthass : (25 luty 2017 - 04:12) taka paskowa forma wykresu kołowego
@  Arthass : (25 luty 2017 - 04:11) btw możecie polecić jakiś programik do robienie prościutkich wykresów? kołowe, słupkowe, czy jakby to określić... paskowe? w sensie jest pasek obrazujący 100%, podzielony wewnętrznie na kilka części obrazujących udział danej substancji w całości
@  Arthass : (25 luty 2017 - 01:03) podobnie produkty cyklizacji i polimeryzacji, z tego co kojarzę około 180 stopni
@  Arthass : (25 luty 2017 - 01:01) np. akrylamid tworzy się dopiero od 130 stopni celsjusza
@  Arthass : (25 luty 2017 - 01:01) ciekawe są garnki do "kąpieli wodnej", gdzie są podwójne ścianki a między nimi woda - to gwarantuje że wewnętrzna powłoka nie nagrzeje się powyżej 100 stopni, więc i wiele substancji szkodliwych się nie wytworzy4
@  Sound John : (25 luty 2017 - 00:50) rzadko*
@  Sound John : (25 luty 2017 - 00:50) @Arthass ja zazwyczaj duszę na wodzie, smażę na oliwie(lubie ten zapach) żadko teraz piekę.

Najczęściej mikrofala,
@  Sound John : (25 luty 2017 - 00:48) Pomyiliłem panów ze sobą :)
@  Arthass : (25 luty 2017 - 00:37) to tak jak zastanawianie się czy smażenie na patelni teflonowej jest zdrowsze od aluminiowej, jeśli w każdym wypadku i tak mamy do czynienia z dziesiątkami o niebo groźniejszych substancji powstających na skutek samego smażenia
@  Arthass : (25 luty 2017 - 00:36) więc po co mi się zastanawiać nad tym z czego produkują Colę skoro dla mnie mogłaby nie istnieć
@  Arthass : (25 luty 2017 - 00:35) w ogóle dla mnie nie GMO w składzie Coli nie ma żadnego znaczenia, bo jest wiele istotniejszych powodów dla których tego syfu do ust nie wezmę :D nawet jeśli robiliby to na "ekologicznym cukrze"
@  Arthass : (25 luty 2017 - 00:33) kurna ten nietypowy layout klawiatury mnie dobija na lapku
@  Arthass : (25 luty 2017 - 00:33) ta dyskusja jest bez sensu, jak dotąd żadnych argumentów kolega do dostarczył na potwierdzenie swojego zdania, rzucanie tylko jakimiś luźnymi spostrzeżeniami typu mnie się tak wydaje, jakieś przykłady "afer" typu nalepki na coli - ale co to ma do tematu uzasadnienia szkodliwości?
@  Robsonek : (25 luty 2017 - 00:32) na co odpowiadałem "owszem, ale rasowa, bo z ogonem z przodu" :D
@  Robsonek : (25 luty 2017 - 00:32) np często dziewczyny do mnie mówiły "ty świnio" :D
@  Robsonek : (25 luty 2017 - 00:31) @kopec23 bo świnie ewoluują :D
@  Sound John : (25 luty 2017 - 00:30) Paczcie boi się zjeść, a organu że świni wszepionego w nasz organizm.juz nie
@  kopec23 : (25 luty 2017 - 00:29) A obecne świnie to też w sumie nie są podobne do tych sprzed 10 lat, bo na tym polega postęp hodowlany
@  kopec23 : (25 luty 2017 - 00:28) Kmtiptop u nas też hoduje się świnie GMO, ba! Jest na to spory grant, ale są to zwierzęta, które mają służyć do przeszczepów
@  Arthass : (25 luty 2017 - 00:27) a i tak w przyszłości będziemy jedli chrząszcze i koniki polne, bo to wydajniejsze źródło spożywcze, szczególnie pod względem białka
@  Arthass : (25 luty 2017 - 00:25) zbierajcie panowie hajs, sprzedawajcie słuchawki, trzeba zapełnić kieszenie naszym "zbawcom" ratujących nas od Monsanto
@  Sound John : (25 luty 2017 - 00:24) O jakiś fajny moderator xD
@  Arthass : (25 luty 2017 - 00:24) a tymczasem powstaje kolejny sklep "zdrowa żywność", który będzie nam wpychał kurczaka za 5x wyższą cenę niż regularna
@  Robsonek : (25 luty 2017 - 00:23) "ty uważasz się za toruńczyka, gnoju zboczony? precz!" haha :D
@  Arthass : (25 luty 2017 - 00:23) @kmtiptop dobrze, mamy zapewnienie kmtiptop z mp3store
@  Sound John : (25 luty 2017 - 00:22) @kmtiptop czekam aż będzie w sprzedaży u nas. Mniejsze zużycie antybiotyków, więc koszt produkcji będzie tańszy oraz będzie zdrowiej.
@  Robsonek : (25 luty 2017 - 00:22) gdzie tam, androidowe ;) na rm to zbanowali mnie przy samym zakładaniu konta jak tylko nick wpisałem :D
@  Arthass : (25 luty 2017 - 00:22) to się nazywa wybiórcza moralność i w polskim prawie jest bardzo powszechna
@  kmtiptop : (25 luty 2017 - 00:22) zapewniam was ze nikt z władz monstanto nie tknie patykiem produkowanej przez siebie zywnosci
@  Arthass : (25 luty 2017 - 00:21) dalej nie wyjaśniłeś dlaczego GMO jest szkodliwe dla zdrowia
@  Sound John : (25 luty 2017 - 00:21) Nie rozliczają mnie czy prowadzę zbilansowaną dietę czy codziennie wpieprzam fastfoody popijając kolą zagryzając pół kilo chipsów. A będą decydować czy wolno mi GMO :D
@  Arthass : (25 luty 2017 - 00:21) no i co z tego? tak jak pisałem, brokuł to GMO z rodziny kapustnych, a jest uważany za jedno z najzdrowszych warzyw
@  kmtiptop : (25 luty 2017 - 00:19) czy wiecie ze w usa sa już w chodowli genetycznie modyfikowane swinie i losos , sprawdzcie to i smacznego
@  Arthass : (25 luty 2017 - 00:19) to jest komiczne, jest powszechnie przyzwolenie na używki takie jak alkohol, papierosy, kofeina (napoje energetyczne), a boją się GMO
@  Sound John : (25 luty 2017 - 00:18) @Robsonek a co to za forum? Na radio maryje wchodzisz?
@  Sound John : (25 luty 2017 - 00:17) Ach ta tyrania większości.
@  Robsonek : (25 luty 2017 - 00:17) na jednym z for napisałem "kurde" - od razu 2 powiadomienia - cenzura i edycja mojego posta jako [ciach] - co za dekle :D
@  Sound John : (25 luty 2017 - 00:17) A dlaczego zaraz zakaz? Ja liczę się z konsekwencjami przeciwników GMO i chce to jeść. Ciekawe co by zrobili gdyby inna partia dorwała się do władzy i jedyną legalną żywnością byłaby ta modyfikowana genetycznie.
@  Arthass : (25 luty 2017 - 00:16) a sklepy ze "zdrowa żywnością" rozrastają się w sieci, bo 5% społeczeństwa zgłasza na to zapotrzebowanie :D
@  Sound John : (25 luty 2017 - 00:15) Smalec kupuje sklepowy, ale jemu nie przetłumaczysz.
@  Arthass : (25 luty 2017 - 00:14) @kmtiptop tak, i dyskusja w rządzie o zakazie GMO w Polsce - rząd się zapewne zajmuje sprawami, które ekscytują 5% naszego społeczeństwa...
@  Sound John : (25 luty 2017 - 00:13) Ramę to mój kiedyś dziadek jadł na problemy z sercem.......
@  Arthass : (25 luty 2017 - 00:13) nikt z nich nie kłamie, więc nie można ich pociągnąć do odpowiedzialności karnej, oni tylko żerują na niewiedzy i ignorancji ludzi
@  kmtiptop : (25 luty 2017 - 00:13) @kopec23 mysle ze 90% ludzie nie reaguje na gmo, czego dowodem jest ta dyskusja:) dobranoc!
@  Arthass : (25 luty 2017 - 00:12) przecież Ramę - tłuszcz utwardzony - reklamują jako produkt bez konserwantów...
@  Sound John : (25 luty 2017 - 00:12) XD
@  Arthass : (25 luty 2017 - 00:11) sery bezglutenowe, frytki bezlaktozowe... czemu nie?
@  Sound John : (25 luty 2017 - 00:11) Gdyby jakimś cudem obeszli unijne przepisy i niepasteryzowali by mleka, to byłyby przesłanki za kupnem takiego mleka. I odradzam używanie napoju mlecznego UHT.
@  kopec23 : (25 luty 2017 - 00:10) Straszne jest to, że ludzie to łykają bez zastanowienia, a słysząc "GMO" przed oczami widzą chyba wszystkie możliwe plagi...