Skocz do zawartości

Naprawa Gwarancyjna


B3rok

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc!

Podziele sie z wami moja opinia na temat serwisu napraw - SUPER.

W moim iMP 400 po 0,5 roku intensywnego uzywania, nagle przestalo dzialac podswietlenie pilota (to mi az tak bardzo nie przeszkadzalo), ale tez odtwarzacz zaczal miec problemy z czytaniem plyt - zaczelo przerywac podczas sluchania, a majac odtwarzacz w pokrowcu, przy pasku (czyli w pozycji pionowej) sluchanie muzyki praktycznie bylo niemozliwe. To tyle wstepu :)

Postanowilem wyslac odtwarzacza do Wawy. Nastepnego dnia przyszedl SMS, ze odtwarzacz do nich dotarl (ulzylo mi - wyslalem priorytetem, ale Poczta Polska to nigdy nie wiadomo...).

Co jakis czas bylem informowany co sie dzieje, ile mniej wiecej to jeszcze potrwa albo @, albo SMSem. Za to BRAWO! To sie nazywa profesjonalne podejscie do klienta. Sama naprawa troche trwala (4.12-30.13), ale to taki okres... i na czasie na szczescie mi nie zalezalo.

A teraz najwazniejsze: w karcie gwarancyjnej (pkt 9) pisze, ze gwarancja nie obejmuje pilota = zastanawialem sie ile mnie wyjdzie naprawa... I okazalo sie (nie wiem czy kazdy ma takie szczescie), ze NIC nie musze placic! Pilot zostal wymieniony na calkiem nowy (chociaz w karcie pisze, ze zostalo naprawione podswietlenie), a odtwarzacz dziala bez zastrzezen. To tyle.

BTW dziekuje serwisowi za naprawe :].

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drodzy Klienci,

 

Urzadzenia iRiver, zakupione poza granicami Naszego kraju nie są objęte gwarancją na terenie Polski.

Ewentualne naprawy produktów z importu prywatnego nie są objęte bezpłatnymi usługami serwisowymi.

 

Ma to na celu ochronę polskiego rynku oraz konsumentów, którzy nieświadomie zdecydują się na zakup urządzenia z tzw. "miedzynarodową gwarancją". Gwarancja ta honorowana jest jedynie na terenie kraju, w którym produkt został kupiony.

 

Prosimy przed zakupem o sprawdzenie czy sprzedawca przedstawia gwarancję ze znakiem MIP. Jedynie ona upoważnia do roszczenia sobie praw, którymi jest objęta. Wszelkie inne dokumenty nie stanowią podstawy do bezpłatnego realizowania zleceń serwisowych. Mimo tego, dbajac o zadowolenie klientów MIP będzie starał się obnizać koszty ewentulanych napraw dla tych, którzy już posiadają takowy produkt.

 

MIP nie bierze odpowiedzilanosci za produkty kupione w Polsce, które nie posiadają gwarancji MIP.

 

Do Siego Roku

MIP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności