Skocz do zawartości


Zdjęcie

Mp3- Jak To Zrobic?


  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1 marcin_yello

marcin_yello

    początkujący

  • Zarejestrowany
  • Pip
  • 29 posty/ów

Napisany 23 styczeń 2004 - 18:45

Nagralem plyte mp3 w NERO EXPRESS. Część plikow mp3 ktore na niej sie znalazly byly pierwotnie plikami mp3, inne zas powstalu przy kompresji ze zwyklych plyt cd-audio. i ku memu zdziwieniu, odtwarzacz odtwarza tylko pierwotne mp3!!! pozostalych nawet nie wykazuje. na komputerze wszytskie pliki na plytce dzialaja poprawnie. dodam jeszce, bo moze ma to jakies znaczenie, ze naplycie mp3 pogrupowalem utwory w 11 katalogow. kompresji cd-audio na mp3 dokonalem przy uzyciu programu audiconverter studio. nagrywam na plycie cd-rw emtec z predkoscia 4x.
powiem jedno: POMOOOOOOOOOOOOOCYYYYY!

#2 immanuel

immanuel

    wymiatacz

  • Zasłużony
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1936 posty/ów
  • Gender:Male
  • Location:Lubin
  • Interests:Biblia, Motoryzacja, Webmastering, Iriver

Napisany 23 styczeń 2004 - 21:27

Może włącz tryb Multi-Session.
Pozdrawiam, Immanuel
www.immanuel.za.pl
iRiver H120 + Sennheiser HD280 PRO

#3 marcin_yello

marcin_yello

    początkujący

  • Zarejestrowany
  • Pip
  • 29 posty/ów

Napisany 23 styczeń 2004 - 23:23

juz probowalem. a moze problem tkwi w tym, ze pogrupowalem mp3 w 11 katalogach i odtwarzacz sie gubi????? (na discmanie innej marki nalezacym do mojego kumpla wszystko bylo ok- plyta grala). co sadzicie na ten temat??

#4 ~Guest~

~Guest~
  • Gość

Napisany 24 styczeń 2004 - 01:03

Hmm... U mnie na plycie jest wiecej katalogow i wszytsko dziala OK :) Moze cos z tymi plikami skompresowanymi przez Ciebie cos jest nie tak???

#5 marcin_yello

marcin_yello

    początkujący

  • Zarejestrowany
  • Pip
  • 29 posty/ów

Napisany 24 styczeń 2004 - 13:36

a jakim programem najlepiej kompresowac pliki??

#6 Ralph

Ralph

    Warninator ;)

  • Zasłużony
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2417 posty/ów
  • Gender:Male
  • Location:Jastrzębie Zdrój

  • odtwarzacz - iRiver T60
  • słuchawki - SoundMAGIC PL11

Napisany 24 styczeń 2004 - 14:14

Ja uzywałem kilku programów (Ripperów) i nigdy nie mialem problemów (bo jeszcze nie mam playera za kilka dni sie bede wiedzial czy plytki chodzą :))

Exact Audio Copy --> Freeware polecam
Darmowy ripper, działa poprawnie z większością napędów CD.

AudioCatalyst v 2.1 --> Shareware również polecam
Najlepszy obecnie enkoder i ripper, oparty o technologię Xinga oraz Audiograbbera. W nowej wersji, oprócz poprawy dużej ilosci błędów, raczej bez większych zmian. Wersja shareware umożliwia skopiowanie 50% losowo wybranych ścieżek.

Audiograbber --> Shareware
Współpracuje z zewnetrznymi enkoderami
Tak jak w poprzednich wersjach "free", po każdym uruchomieniu można skopiować połowę losowo wybranych ścieżek.

Jak masz piosenke w wave to polecam:
Acoustica MP3 to Wave Converter Plus --> Shareware'owy program ale jak wiadomo zawsze jest na to sposób. Uzywam go do kompresji moich setów, czy mixów.

Mam jeszcze mp3 conventer ale jakos nie uzywałem, bo tamte programy mi pasują :D

Te i wiecej porgramów znajdziesz tutaj http://mp3.com.pl/rippery.html
"Zawsze spodziewaj się niespodziewanego"
- iRiver T60 4GB Black + pokrowiec silikonowy w wersji Black
- iRiver iMP-350 w zapasie
- iPod Classic 80 GB 6 Gen. w samochodzie
//
- SoundMAGIC PL11
- Technics RP-F290 do kompa
- KOSS Spark Plug się kurzą

#7 marcin_yello

marcin_yello

    początkujący

  • Zarejestrowany
  • Pip
  • 29 posty/ów

Napisany 24 styczeń 2004 - 14:22

wielkie dzieki! na pewno cos wybiore :)

#8 Ralph

Ralph

    Warninator ;)

  • Zasłużony
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2417 posty/ów
  • Gender:Male
  • Location:Jastrzębie Zdrój

  • odtwarzacz - iRiver T60
  • słuchawki - SoundMAGIC PL11

Napisany 24 styczeń 2004 - 15:10

Własnie zainstalowałem sobie ten mp3 converter, pełna nazwa to ACE-HIGH MP3 WAV WMA OGG Converter oczywiscie shareware :). Własnie się nim bawie i cos mi koncowke piosenki zrąbał przy kompresji z mp3 na ogg. Poczatek srodek jest ok ale koncówka juz jakas słabszej jakosci wiec nie podoba mi się :D
Orginał w mp3 mial 192 kbps przerobilem na ogg 160 kbps i czuc ze jest gorsza jakosc, o tej koncówce juz nie wspomne bo nie da sie słuchac.
"Zawsze spodziewaj się niespodziewanego"
- iRiver T60 4GB Black + pokrowiec silikonowy w wersji Black
- iRiver iMP-350 w zapasie
- iPod Classic 80 GB 6 Gen. w samochodzie
//
- SoundMAGIC PL11
- Technics RP-F290 do kompa
- KOSS Spark Plug się kurzą

#9 marcin_yello

marcin_yello

    początkujący

  • Zarejestrowany
  • Pip
  • 29 posty/ów

Napisany 24 styczeń 2004 - 15:21

ale co do Exact Audio Copy nie masz zadnych zastrzezen? bo wlasnie go sciagnalem i zamierzam zrobic uzytek..

#10 Ralph

Ralph

    Warninator ;)

  • Zasłużony
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2417 posty/ów
  • Gender:Male
  • Location:Jastrzębie Zdrój

  • odtwarzacz - iRiver T60
  • słuchawki - SoundMAGIC PL11

Napisany 24 styczeń 2004 - 16:04

Do niego nie mam zastrzezen. Potrzebny chyba jest do niego jeszcze enkoder. Na wp.pl jest ich kilka, ja zawsze uzywałem Lame mp3 Enkoder'a, reszty nie probowałem.
"Zawsze spodziewaj się niespodziewanego"
- iRiver T60 4GB Black + pokrowiec silikonowy w wersji Black
- iRiver iMP-350 w zapasie
- iPod Classic 80 GB 6 Gen. w samochodzie
//
- SoundMAGIC PL11
- Technics RP-F290 do kompa
- KOSS Spark Plug się kurzą

#11 ~Guest~

~Guest~
  • Gość

Napisany 13 luty 2004 - 16:23

pewnie skompresowales te pliki w 48 kzh czy cos tam a iriver otwarza tylko do 44

#12 marcin_yello

marcin_yello

    początkujący

  • Zarejestrowany
  • Pip
  • 29 posty/ów

Napisany 14 luty 2004 - 20:29

moze byc to cenna wskazowka, tylko ze nigdzie nie mam mozliwosci zmiany ustawienia KZH..co to w ogole jest?

#13 OkropNick

OkropNick

    OkropNick

  • Zarejestrowany
  • PipPipPipPipPip
  • 756 posty/ów
  • Gender:Male
  • Location:Sosnowiec

Napisany 15 luty 2004 - 12:03

witam

w kHz (kilo-herz'ach) podawana jest tu czestotliwosc z jaka probkowany jest analogowy sygnal audio podczas jego digitalizacji oraz przeksztalcania z formy cyfrowej na analogowa (np. podczas odtwarzania). W przypadku plyt CD i wiekszosci urzadzen audio czestotliwosc probkowania wynosi 44.1kHz, poniewaz zgodnie z kryterium Nyquist'a czestotliwosc probkowania powinna byc 2x wieksza od najwyzszej czestotliwosci wystepujacej w probkowanym sygnale. jako ze maksymalna czestotliwosc ktora jest w stanie uslyszec "baaardzo dobre" ludzkie ucho to 22050 Hz, dlatego przyjeto probkowac dzwiek na plytach CD wlasnie z czestotliwoscia 44.1kHz
Pozdrawiam,
JHP.

MIPteam

#14 immanuel

immanuel

    wymiatacz

  • Zasłużony
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1936 posty/ów
  • Gender:Male
  • Location:Lubin
  • Interests:Biblia, Motoryzacja, Webmastering, Iriver

Napisany 15 luty 2004 - 20:20

Ciekawe po co obsługa 48 kHz w impach ?
:D :D
Pozdrawiam, Immanuel
www.immanuel.za.pl
iRiver H120 + Sennheiser HD280 PRO

#15 ~Guest~

~Guest~
  • Gość

Napisany 25 luty 2004 - 16:55

różnica pomiędzy 44kHz a 48kHz [jakby ktoś nie wiedział]:
druga wartość powoduje zwiększenie się rozmiarów plików [odkrywcze, nie? ;] ]
występuje częstsze próbkowanie, a co za tym idzie - lepsza jakość dźwięku.
chyba tyle.. pewnie eksperci powiedzieli by na ten temat więcej.

do ripowania imho najlepszy jest CDex. Odrazu dostajesz trochę kodeków [tak tak, Lame też jest, Xiph zresztą też], obsługa nie powinna sprawiać większych kłopotów.

Najlepszy kodek do mp3 jest firmy Fraunhofer i dostaje się go razem z Cooleditem.

Ralph << niemożliwe. widać skopałeś ustawienia.

#16 marcin_yello

marcin_yello

    początkujący

  • Zarejestrowany
  • Pip
  • 29 posty/ów

Napisany 25 luty 2004 - 17:23

spoko, juz wszystko dziala, zmienilem progsa na cdex-a i wszystko jest wporzo. dzieki za wszystkie odpowiedzi. pzdr.

#17 Ralph

Ralph

    Warninator ;)

  • Zasłużony
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2417 posty/ów
  • Gender:Male
  • Location:Jastrzębie Zdrój

  • odtwarzacz - iRiver T60
  • słuchawki - SoundMAGIC PL11

Napisany 26 luty 2004 - 11:25

Ralph << niemożliwe. widać skopałeś ustawienia.

Tylko co skopałem, jak ja nic nie ustawiałem poza ustawieniem jakosci na 160 kbps :D
"Zawsze spodziewaj się niespodziewanego"
- iRiver T60 4GB Black + pokrowiec silikonowy w wersji Black
- iRiver iMP-350 w zapasie
- iPod Classic 80 GB 6 Gen. w samochodzie
//
- SoundMAGIC PL11
- Technics RP-F290 do kompa
- KOSS Spark Plug się kurzą

#18 immanuel

immanuel

    wymiatacz

  • Zasłużony
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1936 posty/ów
  • Gender:Male
  • Location:Lubin
  • Interests:Biblia, Motoryzacja, Webmastering, Iriver

Napisany 28 luty 2004 - 20:28

różnica pomiędzy 44kHz a 48kHz [jakby ktoś nie wiedział]:
druga wartość powoduje zwiększenie się rozmiarów plików [odkrywcze, nie? ;] ]
występuje częstsze próbkowanie, a co za tym idzie - lepsza jakość dźwięku.
chyba tyle.. pewnie eksperci powiedzieli by na ten temat więcej.


jako ze maksymalna czestotliwosc ktora jest w stanie uslyszec "baaardzo dobre" ludzkie ucho to 22050 Hz, dlatego przyjeto probkowac dzwiek na plytach CD wlasnie z czestotliwoscia 44.1kHz


Wciąż nie rozumiem po co jest to 48 kHz :D :D :lol:
Pozdrawiam, Immanuel
www.immanuel.za.pl
iRiver H120 + Sennheiser HD280 PRO





Przełącz shoutbox Shoutbox Open the Shoutbox in a popup

Na Shoutboxie obowiązuje całkowity zakaz rozpoczynania rozmów, tylko i wyłącznie w celu uzyskania informacji "Co Kupić", "Lepsze to czy tamto". Nie stosowanie się do tej zasady, skutkuje natychmiastowym banem. Zainteresowanych zakupem zapraszamy do działu co kupić lub do kontaktu z najbliższym sklepem mp3store
@  KaszaWspraju : (29 kwiecień 2016 - 20:23) ona l;ubi pomarańcze. ruda tanczy, szmaragdy i diamenty
@  rfzb : (29 kwiecień 2016 - 20:21) Uuuu, współczuję. Leciało już dziś "Nie ma mocnych na Mariolę"? :D
@  KaszaWspraju : (29 kwiecień 2016 - 20:19) jeszcze vox fm w radiuuuuuuuuuuuuuu'
@  rfzb : (29 kwiecień 2016 - 20:15) Czas jest względny, u mnie już dawno weekend :P
@  KaszaWspraju : (29 kwiecień 2016 - 20:03) juz 58 min
@  KaszaWspraju : (29 kwiecień 2016 - 19:47) czas stoi w miejscu.
@  KaszaWspraju : (29 kwiecień 2016 - 19:29) 1h 30 min
@  KaszaWspraju : (29 kwiecień 2016 - 19:20) 1,40 min i weekend
@  Kubasz : (29 kwiecień 2016 - 16:17) tego to nie wiem :f
@  Arthass : (29 kwiecień 2016 - 16:14) i też obowiązuje 2 letnia niezgodność z umową?
@  Kubasz : (29 kwiecień 2016 - 15:41) @Arthass tak
@  Arthass : (29 kwiecień 2016 - 15:38) ej, na zakup towaru używanego na odległość (od firmy na paragon) też obowiązuje prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 2 tygodni?
@  rfzb : (29 kwiecień 2016 - 15:30) A ja czekałem jak głupi :D
@  rfzb : (29 kwiecień 2016 - 15:29) Mail z CustomArt leżał prawie miesiąc w spamie i dopiero dzisiaj zapłaciłem.
@  rfzb : (29 kwiecień 2016 - 15:29) Ale odwaliłem.
@  Arthass : (29 kwiecień 2016 - 14:56) obala wiele mitow
@  Arthass : (29 kwiecień 2016 - 14:54) @Jimmi Dragon polecam kanał tego gościa (czasem robi filmy jego żona, ale je lepiej sobie darować...) https://www.youtube....BfTnDjkQ/videos
@  Jimmi Dragon : (29 kwiecień 2016 - 14:07) a że to cholerstwo takie drogie, to lepiej brać z niego wszystko.
@  Jimmi Dragon : (29 kwiecień 2016 - 14:06) ponoć w pestce siedzi więcej awokado niż w reszcie owoca (owocu?) ;)
@  rfzb : (29 kwiecień 2016 - 13:49) To odkopuj i wcinaj :D
@  krz : (29 kwiecień 2016 - 13:35) A to się je? :D
Ja zasadziłem sobie ostatnio drzewko i czekam aż wykiełkuje.
@  Jimmi Dragon : (29 kwiecień 2016 - 12:09) Jeśli chcecie poczuć prawdziwy smak goryczy, to skosztujcie pestki awokado... masakra, jakie to jest gorzkie.
@  KaszaWspraju : (28 kwiecień 2016 - 23:55) ktoś zamówił overwatch z w pre-rderze? Innymi słowy ma na zbyciu dodatkowy klucz na wcześniejszy dostęp do open bety?
@  crysis94 : (28 kwiecień 2016 - 23:01) Dobranoc ;)
@  Jimmi Dragon : (28 kwiecień 2016 - 22:31) ehh to muszę w końcu kupić te głupie wtyki za milion dularów...
@  crysis94 : (28 kwiecień 2016 - 22:22) Podrożeje to dopiero na przełomie maja i czerwca :F
@  Jimmi Dragon : (28 kwiecień 2016 - 22:19) Po ile był dolar ostatnio, jak spadł? Czym ten spadek w ogóle był spowodowany? Bo teraz widzę, że znowu podrożał...
@  crysis94 : (28 kwiecień 2016 - 22:08) Teee...
@  micbud : (28 kwiecień 2016 - 22:03) Potwierdzone info, zapytaj wulkana:P
@  Oskar2905 : (28 kwiecień 2016 - 21:34) Nie słuchaj micbuda nie wie co pisze za ******ły :P
@  crysis94 : (28 kwiecień 2016 - 21:25) CO?
@  micbud : (28 kwiecień 2016 - 20:10) Co w tym dziwnego? Przeciez akacz trzyma dluzej jesli jest ladowany z kompa niz z gniazdka. To i z glosnikiem moze byc podobnie
@  crysis94 : (28 kwiecień 2016 - 20:09) Tracę wiarę...
@  crysis94 : (28 kwiecień 2016 - 20:09) "Czy to przez to że wtyczka do gniazdka nie jest JBL ?"
@  Oskar2905 : (28 kwiecień 2016 - 19:52) z tego co ludzie piszą to rzeczywiście loteria jakie się wylosuje
@  Oskar2905 : (28 kwiecień 2016 - 19:52) to idź spać :P
@  crysis94 : (28 kwiecień 2016 - 19:52) Ja nie wiem przejrzałem tylko, nawet nie próbowałem czytać, przysypiam
@  Oskar2905 : (28 kwiecień 2016 - 19:50) Masakra gorzej nie można było tego zrobić chyba.
@  crysis94 : (28 kwiecień 2016 - 19:46) Sam tego nie ogarniam... ale chyba jest określona szansa %, że trafisz to, % to itp... chyba.
@  Oskar2905 : (28 kwiecień 2016 - 19:40) weź mi wytłumacz :P
@  Oskar2905 : (28 kwiecień 2016 - 19:39) nieee chce mee:P
@  Jimmi Dragon : (28 kwiecień 2016 - 19:37) Takie fajne. Plastikowe ;p
@  Jimmi Dragon : (28 kwiecień 2016 - 19:37) to zachcij hihimany :P
@  Oskar2905 : (28 kwiecień 2016 - 19:34) Ale ja mee chce ;)
@  Jimmi Dragon : (28 kwiecień 2016 - 19:31) A zamawiajcie te hihimany, będzie później co z komisu brać xd
@  Oskar2905 : (28 kwiecień 2016 - 18:53) Nigdy nie zamawiałem z dropa i dlatego prosze o wyjaśnienie :P
@  Oskar2905 : (28 kwiecień 2016 - 18:52) :D ja też ;) całkiem przyjemnie dzisiaj jest ;). Wytłumaczył by mi ktoś o co chodzi z tym dropem? Nie wiem do końca jakie słuchawki są w tym oferowane :) . Wyjaśnienie może na PW co by wątku gosposiów nie spamować :P https://www.massdrop...lusive-grab-bag
@  Ugz : (28 kwiecień 2016 - 18:45) @Oskar2905 ja w sumie też, ale dziś mam tak dobry dzień że ino jeść i pić :D
@  Oskar2905 : (28 kwiecień 2016 - 18:44) @Ugz ja zjadłem właśnie :P pyszne było :P
@  Oskar2905 : (28 kwiecień 2016 - 18:43) @Najner daj to pytanie na status bo tu to tylko tacy uzależnieni zaglądają :P