tosziba Opublikowano 23 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 (edytowane) Witam! Dziś napotkałem na problem ze swoim Clipem+.dokladnie grajek nie chciał mi się włączyć a akurat przycisk on/off tak dziwnie się zachowywał tzn nie miał "skoku". Po powrocie do domu podłączyłem go do komputera i się włączył (mam wgranego Rockboxa) po odłączeniu można go normalnie używać, odtwarzać muzykę itp ale nie dało się go wyłączyć bo przycisk on/off nie działa. Wczesniej jeszcze złamałem klips. Teraz w związku zaistniałą sytuacja mam kilka pytań: Czy da się coś z tym zrobić bez odsyłania do serwisu czy raczej nie?(myślę ze chyba jednak nie skoro coś lata w środku) Jeśli będę go musiał odsyłać do serwisu to czy mi go tam przyjmą z powodu modyfikacji i ułamanego klipsa? (Nie jestem w stanie przejść na OFW by odinstalować RB) Z góry dziękuję za odpowiedz EDIT1: Udało mi się wgrać OFW Edytowane 23 Maja 2012 przez tosziba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akord3on Opublikowano 24 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 w clipie nie ma lutów na mikro przełącznikach, sam byłem zaskoczony, więc pewnie wyskoczył, będzie go trzeba włożyć ponownie i dla trwałości zlutować. jeżeli masz gwarancję leć do serwisu, jak nie próbuj sam lub podeślij jakiemuś szpecowi od napraw urządzeń przenośnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oscar_dziki Opublikowano 11 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 (edytowane) ta... właśnie mi się stało to samo. chyba jakoś niefartownie upadł:/ feralny tydzien. najpierw urwałem klipsa, a teraz to:( sprobuje tak: moze nie pogorsze. Edytowane 11 Czerwca 2012 przez oscar_dziki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tosziba Opublikowano 27 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 (edytowane) Dziś właśnie odebrałem swojego grajka z serwisu. Producent wymienił mi go na nowy mimo ułamanego klipsa i uszkodzonego z mojej winy. Tak więc śmiało podbijać do serwisu jak się ma gwarancje Edytowane 27 Czerwca 2012 przez tosziba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.