Skocz do zawartości

SRS-200


wojt89

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Z m-c temu kupiłem w Empiku SRS200 no i 2 tyg temu zaczął się sypać kabelek przy tym gnieździe:/ (nie widać uszkodzeń - po prostu nie działają słuchawki). I teraz pytanie. Czy komuś z powyższym problemem udało się oddać na gwarację i dostać nowe/naprawione, czy gwarancja tego nie obejmuje? I czy muszę iść do empiku ze wszystkim co było w boxie (gąbki mi się zgubiły, a przedłużki używam)?

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności