Skocz do zawartości

Wyświetlacz w V39


kretka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Od wczoraj jestem posiadaczem odtwarzacza Vedia V39 i mam małe pytanie odnośnie ekranu i jego zachowania. Zdaję sobie sprawę, że jest to wyświetlacz dotykowy a nie jakić pancerniak, ale czy to normalne, że naciskanie go w dowolnym miejscu powoduje że przy prawej krawędzi (ta z 5 przyciskami, głośność itd.) wyświetlacz zachowuje się jak przy wciskaniu "za mocno", podobnie jak się dotyka monitora LCD? Im bliżej tej krawędzi, tym ten efekt jest mocniejszy. Zupełnie, jakby w tym miejscu coś podważało ekran i przez to powodowało jego naciskanie. Jak wróce z pracy do domu mogę zrobić fotkę, czy coś..bo nie wiem, czy to przewrażliwienie, czy jakiś feler z wyświetlaczem.

 

eh..z góry dziękuję za odpowiedź..

 

Pozdrawiam,

k..

 

[edit]

 

przepraszam, że otworzyłem ten temat nie w tym dziale..proszę moderatorów o przeniesienie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziękuję, za przeniesienie..

 

co do wyświetlacza, dzwoniłem do serwisu i Pan był mocno zdziwiony i powiedział, ze z mojego opisu problemu wynika, że coś "puknęło w płytę" :/// a że mam go od wczoraj, to prawdopodobnie w czasie transportu..ehhh..nacieszyłem się cały dzień nowym sprzętem..ale dogadałem się, że jutro z rana się pojawię w serwisie, zostawie Panom V39 i pod koniec dnia odbiorę..chyba, że zwrócę się do sklepu, w sensie 3kropki.pl, powołując się na niezgodność z umową..eh..sam nie wiem..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrob tam gdzie masz blizej :]

wiesz..nie do końca to kwestia odległości..odtwarzacz ma 1 dzień, i nie uśmiecha mi się, ze po takim czasie już musze mieć wymieniane bebechy..a taka rzecze będzie miała miejsce jesli się bezpośrednio skieruję do serwisu Vedii, bo z nimi już rozmawiałem :/ ale zadzwoniłem też do sklepu (3kropki.pl) i porozmawiałem sobie z miłą panią..z rozmowy ogólnie wynikło, że jutro rano będzie dzwonić do serwisu Vedii i z nimi rozmawiać, żeby coś ustalić, a potem do mnie..jesli potwierdzą wade, ja tam będe się upierał na nowy odtwarzacz a nie nowe bebechy, bo skoro coś było dupnięte od razu (no cóż, zdarza się każdemu) to niby z jakiej paki mają mi coś naprawiać..zresztą powiedziałem Miłej Pani, ze w sumie zawsze jesli Vedia się będzie wypierać or sth, moge sie powołac na niezgodność z umową..ale była ona na tyle chętna do pomocy, że mówiła, że i tak się własnie o to będzie starać..no zobaczymy :/ niestety odtwarzacz musi przejść droge do sklepu, potem do Vedii na weryfikację i spowrotem :( ale jutro dowiem się, czy uda sprawy przyspieszyć, np tak, że osobiście dostarczę do Vedii odtwarzacz na "sprawdzenie" (z wawy do piaseczna niedaleko ;)) potem odbiorę i Vedia lub ja skontaktują się ze sklepem żeby przekazać im werdykt i wtedy sklep będzie mógł starać się o nowego grajka dla mnie :/

 

eh..ogólnie troche mnie sytuacja zdołowała..bo się ucieszyłem tym jak brzmi V39, że sterowanie nie jest takie złe i paluchem daje rade spokojnie a firmware przeżyję..no ale..niestety, zonk z wyświetlaczem skutecznie mi pochrzanił plany..buu..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc tak, rozmawiałem ze sklepem i Vedią..sprawa nie wygląda źle..ustaliłem, że w poniedziałek pojadę do serwisu Vedii zostawić odtwarzacz do sprawdzenia..jak to zrobią, skontaktują się pewnie jakoś ze sklepem, skep ze mną, czy jakoś inaczej, w każdym razie będe wiedział może do 13 jaki jest werdykt i czy sklep załatwił wymianę odtwarzacza czy będą mi naprawiać..i może przed 17 będę mógł już odebrać sprzet..ogólnie widzę naprawdę duże zainteresowanie klientem zarówno ze strony sklepu jak i serwisu Vedii (jak wspomniał Siekiera), więc mam nadzieję, że wszystko się dobrze skończy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, więc wszystko jasne..odwiedziłem dziś Vedię w Piasecznie :) Pan z serwisu był naprawdę miły i pomocny, chociaż twierdził najpierw, że to świecenie jest normalne i jest częścią podświetlania ekranu ;) ale upierałem się przy swoim i w końcu porównaliśmy z nowym egzemplarzem, gdzie owego świecenia nie było, czy przy macaniu rysikiem, czy palcem :) więc o ile w ramach serwisu Pan oferował się wymienić wyświetlacz lub inny element który uległ uszkodzeniu, o tyle zgodnie z tym co pisałem wcześniej (i jemu też powiedziałem), jest to dla mnie ostateczność! z całej wizyty wynikło więc, że jest walnięty wyświetlacz, ale serwis jako serwis nie ma "autorytetu", że tak powiem, żeby wymienić cały odtwarzacz..ale, że chodziło mi tylko o potwierdzenie wady, podziękowałem bardzo Panu i pojechałem do pracy :) w międzyczasie skontaktowałem się ze sklepem (3kropki) i powiedziałem jaki był efekt rozmowy, równie miła Pani powiedziała, że porozmawia z Vedią i do mnie oddzwoni :) przed chwilą skończyłem rozmowę i mam się pojawić w Vedii, powołać się na pewnego Pana i wymienić cały sprzęt :)

 

jestem bardzo mile zaskoczony bardzo dobrym podejściem do klienta, zarówno ze strony Vedii jak i sklepu 3kropki :) jest faktycznie tak jak mówił Siekiera i do jego stwierdzenia o Vedii trzeba zdecydowanie dodać sklep 3kropki.pl :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności