Skocz do zawartości

Połamane KPP a gwarancja sklepowa


zergadis0

Rekomendowane odpowiedzi

W wyniku nieszczęśliwego wypadku moje KPP (tzn. ktoś mi je połamał, ale fakt, że przypadkowo i pewnie nawet o tym nie wiedział :P, bo były w mojej marynarce) się połamały :( (konkretnie złamanie przy tej plastikowej części, która trzyma lewą słuchawkę). Kupiłem je w poznańskim TOP-HIFI w lipcu poprzedniego roku, więc wciąż są na gwarancji sklepowej, i tutaj mam pytanie: czy naprawią mi je za darmo, nawet mimo mechanicznego uszkodzenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha, czyli muszę płacić to 45 zł (bo mimo iż kupiłem je w lipcu, nie mam kodu aktywacyjnego :()?

To w związku z tym mam jeszcze 2 pytania:

-Czy ze skorzystaniem z gwarancji producenta muszę czekać do momentu wygaśnięcia gwarancji sklepowej?

-Ile wynoszą koszty przesyłki o których piszą?

 

EDIT: jeszcze jedno pytanie:

- Czy aby oddać słuchawki do gwarancji producenta muszę im je bezpośrednio przesłać poprzez pocztę, czy mogę je odesłać również poprzez sklep TOP-HIFI (bo niby na stronie pisze: "W przypadku osobistego przekazania słuchawek w punkcie serwisowym zarejestrowany użytkownik może udokumentować swoje prawa również poprzez okazanie dokumentu tożsamości.", tyle że nie wiem, czy to dotyczy również dożywotniej gwarancji i czy dotyczy również osoby niezarejestrowanej)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-Czy ze skorzystaniem z gwarancji producenta muszę czekać do momentu wygaśnięcia gwarancji sklepowej?

Wszystkie potrzebne informacje można znaleźć na stronce, która podałem. Skoro uszkodziłeś słuchawki mechanicznie to nie podlegają już żadnej innej gwarancji poza dożywotnią producenta na ustalonych przez niego zasadach...

-Ile wynoszą koszty przesyłki o których piszą?

Spytaj się o to serwis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze masz je na gwarancji, wyślij je do serwisu KOSS a naprawią Ci je (w tym przypadku zapewne wymienią na nowe)

całkowicie za darmo. Płacisz tylko za wysyłke w ich stronę, oni słuchawki odsyłają na swój koszt.

 

Oto jak wyglądają warunki dożywotnije gwarancji KOSS:

"Firma KOSS udziela Dożywotniej Gwarancji na słuchawki marki KOSS. Urządzenia te

będą naprawione lub wymienione w przypadku jakiegokolwiek uszkodzenia

elektrycznego lub mechanicznego podczas całego życia użytkowania, także po po okresie ustawowej gwarancji.

(...)

--Użytkownik informuje nas tylko o uszkodzeniu. Nikt nie pyta użytkownika "jak to się stało?".

(...)

-Przy każdej naprawie lub wymianie słuchawek po standardowym okresie gwarancji,

użytkownik będzie poproszony o zapłatę 45zł oraz pokrycie kosztów przesyłki."

 

Edit:

Te warunki obowiązują jeżeli dostałeś słuchawki z wcześniejszych serii... czyli te bez naklejki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie wyslalem swoje KPP do serwisu (uszkodzeniu ulegl przewod przy wtyczce), dowiadywalem sie o warunki itp. poniewaz maja juz ponad 2 lata.

Dostalem taka odp. mailem

Witam

Słuchawki proszę przesłać pocztą z adresem zwrotnym i opisem usterki na adres: Audio Klan 05-270 Marki ul. Szkolna 45. Po naprawie zostaną odesłane za zaliczeniem pocztowym.

Pozdrawiam

Serwis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to kpina,ja zakupiłem swoje porty w maju 2006 i mam niby płacic dalej 45zł a ci co zakupili po 1 czerwca 2007 mają zniżki???Z jakiej paki.Nie dośc że ten badziew kosztował kiedyś krocie(sam dałem za nie 249zł)a pare lat temu ponad 3 stówki to jeszcze taki numer. :angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to kpina,ja zakupiłem swoje porty w maju 2006 i mam niby płacic dalej 45zł a ci co zakupili po 1 czerwca 2007 mają zniżki???Z jakiej paki.Nie dośc że ten badziew kosztował kiedyś krocie(sam dałem za nie 249zł)a pare lat temu ponad 3 stówki to jeszcze taki numer. :angry:

Ale zwróć uwagę że gdy im w słuchawkach wystąpi usterka mechaniczna(wyrwany kabel, pęknięcie) to nawet jakby to było w 5 dni po zakupie to muszą płacić 30zł za naprawę (oczywiście jeżeli ktoś aktywował to, jeżeli nie to 45zł) a ci co kupili wcześniej odsyłali słuchawki i za darmo im naprawiali ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy nikt nie myślał o skorzystaniu z "niezgodności towaru z opisem"?

Oczywiście, w przypadku zergadis0 to nie wchodzi w grę, bo słuchawki zostały połamane, ale może warto spróbować.

 

Ja po przeczytaniu tych wątków dotyczących gwarancji Koss'a mam mieszane uczucia.

Chciałem kupić Porta Pro, ale teraz jakoś nie mam przekonania.

 

Muszę jeszcze raz przeczytać dokładnie warunki gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale zwróć uwagę że gdy im w słuchawkach wystąpi usterka mechaniczna(wyrwany kabel, pęknięcie) to nawet jakby to było w 5 dni po zakupie to muszą płacić 30zł za naprawę (oczywiście jeżeli ktoś aktywował to, jeżeli nie to 45zł) a ci co kupili wcześniej odsyłali słuchawki i za darmo im naprawiali ;)

Hmmm, rzeczywiście na to by wyglądało... ;) Z tą kpiną to oczywiście przesada, w sumie ja się wcale nie dziwię, że KOSS wprowadził tą rejestrację... ;)

 

Ja po przeczytaniu tych wątków dotyczących gwarancji Koss'a mam mieszane uczucia.

Chciałem kupić Porta Pro, ale teraz jakoś nie mam przekonania.

 

Muszę jeszcze raz przeczytać dokładnie warunki gwarancji.

Na pierwszy rzut oka rzeczywiście może wyglądać to dziwnie, ale z drugiej strony chyba naiwnością byłoby wyobrażać sobie, że raz kupimy towar a producent dożywotnio i to zupełnie za darmo będzie nam go wymieniał na nowy nawet jak nam go pies zje czy pociąg przejedzie (zauważmy, że uszkodzeń mechanicznych nie obejmuje chyba żadna inna gwarancja), prawda? :)

Powiedzmy, że kupiłeś sobie 2 pary słuchawek, k414p i Porta Pro, obie po 120zł i obie połamałeś. I co teraz? Ano AKG możesz sobie skleić albo wyrzucić do kosza i kupić kolejne (120zł) a KOSSy oddać do serwisu (stała opłata 30zł + koszty przesyłki), gdzie zostaną naprawione albo wymienione na nowe. Oczywiście jeśli usterka to np oderwany wtyk to w sumie taniej naprawić to we własnym zakresie, ale to już inna bajka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm, to może nie jest takie głupie.

Myślę dość intensywnie o zakupie tych słuchawek, ale nie miałem z nimi dłuższej styczności.

Mam tylko wrażenie, że idąc po ulicy, będę wyglądał trochę głupio i to głównie mnie wstrzymuje z zakupem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam tylko wrażenie, że idąc po ulicy, będę wyglądał trochę głupio i to głównie mnie wstrzymuje z zakupem.

A to już Twój problem, pytanie czy słuchawki mają grać czy wyglądać i jak istotne są dla Ciebie obie te rzeczy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności