Skocz do zawartości

Reklamacja wadliwych słuchawek Soundmagic


robson15

Rekomendowane odpowiedzi

Siema,chciałbym się zapytać czy ktoś tutaj wysyłał do naprawy na gwaracji słuchawki Soundmagic?,ile może trwać taka naprawa,właśnie 2 tygodnie temu wysłałem swoje słuchawki z wadliwą lewą słuchawką na reklamację,przedtem skontaktowałem się poprzem kontakt na stronie Soundmagic o moim problemie.

Dostałem instrukcje co mam zrobić i jakby nie pomogło,adres na jaki mam wysłać słuchawki.

Słuchawki wysłałem i narazie cisza,chciałem się dowiedzieć co z ich stanem,ale nikt na meila nie odpowiada.

Do słuchawek dołączyłem,oczywiście słuchawki;p,woreczek na nie i kartę gwarancyjną podbitą wraz z rachunkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj :) musisz czekać, też miałem z nimi przygodę.

Po prostu, 0 kontaktu po wysłaniu słuchawek, tak to tylko jakiś robot (tak go nazywam ;] ) odpowiada ci gdzie masz je wysłać.

Przysłali po ponad 2 tygodniach.

Ale byłem happy :) myślałem, że w ogóle ich nie odzyskam.

Przydałaby im się lekturka o dobrym sprzedawcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

właśnie dzisiaj dostałem od nich taką wiadomość:

 

Witam!

 

Tak,przesyłkę od Pana otrzymaliśmy, obecnie nie mamy tych słuchawek do wymiany i czekamy na dostawę z zagranicy. Proszę o cierpliwość reklamacja Pana jest uwzględniona. Jeżeli zależałoby Panu na słuchawkach w tej chwili, to mogę zaproponować bardzo dobre amerykańskie słuchawki MEElectrocics M2 w ramach gwarancji, prezentują one tą samą klasę co PL11, uważamy że brzmieniowo są od PL11 lepsze, a przede wszystkim trwalsze.

 

myślicie,że warto wybrać te słuchawki MEElectrocics M2 czy lepiej poczekać na PL11?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

może się rwać bo mają za krótkie zabezpieczenie przy słuchawce, powinno być dłuższe jak w pl18, wtedy zminimalizowało by ten problem. Możesz spróbować zrobić takie usztywnienie koszulką termokurczliwą.

I najlepiej nauczyć się wymieniać kable/wtyki bo to częste usterki w słuchawkach :D Nie miałem jeszcze takich co by się w nich to nie działo, dopiero po nabyciu trochę skilla mogłem je sam reaktywować a nie czekać miesiącami z gwarancji.

 

Z tymi MEE to pierwsze słyszę, pewnie używane przez jakiegoś Henia, powinni ci zaproponować swoje SM a nie wciskać z innej firmy ,to jakieś nieporozumienie. No i jeszcze później pewnie będziesz musiał je odsyłać więc ... dodatkowy problem.

Edytowane przez vitar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności