Skocz do zawartości

Serwis Mip


1krzych

Rekomendowane odpowiedzi

korzystaliście z serwisu mip?

ile średnio czekaliście na sprzęt?

 

ja już czekam 5 tygodni i nadal nic nie wiadomo (dżojstik w 899 przestał działać w lewo) :angry:

 

jak dla mnie to totalna porażka, zapłaciłem za niego kupę kasy, co z tego że odtwarzacz gra fajnie dopóki się nie zepsuje (niecały rok ) - a potem trzeba czekać nie wiadomo ile

 

następny odtwarzacz raczej nie będzie iriverem,

a najgorsze że przekonałem jeszcze pięciu znajomych do zakupu i oni też pewnie (prędzej czy później) będą mieli problemy z dżojstikami

 

po prostu ŻENADA :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

następny odtwarzacz raczej nie będzie iriverem,

a najgorsze że przekonałem jeszcze pięciu znajomych do zakupu i oni też pewnie (prędzej czy później) będą mieli problemy z dżojstikami

Jesteś trzecią (może czwartą) osobą której zepsuł sie joy... :(

 

Serwis MIPu a iRiver? Jak kupisz iAudio w MP3S to będziesz czekał podobnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodzwoniłem się wreszcie dzisiaj na Kuratowskiego! To co usłyszałem od "pana w słuchawce" mówiąc delikatnie nieźle mnie zaskoczyło. Otóż okazało się że serwis iriver na Kuratowskiego wogóle nie naprawia sprzętu osobiście. Procedura wygląda tak że cały zepsuty sprzęt jest wysyłany do iRiver Europe gdzieś w Europie Zachodniej. Tam jest sprawdzany i podawany jest koszt naprawy. W razie rezygnacji klienta sprzęt jest odsyłany i płaci się 50zł za całe to zamieszanie. W moim przypadku po wyjaśnieniu co dolega mojemu playerowi, "pan w słuchawce" powiedział że być może trzeba będzie wykasować oprogramowanie i wgrać go od nowa (koszt ok.200zł) lub jak to on stwierdził trzeba być może będzie wymnienić płytę główną w odtwarzaczu i uwaga (koszt ok 800zł)!!! Oni (serwis) są w tej chwili tylko pośrednikami! Aha no i czas oczekiwania jest nie mniejszy niż 2 miesiące!

Po tej rozmowie zadzwoniłem jeszcze raz do serwisu na Al. Niepodległości żeby spytać czy oni też wysyłają sprzęt nie naprawiając go na miejscu. Okazało się że wszelkich napraw dokonują u siebie a czas oczekiwania zależny jest od tego czy muszą sprowadzać np: zepsutą część czy nie. Sama naprawa najkrócej trwa 3-4 dni.

 

To cytat z tematu << tu >>

 

Nie wiem - moze sa dwa serwisy gwarancyjne - poczytajcie sami. Jedni jak widac naprawiają na miejscu

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

mój 899 w końcu wrócił z turnee po dojczlandzie

...po 7 tygodniach i jednym dniu...

 

z serwisu dostałem informację że wymienili na nowy (padnięty joy był tylko) ale że wrócił w starej budzie to pewnie bebechy mu nowe włożyli...

kwitów żadnych na to nie dostałem, sprawdzić też nie mam jak - więc pewnie to taka sama prawda jak to że franz maurer miał strzelać do papieża...

 

ale grunt że już jest i może następne 11 miesięcy pogra :)

 

btw - szybciej działające serwisy mają nawet komputerowe firmy-krzaki z giełdy komputerowej przy batorego w warszawie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ja oddałem odtwarzacz do MIPu i powiedzieli ze czekam 4-5 tygodni bo jedzie do Korei. Po 3 tygodniach (bo taki jest termin na gwarancji) zadzwoniłem do MIPu mowie im ze pojutrze jade do Tajlandii i MUSZE miec odtwarzacz bo bedzie nudno. Powiedzieli ze zobaczą co sie da zrobic. nastepnego dnia dzwonie a oni mowia ze moge podjechac do Serwisu to mi dadzą nowy. Dali mi nowy :D i problem z głowy :D

tylko ze karta gwarancyjna jest stara, nie dostałem nowej :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodzwoniłem się wreszcie dzisiaj na Kuratowskiego! To co usłyszałem od "pana w słuchawce" mówiąc delikatnie nieźle mnie zaskoczyło. Otóż okazało się że serwis iriver na Kuratowskiego wogóle nie naprawia sprzętu osobiście. Procedura wygląda tak że cały zepsuty sprzęt jest wysyłany do iRiver Europe gdzieś w Europie Zachodniej. Tam jest sprawdzany i podawany jest koszt naprawy. W razie rezygnacji klienta sprzęt jest odsyłany i płaci się 50zł za całe to zamieszanie. W moim przypadku po wyjaśnieniu co dolega mojemu playerowi, "pan w słuchawce" powiedział że być może trzeba będzie wykasować oprogramowanie i wgrać go od nowa (koszt ok.200zł) lub jak to on stwierdził trzeba być może będzie wymnienić płytę główną w odtwarzaczu i uwaga (koszt ok 800zł)!!! Oni (serwis) są w tej chwili tylko pośrednikami! Aha no i czas oczekiwania jest nie mniejszy niż 2 miesiące!

Po tej rozmowie zadzwoniłem jeszcze raz do serwisu na Al. Niepodległości żeby spytać czy oni też wysyłają sprzęt nie naprawiając go na miejscu. Okazało się że wszelkich napraw dokonują u siebie a czas oczekiwania zależny jest od tego czy muszą sprowadzać np: zepsutą część czy nie. Sama naprawa najkrócej trwa 3-4 dni.

 

To cytat z tematu << tu >>

 

Nie wiem - moze sa dwa serwisy gwarancyjne - poczytajcie sami. Jedni jak widac naprawiają na miejscu

 

Pozdrawiam

Temat który cytujesz załozyłem juz dawno temu! Przeczytaj go uważnie do końca. Niestety nie udało mi sie naprawić sprzętu na Al.Niepodległości i zdecydowałem się na naprawe przez MIP. Player zawiozłem tydzień temu i jak się okazuje oni nawet jeszcze go nigdzie nie wysłali. Skandal pełną gębą! Zobaczcie sami, że mnóstwo ludzi ma bardzo złe zdanie o tym serwisie!!! Zresztą drugi jest nie lepszy! Zachęcam do lektury mojego tematu bo to jeszcze na pewno nie koniec!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat który cytujesz załozyłem juz dawno temu! Przeczytaj go uważnie do końca. Niestety nie udało mi sie naprawić sprzętu na Al.Niepodległości i zdecydowałem się na naprawe przez MIP. Player zawiozłem tydzień temu i jak się okazuje oni nawet jeszcze go nigdzie nie wysłali. Skandal pełną gębą! Zobaczcie sami, że mnóstwo ludzi ma bardzo złe zdanie o tym serwisie!!! Zresztą drugi jest nie lepszy! Zachęcam do lektury mojego tematu bo to jeszcze na pewno nie koniec!!!

 

Szczerze wsółczuję. :(

 

Ale mój post jest sprzed prawie półtora miesiąca :o

 

Generalnie to utwierdza mnie w przekonaniu zeby nie pozbywac sie FLASH-a.

Co prawda mojego odtwarzaca pewnie nigdzie nie naprawiłbym i najszybsza droga to sprzedaz uszkodzonego i kupno nastepnego.

Mówię oczywiscie o KARMIE

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda mojego odtwarzaca pewnie nigdzie nie naprawiłbym i najszybsza droga to sprzedaz uszkodzonego i kupno nastepnego.

mi sie zepsul ifp-799 po zdecydowanie krotszym czasie niz miesiac. sprzedalem, bo nie chcialem sobie serwowac wrzodow zoladka od denerwowania sie. wiadomo, ze na tym stracilem, ale przynajmniej nie musialem miesiacami czekac. no i musialem wrocic do imp-350, ale jakos przezylem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

witam.

moj pierwszy post tutaj :)

 

i tez musze powiedziec ze MIP leci sobie delikatnie mowiac w meskiego czlonka.

oddalem odtwarzacz 30 grudnia a dostalem jakos koniec lutego poczatek marca. czekalem cos ok 8 czy 9 tygodni, bo pierw chcieli naprawic w serwisie lokalnym, nie udalo sie to pojechal do dojczlandow na wycieczke, a tam oni wymienili mi go na nowy, nowka sztuka, buda inna. a awaria bylo to ze zaczely padac mi pionowe linie na wyswietlaczu. oni robia paczke zbiorcza, i jak sie zbierze pare odtwarzaczy to dopiero wysylaja :/

 

a teraz dokladnie jak ktos zauwazyl, sa tylko posrednikiem jak sie tlumacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności