Azahiel Opublikowano 25 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 dostałeś gwarancje od media prawda? w ich regulaminie to jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x X x Opublikowano 25 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 (edytowane) Na stronie MM nic takiego znaleźć nie mogę. Jest jedynie uwaga, że przy reklamowaniu w ich sklepie czas realizacji może się wydużyć o okres transportu do Gwaranta. Gdzie tego szukać? Czy może bezpośrednio w jakimś innym źródle z tym związanym? Edytowane 25 Stycznia 2012 przez MetalBoy666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azahiel Opublikowano 25 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 nie wiem, ja dostałem gwarancje od nich- papierek i było napisane, że mają do tygodnia czasu by odesłac sprzęt do gwaranta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x X x Opublikowano 25 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 (edytowane) Eee to mi tak nic nie pisze. No nic, zobaczymy. Dzięki za info. Edytowane 25 Stycznia 2012 przez MetalBoy666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHRoN Opublikowano 25 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 14 dni to 14 dni ROBOCZYCH... a to daje trzy tygodnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x X x Opublikowano 25 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 Czyli jesteście pewni, że po niedzieli mogę ubiegać się już o zwrot gotówki lub wymianę bezpośrednio w sklepie na nowy? Tak jak pisałem wcześniej, sprawa ciągnie się od niedzieli 8. stycznia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHRoN Opublikowano 25 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 jeśli oddałeś sprzęt na gwarancję to nie możesz, jeśli oddałeś jako niezgodność z umową (z odpowiednim papierkiem, który masz podpisany przez skle), to mogłeś wybrać naprawę bądź wymianę na nowy egzemplarz poza tym i tak jeszcze te 14 dni roboczych nie minęło, mija dopiero z końcem tygodnia, więc do poniedziałku i tak musisz poczekać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azahiel Opublikowano 25 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 Khron napisał- po niedzieli- czytasz czasami ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x X x Opublikowano 25 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 Czyli nie mogę, bo został przyjęty jako reklamacja gwarancyjna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azahiel Opublikowano 25 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 tzn. nie koniecznie, jak minie czas- to masz rpawo do zwrotu gotówki, ja dostałęm tak kasę- co prawda 5 lat temu, ale może ta kwestia się nie zmieniła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x X x Opublikowano 25 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2012 Aby była pewność: odtwarzacz zarejestrowany w serwisie 9 styczna. Przyjęty wg. danych ze strony internetowej 17 stycznia. Dzwoniłem tam 16 aby sprostować informacje odnośnie wady, powiedzieli mi, że nie nie dostali go jeszcze. 17 status z "w serwisie" (?) zmienił się na "czeka na części" plus dopisek "zamówiono iPoda". Resztę znacie. Więc wypada w tym wypadku 3 tygodnie 30 stycznia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x X x Opublikowano 30 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 I jak jest ktoś w stanie odpowiedzieć mi na moje pytanie? Czy mogę ubiegać się w MM o zwrot czy coś w tym stylu w związku z powyższymi datami? Sprawa z serwisu nadal nie wyjaśniona... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TTomekk Opublikowano 30 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Czy mogę ubiegać się w MM o zwrot czy coś w tym stylu Wiesz, próbować zawsze można. Mi w MM zwykle oferowali wymianę/naprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KHRoN Opublikowano 30 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 W warunkach gwarancji powinien być zapis dotyczący terminowości wykonania naprawy. ... chyba że jest coś w stylu "w ciągu 14 dni roboczych (nie licząc sytuacji nieprzewidzianych)", wtedy mogą sobie to trzymać i pół roku w serwisie komentując "bo czekamy na części sprowadzane skądśtam"... A jak nie jesteś pewien albo chcesz mieć to czarno na białym, to znajdź najbliższego rzecznika praw konsumentów i zadzwoń do niego z pytaniem - dowiesz się od razu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x X x Opublikowano 30 Stycznia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 Właśnie w tym rzecz, że Media Markt nie ma chyba takiego zapisu nigdzie, bądź nie udostępniają go publicznie. Przynajmniej ja takich informacji na ich stronie nie znalazłem, również na fakturze czy na potwierdzeniu reklamacji nic takiego nie pisze. Sprawa się chyba jednak już wyjaśniła, ale czekam na ostateczne potwierdzenie. Jednak telefonicznie można się więcej dowiedzieć niż mailowo. W skrócie ktoś zablokował im możliwość zamawiania częsci serwisowych, dopiero w piątek wyjaśnili tą sytuację. Ogólnie rzecz biorąc wydaje się, że serwis jest kompetenty, na pewno może pochwalić się miłą obsługą. Pytałem, czy są jedynym autoryzowanym serwisem Apple w Polsce - nie, podobno są jeszcze 3. To chyba tyle w tym temacie ode mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solo2332 Opublikowano 8 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 tak jak mówiłem- ipod poleciał w serwis. Wczoraj otrzymałem smsa o gotowosci sprzetu do odbioru i dzis pojechałem po niego. Ku mojemu zdziwienu dostałem z powrotem nówkę sztukę. to lubię ale pudełko mi zaje *** Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x X x Opublikowano 8 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 (edytowane) To nie jest nowy iPod, ale odnawiany. Też takiego dostałem. Powiedz, gdzie oddawałeś do serwisu i jaki model iPoda dostałeś? Ale pudełko i akcesoria wróciły do mnie w stanie niezmienionym, więc jeśli miałeś tam akcesoria to reklamuj. Edytowane 8 Lutego 2012 przez MetalBoy666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solo2332 Opublikowano 8 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 podjechałem z nim na Dobrą i dostałem innego ipoda w folijce i innym nrem seryjnym. Chyba ze chodzi Ci o to ze dostałem refurbished'a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KapitanBomba Opublikowano 8 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 (edytowane) "na początku dzwięk dzieli sie na wejscie gitarowe w prawej słuchawce a wokal w lewej. U mnie grało równomiernie w obydwu" Moze po prostu miales przestawiony w tryb mono Sprawdz w ustawieniach>ogolne>dostepnosc Posluchaj na mono i na stereo. Edytowane 8 Lutego 2012 przez KapitanBomba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x X x Opublikowano 8 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 solo, tak, chodzi mi dokładnie o to. Raczej nie jest to "nowy" iPod, w sensie prosto z taśmy produkcyjnej. Ja mam takiego samego, ale ciekawi mnie jaki masz model, czy jest to to samo co moje: w ustawieniach jest to napisane. Ustawienia -> Ogólne -> To urządzenie. Mój to: MC544FD (32BG). Ale jaja, jeśli to rzeczywiście to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KapitanBomba Opublikowano 8 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Niezla jazda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
solo2332 Opublikowano 13 Lutego 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 (edytowane) nie, nie Panowie to nie to gdyby tak było to nie wymieniliby na innego ipoda napisze Ci ten model jak wroce z pracy, a wlasciwie jakie to ma znaczenie? Edytowane 13 Lutego 2012 przez solo2332 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x X x Opublikowano 13 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 A tam, może nikt tego tak dogłębnie nie sprawdza Ciekaw jestem po prostu czy dostałeś to co ja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrkozak Opublikowano 21 Lutego 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Serwis od apple jest idealny, szkoda tylko że nie wymieniają na nowe. Tak jak to dzieje się np. w audeo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.