Skocz do zawartości

T8 - ponownie uszkodzony firmware


klatyske

Rekomendowane odpowiedzi

Kupilem odtwarzacz. Wszystko dzialalo w miare dobrze, ale pewnego razu po prostu "umarl". Oddalem go na gwarancje do EURO RTV, oni wyslali go do serwisu, a tam okazalo sie, ze jakies pliki systemowe zostaly usuniete przeze mnie (czy cos takiego) i nastepnym razem ja bede pokrywal koszty. Panowie w EURO byli "zli". Uzytkowalem odtwarzacz od tego czasu codziennie po pare godzin przez okolo 2 tygodnie. To znow sie stalo...taka sama sytuacja. Ekran czarny, nie wlacza sie, przy podlaczaniu do ladowarki/komputera nic sie nie dzieje, ale tym razem postanowilem sam to naprawic. Biegle znam sie na informatyce i dosc dobrze na sprzecie. Czy moglbym prosic o dokladna instukcje serwisantow? Po co wysylac, jezeli sam bez problemu sobie poradze...RK27SDK Recovery Guide Znalazlem to i wyglada na dosc dobre, z tym, ze bardziej pasowaloby uzyc T8 SDKUpdate, poniewaz jest on przeznaczony dla T8, a ten z tematu dla chipsetu Ramos970. Jako pierwotne firmware (te ktore wgralbym RK27Upgrade) uzylbym FW 2.0...

 

Naprawde zalezy mi nia nie-wysylaniu odtwarzacza...ostatnim razem cala procedura trwala poltorej miesiaca, a bez odtwarzacza przezyc nie moge....poza tym, znow powiedzieliby mi, ze sam to popsulem, co jest sprzeczne z prawda :angry: i musialbym pokryc koszty...

 

Obejdzie sie (chyba) przeciez bez hard-reseta, ktory obejmuje otwieranie odtwarzacza? Dopiero wtedy moglbym cos uszkodzic czy cos, ale...naprawiajac go bez otwierania obudowy, nie moge przeciez nic strasznego zrobic? Jak sie nie uda to odesle po prostu lub pojde do EURO wyklocac sie o nowy, wolny od wad (mozna tak...?)

 

Nie wiem co z nim jest...To tak jakby cos powodowalo, ze raz na kiedys wszystko sie formatuje...i pamiec uzytkownika, i pamiec NAND, i wszystko inne

 

Probowalem wszelkich zalecanych sposobow, lecz zaden z nich nie pomogl.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tam nowy soft do T8, Rk27Upgrade w wersji 2.65 i instrukcja, ale....

Odtwarzacz W OGOLE SIE NIE WLACZA. Udalo mi sie dobrac do partycji systemowej, ale jest ona pusta. Zrzucilem na nia nowy soft T8, po czym probowalem wlaczyc odtwarzacz. Nic. Probowalem Rk27Upgrade. Tez nic. Wtedy jak podlaczylem to wyswietlacz swieci sie, ale jest czarny ;/ Obie partycje sa puste (chociaz chwile wczenisje zgralem tam soft)....Moze to jakas usterka techniczna? Probowalem juz niemal wszystkiego....pisalem na wielu forach....Aplikacja T8SDKUpdate po prostu dla mnie nie dziala. Tak jak cala reszta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to dość dziwne, proszę odesłać odtwarzacz bezpośrednio do serwisu z kopią rachunku i kartą gwarancyjną. Przypomina że grzebanie po partycjach systemowych nie jest normalnym użytkowaniem odtwarzacza, ciężko stwierdzić co się tak naprawdę dzieje skoro przeorał Pan całą pamięć.

Adres serwisu:

 

VEDIA - SERWIS

ul. Puławska 38

05-500 Piaseczno

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to dość dziwne, proszę odesłać odtwarzacz bezpośrednio do serwisu z kopią rachunku i kartą gwarancyjną. Przypomina że grzebanie po partycjach systemowych nie jest normalnym użytkowaniem odtwarzacza, ciężko stwierdzić co się tak naprawdę dzieje skoro przeorał Pan całą pamięć.

Adres serwisu:

 

VEDIA - SERWIS

ul. Puławska 38

05-500 Piaseczno

Wcześniej nie grzebałem. Dopiero teraz kiedy padł. Sam próbuję go naprawić, ponieważ bardziej już popsuć się go nie da...Jak się nie uda to odeślę, a jak się uda to nie...Wysyłać czym? Kurierem? Pocztą Polską - priorytetem zabezpieczona?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiero teraz kiedy padł. Sam próbuję go naprawić, ponieważ bardziej już popsuć się go nie da...Jak się nie uda to odeślę,

 

Na własne życzenie utraci Pan gwarancje. Pana wybór, proszę wysłać pocztą ( przypominam o zabezpieczeniu odtwarzacza przed uszkodzeniem podczas transportu) lub kurierem( będzie szybciej i pewniej ) na podany adres serwisu . Żeby nie zaśmiecać forum proszę kontaktować się przez skrzynkę pytania@vedia.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności