Linxale Opublikowano 15 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 Witam! Napisałem do Vedii przez e-mail podany na stronie www.vedia.pl. Początkowo dostałem odpowiedź że w tej chwili nie mogę nic zrobić ponieważ są na targach CeBIT i najwcześniej mogą pomóc w środę. OK - napisałem we czwartek - zero odpowiedzi. Myślę napiszę jeszcze raz. Napisałem na 2 adresy email podane na vedia.pl - i co? - to samo... zero odzewu. Dzisiaj jest niedziela i nadal nie dostałem odpowiedzi... Czy wie ktoś dlaczego tak jest? Proszę o wyjaśnienie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siekiera Opublikowano 15 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 nie łatwiej zadzwonic? Brat tylko tak sie sprawnie kontaktował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Linxale Opublikowano 15 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 W moim przypadku to nie zadziała bo chcę o podesłanie mi pewnej rzeczy na e-mail... Cyba że zadzwonie i tam powiem żeby mi wysłali... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemy_slav Opublikowano 16 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 W moim przypadku to nie zadziała bo chcę o podesłanie mi pewnej rzeczy na e-mail... Cyba że zadzwonie i tam powiem żeby mi wysłali... Może po prostu nie mają tej "pewnej rzeczy" i dlatego siedzą cicho? Najlepiej zadzwoń. W moim przypadku byłem wręcz zdumiony szybkością odpowiedzi na maila, więc na to akurat nie mogę narzekać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Linxale Opublikowano 16 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Zadzwoniłem. Powiedziałem - i... odebrali e-maila i powiedzieli że jeszcze dziś to załatwią. Dzięki za pomoc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frater Dev Opublikowano 16 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Witam . Prawda, miałem lekki poślizg za co przepraszam. Sama praca przy targach jak i uporządkowanie spraw już na miejscu po powrocie zajmuje ogrom czasu. Klona jeszcze nie posiadam ale mocno nad tym pracujemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Linxale Opublikowano 16 Marca 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 OK! Nie ma sprawy. Tylko myślałem że może macie jaką awarię albo coś i chciałem się upewnić że wszystko OK. Jak już tego klona stworzycie to dajcie znać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAIN PL Opublikowano 16 Marca 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Ja tam z kontaktem mailowym nie miałem problemu... to on miał problem ze mną Przepraszam Pana za moją reakcję na wadliwy firmware do C3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi