Skocz do zawartości

--> Omijajcie Ten Sklep <--


Gość togan

Rekomendowane odpowiedzi

Przestrzegam przed zakupami w tym sklepie: http://www.empire-audio.eu/

Przelew wysłałem tydzień temu i nie wiem co się dzieje z moim zamówieniem. Nie mogę się z nimi skontaktować, bo na maile nie odpisują, a automatyczna sekretarka jest zapełniona. Ten sklep handluje również na allegro, niestety za późno się o tym dowiedziałem, bo gdybym wiedział, to po takiej liczbie negatywnych komentarzy, zrobiłbym zakupy gdzie indziej.

Jeśli ktoś zamierza kupować w internecie, to niech postara się sprawdzić w miarę możliwości sklep, w którym zamierza coś kupić, bo można trafić na takich niepoważnych "biznesmenów"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tydzień to wcale nie tak długo.

Musisz wziąść pod uwagę ile teraz przesyłki idą przez pocztę/kurierów. W końcu to okres przedświąteczny

ale klient ma prawo wiedzieć o realizacji zamówienia, poprostu goście lecą w kulki to samo robi inny sklep (nie)ulubiony.pl biorą kasę a póżniej czekaj miesiąc na towar <masakra>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nom, akurat z tym nieodpowiadaniem na maile czy telefony to fakt, jakoś przeczytałem, a nie zauważyłem ;)

tylko, że to, że towar jeszcze nie przyszedł nie oznacza wcale, że już nie przyjdzie.

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na allegro ten sklep występuje po nazwą "omni-tech" http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=39...pe=fb_recvd_neg,

a na onecie pod nazwą "EMPIRE-AUDIO"

http://aukcja.onet.pl/show_user.php?uid=39...pe=fb_recvd_neg

 

Następnym razem jak będę kupował pierwszy raz w jakimś sklepie, to wpiszę jego nazwę w wyszukiwarkę, przynajmniej w tym przypadku uchroniłoby mnie to przed taką sytuacją

(mimo, że ten sklep występuje pod co najmniej dwoma różnymi nazwami). Pocieszające jest to, że ten sklep ma też dużo dobrych opinii więc to nie są jacyś oszuści, tylko B A R D Z O nieprofesjonalny sklep. Przestrzegam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego, a Ty wiesz po co się podaje w sklepie internetowym bądź na aukcjach numer infolinii czy też mail? Czy nie po to czasem aby dowiedzieć się o co chodzi np. z moją paczką?

fakt, to, że paczka nie doszła nie znaczy, że sklep złodzieje, ale brak kontaktu z klientem też o nich zbyt dobrze nie świadczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie swiadczy, ale co poradzisz ? Ja nie raz spotkalem sie z taka sytuacja, ze kupilem cos, wplacilem pieniadze, dostalem towar a kontaktu nie bylo nawet ze strony sprzedajacego. Podobnie bylo jak sprzedawalem cos - tez byli tacy kupujacy, ktorzy wplacili pieniadze i milczeli, ap otem dali pozytywa.

 

A przez takie tematy jak ten, mozesz miec po prostu klopoty. Wystarczy, ze ich prawnik zainteresuje sie Toba i mozesz miec jazde za zniesławienie i oszcerstwa - bo jak udowodnisz im, ze cos zle zrobili ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Jest okres przedsiwateczny - kazdy kupuje, przelewa pieniadze, wysyla paczki - nie dziw sie, ze towar nie doszdl, a kontaktu nie ma."

 

A mnie to jednak dziwi. Dla mnie nie jest to normalna sytuacja. Jak się nie nadąża z zamówieniami, to można chyba poświęcić 5 minut na umieszczenie na swojej stronie informacji o tym. Zresztą wygląda na to, że święta nie mają tu nic do rzeczy, bo z komentarzy innych osób wygląda, że takie lekceważenie klienta miało u nich miejsce w ciągu całego roku.

 

A co do oszczerstw, to czy mógłbyś zacytować fragment, w którym się ich dopuściłem? Opisałem tylko co mnie do tej pory spotkało ze strony tej firmy i jak dotąd powstrzymałem się z pochopnymi osądami. Uważam, że jest to nieprofesjonalna firma, która lekceważy sobie klientów - to są fakty, a nie oszczerstwa.

 

Potrzebuję tego playera, albo pieniędzy, żeby go sobie kupić gdzie indziej, a nie mam ani jednego, ani drugiego. Na ich stronie jest informacja, że zamówienie nie zostało wysłane, więc to nie wina poczty; mało tego jest informacja, że pieniądze do nich jeszcze nie dotarły. Może rzeczywiście gdzieś się zapodziały w systemi bankowym i powinienem tam złożyć reklamację? Tylko, że najpierw muszę otrzymać potwierdzenie, że rzeczywiście nie dotarły do tego sklepu. A jak mam to potwierdzenie otrzymać, skoro z tymi ludzmi nie można się skontaktować ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samo zalozenie tematu o takim tytule jest antyreklama i mozesz miec przez nia dym.

Ja Ci nie pomoge. Jedyne co mozesz zrobic, to uzbroic sie w cierpliwosc. Wielu sprzedawcow powinno "coś...", ale tego nie robi. Leca w kulki by zarobic jak najwiecej i tyle - to normalne. Jezeli chcesz cos kupic od razu, bez czekania - idz do sklepu. Ja tak robie, jezeli widze, ze cos na allegro jest nawet o 10-15zl tansze. Wole wydac wiecej, ale miec od razu i cieszyc sie tym, zamiast czekac, az niby to przelew dojdzie, niby to wysla, niby to maja tłum klientow i nie wyrabiaja. Cierpliwi trwaja w czekaniu i wystawiaja pozytywa, a niecierpliwi nie - i potem przybywa negatywow i sprzedawcom i kupujacym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie masz rację, wielu sprzedawców tak robi, jednak dla mnie jest to nowość. Robiłem zakupy w interneci w ponad 20 miejscach, ale z podobną sytuacją spotykam się po raz pierwszy. Dlatego tak jestem rozczarowany tym sklepem.

 

Chętnie bym kupił tego playera w zwykłym sklepie, ale nigdzie na niego nie natrafiłem. Zdecydowałem się na Meizu M6 (nie wiem czy dobry, czy zły wybór).

 

Teraz pozostaje mi czekać i próbować dalej się z nimi skontaktować.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wreszcie! Całkowicie niespodziewanie, przed południem w Wigilię, listonosz przyniósł mi zamówionego playera! Zamówienie złożyłem 15 grudnia, a z daty stempla pocztowego wynika, że został wysłany 4 dni później tzn 19 grudnia, a więc nieco później niż to wynika z obietnic sklepu. Przyjście przesyłki było dla mnie miłą niespodzianką. Jednak pozostałe niespodzianki nie były już tak miłe:

 

1) Pierwszą rzeczą, którą zauważyłem był biały kolor obudowy, chociaż chciałem czarny. Sprawdziłem w mailu potwierdzającym zamówienie czy nie podano tam koloru - niestety nie, a szkoda, bo bym mógł od razu sprostować pomyłkę. Po wejściu na stronę sprawdziłem jak mogło do tego dojść. Okazuje się, że jak się kliknie obrazek playera, to można sobie wybrać jego kolor. Ale można też kliknąć od razu opcję zamawiam i wtedy już nie pojawia się pytanie o kolor i chociaż na obrazku player jest czarny, otrzymałem biały. Chyba domyślam się jak doszło do tej pomyłki. Przed zakupem przeglądałem ofertę różnych sklepów i możliwe, że wcześniej na tej stronie zaznaczyłem kolor biały, a kiedy znowu trafiłem na tę stronę program pamiętał mój wcześniejszy wybór. Uważam to za błąd w konstrukcji stron, Kiedy składam zamówienie powinienem być o to zapytany.

 

2) Player przyszedł bez ładowarki, chociaż podana jest informacja że w zestawie się ona znajduje...

 

3) Nie mogę znaleźć opcji zmiany prędkości odtwarzania pliku dźwiękowego. To było główne kryterium wyboru playera. Brałem pod uwagę tylko te, które tę opcję posiadają. Na tej stronie http://www.empire-audio.eu/go/_info/?id=71 jest wyraźnie podane, że ten player tę opcję posiada. Gdyby tej informacji tam nie było nie brałbym go w ogóle pod uwagę. Być może odtwarzacz ma tę opcję, ale jej nie znalazłem. Na pewno było by mi łatwiej gdyby nie kolejna niespodzianka.

 

4) Sklep podaje informację, że na jego stronie znajduje się instrukcja po polsku do tego playera, lecz ja nie mogę jej znaleźć, więc albo jej nie ma, albo jak jest, to nie znajduje się w odpowiednim miejscu skoro nie można jej znaleźć.

 

5) Na stronie podana jest informacja, że player ma polskie menu, a z europejskich języków jest tylko angielski.

 

Dodam jeszcze, że w statusie mojego zamówienia nadal istnieje informacja, że moje pieniądze do tego sklepu jeszcze nie dotarły, a przesyłka nie została wysłana. Taki system informacji to dobra rzecz pod warunkiem że działa, bo inaczej, to wprowadza tylko zamieszanie.

 

Do plusów mogę zaliczyć to, że Meizu M6 przyszedł do mnie nie uszkodzony oraz to, że posiada najnowszą wersję firmware(8-11-2007).

 

Sam player robi wrażenie eleganckiego i solidnego. Ma bardzo dobry obraz i dźwięk. Miałem obawy co wygody sterowania jednak jestem z niego bardzo zadowolony, można także cofnąć nagranie o kilka sekund bez obawy, że player przeskoczy na początek utworu, na czym mi szczególnie zależało.

 

Niedawno, podczas odłączania od USB player mi się zawiesił i nie wiem jak go teraz zresetować.

 

Jeśli ktoś może, to proszę o pomoc

http://forum.mp3store.pl/index.php?showtopic=27250

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja sklep empire audio pochwale, od niego mam meizu.

Wystawił dwa NOWE meizu 4 gb w licytacji, wylicytowalem za 350 zł + 17 zł przesyłka, wybrałem kolor czarny.

Pieniądze wpłaciłem w poniedziałek, player przyszedł w tym samym tygodniu w czwartek (na mikołaja :P). Jedyne "ale" to może być do tego, że nie dostałem polskiej instrukcji, ale przysłali ją listem w kolejny poniedziałek. Szczerze mówiąc instrukcja i tak mi się na nic nie zdała. Dają link w którym można śledzić przebieg transakcji, czy wpłata została zaksięgowana, kiedy i kiedy została wysłana paczka. Ja tam z tym sklepem problemów nie miałem. :)

PS. Oprócz gratisowej ładowarki, dorzucili jeszcze fajną "skarpetke", która zdaje mi się pasować będzie nie tylko do meizu. ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to samo robi inny sklep (nie)ulubiony.pl biorą kasę a póżniej czekaj miesiąc na towar <masakra>

 

hmm.. jak zamawiałem T10 w ulubionym.pl to po wpłacie ~450 zł czekałem na przesyłkę pocztą polską dwa dni.. <_< jeszcze tego samego dnia co poszła kasa, zrealizowali zamówienie i wysłali..

 

generalnie każdy może trafić na jakiegoś zonka.. to nigdy nie jest regułą..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ulubiony to klasa sama w sobie niestety <_<

Miałeś po prostu farta bo zamówienie nie było skomplikowane a towar okazał się pewnie dostępny od ręki w jakiejś hurtowni. Jak kupowałem u nich epki to też wszystko odbyło się miło i szybko. Potem kumpel zamówił drukarkę, zwlekali zwlekali ale koniec końców była, no i cena atrakcyjna. Ale kolejne zamówienie było już znacznie większe i tutaj dali tyłka po całej linii, oczywiście nie mają w swoim magazynie nawet kilku procent z istniejących w ofercie przedmiotów także dopiero jak ktoś coś zamówi zaczyna się szukanie skąd to można wziąć... Zrobiłem im jeszcze małą podpuchę z Vibezem, wiedziałem, że już nigdzie go nie ma ale mimo to mailowo zapewniano mnie że jest dostępny od ręki. Złożyłem zamówienie (8GB za 330zł) i na tym się skończyło. Od tego czasu zero odzewu i brak odpowiedzi na maile, nie odbierano telefonów. Anulowałem zamówienie. Dobrze, że zażyczyłem sobie odbiór osobisty z zapłatą na miejscu bo ciekawe ile bym czekał na zwrot kasy czy w ogóle jakiś kontakt. Choć pewnie dlatego też tak skrupulatnie mnie olali, po co się starać skoro nie dostali kasy z góry? Oficjalnie tłumaczyli się zmianą siedziby ale już nieco wcześniej w wielu miejscach w sieci można było poczytać negatywne komentarze o ich braku profesjonalizmu. Chyba prowadzenie firmy przerosło jej właścicieli... Szkoda, bo ceny mieli atrakcyjne. Smutne to ale prawdziwe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności