grzecho166 Opublikowano 4 Czerwca 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2015 Witam, w moich superluxach właśnie pękł mi pasek, pomijam już fakt, że jakieś 2 miesiące temu pękł plastikowy "oplot" pałąka. Przyjmą mi takie słuchawki na gwarancje czy naprawić je na własną rękę? Jeśli na własną rękę to jak najlepiej zaradzić zerwanemu paskowi? Już pal licho z tym pałąkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Sierpnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2015 (edytowane) Oooo to widzę, że nie jestem jedyny. Ta sama usterka - u mnie po ponad półtora roku użytkowania jako portable/domowe. Pałąk się trzyma, ale widać też na nim ślady zmęczenia materiału. Zastanawiam się, czy nie poprosić kogoś zręcznego o stworzenie wygodniejszego zamiennika, tylko mam wątpliwości, z jakiego materiału takie elastyczne cudo pod głowę zmajstrować. Edytowane 19 Sierpnia 2015 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thepianist69 Opublikowano 2 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 One chyba tak mają, w moich ten plastikowy oplot pałąka też jest cały popękany, przy czym to tylko defekt wizualny. Pasek - widać wyraźne "załamania", a ostatnio kiedy rozbierałem słuchawki, okazało się, że ledwo się trzyma i zaraz się urwie. Wątpię, czy przyjmą to na gwarancji. Jeśli zechce mi się bawić, pewnie wymontuję go, odrysuję i wyprodukuję jakiś skórzany zamiennik. Z oryginalnym było mi ciasno w głowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gordon51 Opublikowano 21 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 Uporał się ktoś z tym zerwanym paskiem ? U mnie stało się to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artiis Opublikowano 25 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 (edytowane) Na gwarancji, nie naprawią Ci paska. U mnie jack co chwilę się psuje. Wku*** się niesamowicie, bo pasek nie pękł z mojej winy! Za 3 razem, gdy przyszły słuchawki, to ten pasek był urwany!! Żałuję, że nie kamerowałem wysyłki przed wysłaniem i odbioru jej.Gdy następnym razem oddałem je na naprawę, to napisali:Urwany pasek nie podlega gwarancji. Później, jak znajdę papierek po naprawie gwarancyjnej, to podeśle. Edytowane 25 Września 2015 przez Artiis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.