vorio Opublikowano 16 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 Witam otoz od mniej wiecej pol roku posiadam sluchawki Koss Porta Pro z ktorych jestem bardzo zadowolony, jednak po dzisiejszej wizycie na plazy zaczela mi szumiec lewa sluchawka i chcialbym sie dowiedziec jak wyglada wymiana gwarancyjna w/w sluchawek, wiem ze jest ona dozywotnia, swego czasu pamietam ze rejestrowalem sie na stronie kossa, ale chcialbym sie dowiedziec szczegolow. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maba Opublikowano 16 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 Idziesz do serwisu, płacisz stałą kwotę niezależną od uszkodzenia (~50pln) i naprawiają/dają nowe. Nie wiem jak z zarejstrowanymi Imho, zniszcz je jeszcze bardziej żebyć dostał nowe ^.^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rock.eXjoy Opublikowano 16 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 Ja bym najpierw zdjął gąbkę z tej lewej słuchawki i porządnie dmuchną do tej słuchawki. W końcu jak byłeś na plaży to mógł się do niej piasek dostać albo coś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kale Opublikowano 16 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 dla zarejstrowanych na www 30 zet ;> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hoseArkadio Opublikowano 16 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 A gwarancji juz nie masz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnnywalker Opublikowano 16 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 Nowe słuchaweczki za gwarancyjne 45 zeta to nie lada gratka. Słałbym w 100%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hoseArkadio Opublikowano 16 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 Ostatnio oddawalem swoje 12 letnie KPP do serwisu (pourywane gabki i uszkodzony jeden z przetwornikow), zaplacilem 50 pln z przesylka i dostalem nowe sluchawki co prawda bez pudelka ale nowe (zreszta sa obecnie na sprzedaz). W sklepie (dystrybutora) gdzie je oddawalem gosc mi powiedzial ze do 12 m-cy (a teraz chyba wg prawa unijnego ) do 24 m-cy naprawa jest bezplatna, trzeba tylko wykazac sie karta gwarancyjna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirpasztet Opublikowano 18 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Ja do swoich kossów nie dostałem ani karty gwarancyjnej ani paragonu. Kupiłem je wczoraj. Czy powinno coś być? Kupowałem je przez internet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rock.eXjoy Opublikowano 18 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Ja do swoich kossów nie dostałem ani karty gwarancyjnej ani paragonu. Kupiłem je wczoraj. Czy powinno coś być? Kupowałem je przez internet. Powinieneś dostać Kartę Gwarancyjną do ręki (Tzn, nie jest ona wpakowana w pudełko xD). Tu masz dwa zdjęcia (z dwóch stron) jaką ja dostałem kupując w sklepie TOP-HiFi [sorka że nie zeskanowane ale wszystko widać xD] http://forum.mp3store.pl/index.php?act=att...ost&id=1710 - Jedna strona Kartki. http://forum.mp3store.pl/index.php?act=att...ost&id=1709 - Druga strona kartki. Na tym zdjęciu również widać wszystko to co dostałem, w pudełku jest karteczka i napisane na niej w wielu językach świata aby nie wyrzucać słuchawek do kosza tylko oddać jak co i takie tam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilar Ezan Opublikowano 18 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 Ja na tym certyfikacie nie mam (z drugiej strony) podbitej gwarancji. Ale dostałem inny druczek, na którym są wszystkie dane sprzedaży (włącznie z imieniem i nazwiskiem kupującego) + pieczątka Audio Klanu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djtomas Opublikowano 21 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 jak ma się dowód zakupu to można przez dwa lata korzystać z "niezgodności towaru z umową" POzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavlitto Opublikowano 22 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Ostatnio oddawalem swoje 12 letnie KPP do serwisu (pourywane gabki i uszkodzony jeden z przetwornikow) Przepraszam, że zapytam z czystej ciekawości: ile wtedy płaciłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hoseArkadio Opublikowano 22 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Oddalem do sklepu (Top HiFi) , w sumie zaplacilem 50 pln (naprawa 45 pln i 5 pln koszty przesylki) i za 10 dni dostalem calkiem nowe sluchawki. EDIT dodam tylko ze do swoich starych KPP nie mialem ani karty gwarancyjnej ani paragonu zakupu (po 12 latach uzytkowania i dwoch przeprowadzkach gdzies sie zapodzialo...........), sluchawki zostaly przyjete bez problemu, ech zeby wszystkie firmy tak dzialaly jak serwis kossa........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki Opublikowano 22 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 ale ile zapłaciłeś 12 lat temu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hoseArkadio Opublikowano 22 Lipca 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2007 Nie pamietam zbyt dokladnie ale cos ok.350 pln. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.