marr Opublikowano 11 Marca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2023 Witam, Kupiłem słuchawki bezprzewodowe Devinitive Technology Symphony 1 po okresie gwarancji o zgrozo w bardzo szybkim tempie, bardzo cienkie tworzywo sztuczne jak widać na zdjęciach zaczęło odpadać. Napisałem do firmy Horn Distribution S.A. do serwisu z prośbą aby mój opis i zdjęcia przesłali do producenta co uczynili "Wiadomość została wysłana do wszelkich możliwych osób ze wsparcia technicznego producenta." lecz po 3 miesiącach nikt od producenta nie odpowiedział. Miałem nadzieję, że podejdą do klienta w inny sposób - szkoda. Nie wiem czy można coś jeszcze zrobić aby szanowny producent odniósł się do zaistniałej sytuacji, według mnie ale mogę się mylić taka sytuacja ze słuchawkami nie powinna mieć miejsca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakus1233 Opublikowano 11 Marca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2023 Słuchawki za 1500zł? Według mnie jak po gwarancji to już nie ma podstaw do reklamacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazimierz9 Opublikowano 11 Marca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2023 43 minuty temu, marr napisał(a): po okresie gwarancji Gwarancja 2 lata czy rok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marr Opublikowano 11 Marca 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2023 2 minuty temu, Kazimierz9 napisał(a): Gwarancja 2 lata czy rok? z tego co pamiętam miały 2 lata gwarancji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazimierz9 Opublikowano 11 Marca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2023 Jest jeszcze rękojmia ale jeżeli minęły 2 lata to nic nie zrobisz. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafacio Opublikowano 11 Marca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2023 Tutaj można powiedzieć tylko jedno: O ja ******lę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lobuz1 Opublikowano 11 Marca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2023 (edytowane) Piszesz po gwarancji do producenta i na co liczysz? Na współczucie, przeprosiny a może chcesz żeby Ci wymienili na nowe? O co wnioskujesz? Kup sobie normalne słuchawki a nie obszyte skają badziew, który po 2 latach (co nic dziwnego) może odłazić. Jak się zrobi małe pęknięcie to idzie szybko. Edytowane 11 Marca 2023 przez lobuz1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marr Opublikowano 11 Marca 2023 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2023 41 minut temu, lobuz1 napisał(a): Piszesz po gwarancji do producenta i na co liczysz? Na współczucie, przeprosiny a może chcesz żeby Ci wymienili na nowe? O co wnioskujesz? Kup sobie normalne słuchawki a nie obszyte skają badziew, który po 2 latach (co nic dziwnego) może odłazić. Jak się zrobi małe pęknięcie to idzie szybko. liczyłem że przynajmniej za opłatą wymieni te elementy, a po drugie jakby była informacja w opisie że są obszyte skają to bym ich nie kupił. trudno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lobuz1 Opublikowano 11 Marca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2023 (edytowane) 8 minut temu, marr napisał(a): liczyłem że przynajmniej za opłatą wymieni te elementy, a po drugie jakby była informacja w opisie że są obszyte skają to bym ich nie kupił. trudno Serwis Horn nie chce/nie może zamówić części i wykonać odpłatnej naprawy? Piszesz w temacie o reklamacji, która jest związana z gwarancją, której już nie ma. Tam są dziury w materiale wewnątrz muszli? Chyba nie cackasz się ze słuchawkami. Ten materiał też strasznie zdziadziały. Kiepskiej jakości, tanie materiały i przy intensywnym używaniu tak to wygląda. Edytowane 11 Marca 2023 przez lobuz1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dirian Opublikowano 11 Marca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2023 (edytowane) 1 godzinę temu, marr napisał(a): liczyłem że przynajmniej za opłatą wymieni te elementy, a po drugie jakby była informacja w opisie że są obszyte skają to bym ich nie kupił. trudno Na stronie producenta jest info o "Protein Leather". Spróbowałbym uderzyć bezpośrednio do producenta z tymi fotkami z pytaniem czy są w stanie to za opłatą wymienić - np. za pośrednictwem polskiego dystrybutora. Za opłatą bo wiadomo - sluchawki już po gwarancji to nie możesz ubiegać się o wymianę tego za darmo. Pytanie tylko czy ta opłata nie wyniesie tyle, że bardziej będzie opłacało ci się kupić po prostu nowe słuchawki. Edytowane 11 Marca 2023 przez Dirian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafacio Opublikowano 12 Marca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2023 Tak sobie patrzę co to za firemka. Ciekawe czy ich kolumny też się rozpadają po dwóch latach. O ile nie próbowałeś konsumpcji tych słuchawek (a tak wyglądają) to ich jakość to dramat. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgreg Opublikowano 12 Marca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2023 Wyglądają jakby znaleziono je z czasów II wojny światowej Wysłane z mojego M2012K11AG przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wwd Opublikowano 12 Marca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2023 15 godzin temu, marr napisał(a): Witam, Kupiłem słuchawki bezprzewodowe Devinitive Technology Symphony 1 po okresie gwarancji o zgrozo w bardzo szybkim tempie, bardzo cienkie tworzywo sztuczne jak widać na zdjęciach zaczęło odpadać. Napisałem do firmy Horn Distribution S.A. do serwisu z prośbą aby mój opis i zdjęcia przesłali do producenta co uczynili "Wiadomość została wysłana do wszelkich możliwych osób ze wsparcia technicznego producenta." lecz po 3 miesiącach nikt od producenta nie odpowiedział. Miałem nadzieję, że podejdą do klienta w inny sposób - szkoda. Nie wiem czy można coś jeszcze zrobić aby szanowny producent odniósł się do zaistniałej sytuacji, według mnie ale mogę się mylić taka sytuacja ze słuchawkami nie powinna mieć miejsca. Wymień pady - LINK - na pałąk jakaś opaska - jest tego dużo na amazon np firmy GEEKRIA, albo nawet okręć jakąś tasiemką i daj sobie spokój z serwisem. Możesz dla ciekawości zapytać ich jaki koszt, będziesz wiedział ile zaoszczędzisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.