B3rok Opublikowano 1 Stycznia 2004 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2004 Czesc! Podziele sie z wami moja opinia na temat serwisu napraw - SUPER. W moim iMP 400 po 0,5 roku intensywnego uzywania, nagle przestalo dzialac podswietlenie pilota (to mi az tak bardzo nie przeszkadzalo), ale tez odtwarzacz zaczal miec problemy z czytaniem plyt - zaczelo przerywac podczas sluchania, a majac odtwarzacz w pokrowcu, przy pasku (czyli w pozycji pionowej) sluchanie muzyki praktycznie bylo niemozliwe. To tyle wstepu Postanowilem wyslac odtwarzacza do Wawy. Nastepnego dnia przyszedl SMS, ze odtwarzacz do nich dotarl (ulzylo mi - wyslalem priorytetem, ale Poczta Polska to nigdy nie wiadomo...). Co jakis czas bylem informowany co sie dzieje, ile mniej wiecej to jeszcze potrwa albo @, albo SMSem. Za to BRAWO! To sie nazywa profesjonalne podejscie do klienta. Sama naprawa troche trwala (4.12-30.13), ale to taki okres... i na czasie na szczescie mi nie zalezalo. A teraz najwazniejsze: w karcie gwarancyjnej (pkt 9) pisze, ze gwarancja nie obejmuje pilota = zastanawialem sie ile mnie wyjdzie naprawa... I okazalo sie (nie wiem czy kazdy ma takie szczescie), ze NIC nie musze placic! Pilot zostal wymieniony na calkiem nowy (chociaz w karcie pisze, ze zostalo naprawione podswietlenie), a odtwarzacz dziala bez zastrzezen. To tyle. BTW dziekuje serwisowi za naprawe :]. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B3rok Opublikowano 1 Stycznia 2004 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2004 oczywiscie naprawa trwala (4.12-30.12) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mopett Opublikowano 1 Stycznia 2004 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2004 Gwarancja nie obejmuje pilota jeżeli sam go zwalisz. Stwierdzili, że zawiódł sprzęt wiec wymienili na nowy. Co im zależy :-) Pozdrawiam MIP TEAM (Mariusz odezwij się bo straciłem listę kontaktów) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReGie Opublikowano 2 Stycznia 2004 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2004 A mnie zastanawia jak to bedzie jak mojego impka szlak trafi. Załatwiałem go z Amazon.com, i nawet nie wiem jak go w razie czego gwarantowac. Mam nadzieje że nie będe miał takiej potrzeby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ralph Opublikowano 2 Stycznia 2004 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2004 Wlasnie, niech ktos napisze jak to jest z ta gwarancja miedzynarodową. Podobno iRivery posiadają takową gwarancje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIP Opublikowano 2 Stycznia 2004 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2004 Drodzy Klienci, Urzadzenia iRiver, zakupione poza granicami Naszego kraju nie są objęte gwarancją na terenie Polski. Ewentualne naprawy produktów z importu prywatnego nie są objęte bezpłatnymi usługami serwisowymi. Ma to na celu ochronę polskiego rynku oraz konsumentów, którzy nieświadomie zdecydują się na zakup urządzenia z tzw. "miedzynarodową gwarancją". Gwarancja ta honorowana jest jedynie na terenie kraju, w którym produkt został kupiony. Prosimy przed zakupem o sprawdzenie czy sprzedawca przedstawia gwarancję ze znakiem MIP. Jedynie ona upoważnia do roszczenia sobie praw, którymi jest objęta. Wszelkie inne dokumenty nie stanowią podstawy do bezpłatnego realizowania zleceń serwisowych. Mimo tego, dbajac o zadowolenie klientów MIP będzie starał się obnizać koszty ewentulanych napraw dla tych, którzy już posiadają takowy produkt. MIP nie bierze odpowiedzilanosci za produkty kupione w Polsce, które nie posiadają gwarancji MIP. Do Siego Roku MIP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi