Skocz do zawartości

Problem z reklamacją słuchawek Symphony 1


marr

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,
 

Kupiłem słuchawki bezprzewodowe Devinitive Technology Symphony 1 po okresie gwarancji o zgrozo w bardzo szybkim tempie, bardzo cienkie tworzywo sztuczne jak widać na zdjęciach zaczęło odpadać. Napisałem do firmy Horn Distribution S.A. do serwisu z prośbą aby mój opis i zdjęcia przesłali do producenta co uczynili "Wiadomość została wysłana do wszelkich możliwych osób ze wsparcia technicznego producenta." lecz po 3 miesiącach nikt od producenta nie odpowiedział. Miałem nadzieję, że podejdą do klienta w inny sposób - szkoda. Nie wiem czy można coś jeszcze zrobić aby szanowny producent odniósł się do zaistniałej sytuacji, według mnie ale mogę się mylić taka sytuacja ze słuchawkami nie powinna mieć miejsca.

IMG_0722.JPG

IMG_0727.JPG

IMG_0726.JPG

IMG_0730.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszesz po gwarancji do producenta i na co liczysz? Na współczucie, przeprosiny a może chcesz żeby Ci wymienili na nowe? O co wnioskujesz?
Kup sobie normalne słuchawki a nie obszyte skają badziew, który po 2 latach (co nic dziwnego) może odłazić. Jak się zrobi małe pęknięcie to idzie szybko.

Edytowane przez lobuz1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, lobuz1 napisał(a):

Piszesz po gwarancji do producenta i na co liczysz? Na współczucie, przeprosiny a może chcesz żeby Ci wymienili na nowe? O co wnioskujesz?
Kup sobie normalne słuchawki a nie obszyte skają badziew, który po 2 latach (co nic dziwnego) może odłazić. Jak się zrobi małe pęknięcie to idzie szybko.

liczyłem że przynajmniej za opłatą wymieni te elementy, a po drugie jakby była informacja w opisie że są obszyte skają to bym ich nie kupił. trudno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, marr napisał(a):

liczyłem że przynajmniej za opłatą wymieni te elementy, a po drugie jakby była informacja w opisie że są obszyte skają to bym ich nie kupił. trudno

Serwis Horn nie chce/nie może zamówić części i wykonać odpłatnej naprawy? Piszesz w temacie o reklamacji, która jest związana z gwarancją, której już nie ma. Tam są dziury w materiale wewnątrz muszli? Chyba nie cackasz się ze słuchawkami. Ten materiał też strasznie zdziadziały. Kiepskiej jakości, tanie materiały i przy intensywnym używaniu tak to wygląda.

Edytowane przez lobuz1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, marr napisał(a):

liczyłem że przynajmniej za opłatą wymieni te elementy, a po drugie jakby była informacja w opisie że są obszyte skają to bym ich nie kupił. trudno

 

Na stronie producenta jest info o "Protein Leather".

 

Spróbowałbym uderzyć bezpośrednio do producenta z tymi fotkami z pytaniem czy są w stanie to za opłatą wymienić - np. za pośrednictwem polskiego dystrybutora. Za opłatą bo wiadomo - sluchawki już po gwarancji to nie możesz ubiegać się o wymianę tego za darmo.

 

Pytanie tylko czy ta opłata nie wyniesie tyle, że bardziej będzie opłacało ci się kupić po prostu nowe słuchawki.

 

Edytowane przez Dirian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, marr napisał(a):

Witam,
 

Kupiłem słuchawki bezprzewodowe Devinitive Technology Symphony 1 po okresie gwarancji o zgrozo w bardzo szybkim tempie, bardzo cienkie tworzywo sztuczne jak widać na zdjęciach zaczęło odpadać. Napisałem do firmy Horn Distribution S.A. do serwisu z prośbą aby mój opis i zdjęcia przesłali do producenta co uczynili "Wiadomość została wysłana do wszelkich możliwych osób ze wsparcia technicznego producenta." lecz po 3 miesiącach nikt od producenta nie odpowiedział. Miałem nadzieję, że podejdą do klienta w inny sposób - szkoda. Nie wiem czy można coś jeszcze zrobić aby szanowny producent odniósł się do zaistniałej sytuacji, według mnie ale mogę się mylić taka sytuacja ze słuchawkami nie powinna mieć miejsca.

IMG_0722.JPG

IMG_0727.JPG

IMG_0726.JPG

IMG_0730.JPG

 

Wymień pady - LINK - na pałąk jakaś opaska  - jest tego dużo na amazon np firmy GEEKRIA, albo nawet okręć jakąś tasiemką i daj sobie spokój z serwisem.

Możesz dla ciekawości zapytać ich jaki koszt, będziesz wiedział ile zaoszczędzisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności