Jump to content

Budowa zestawu stacjonarnego na bazie Fiio x3 2nd gen

Recommended Posts

Witam, tak jak w tytule chciałbym "ustacjonarnić" swój odtwarzacz przenośny czyli podpiąć do niego głośniki, a że nie znam się na ohmach itd. i nie chcę niczego popsuć to postanowiłem się zwrócić do was z prośbą o wytłumaczenie co i jak i czy to ma sens. Na zagranicznych forach czytałem coś o aktywnych głośnikach lub o wzmacniaczu i głośnikach. Dodam, że mój odtwarzacz ma dwa wyjścia słuchawkowe i line/coax out. Z góry dziękuje za pomoc :) 

Interesują mnie nowe sprzęty, co do dźwięku to raczej neutralny do tej pory korzystałem z odtwarza ze słuchawkami ATH-M50x i jak dla mnie bomba. Co do powierzchni pokoju to sprzęt będzie używany w małym pokoju, dokładnego metrażu nie jestem w stanie podać no i słuchanie na full odpada bo to w blokach :(. Jak już byś podawał konkretne rozwiązania to prosiłbym o wytłumaczenie jak to ze sobą wszystko połączyć :D 

W tej kwocie z nówek raczej Edifiery R 2600 bądź inne, typowo komputerowe firmy. Wzmacniacza tutaj nie potrzebujesz, bo to są głośniki aktywne i mają już wbudowany wzmacniacz

14 godzin temu, panboss13 napisał:

Interesują mnie nowe sprzęty, co do dźwięku to raczej neutralny do tej pory korzystałem z odtwarza ze słuchawkami ATH-M50x i jak dla mnie bomba. Co do powierzchni pokoju to sprzęt będzie używany w małym pokoju, dokładnego metrażu nie jestem w stanie podać no i słuchanie na full odpada bo to w blokach :(. Jak już byś podawał konkretne rozwiązania to prosiłbym o wytłumaczenie jak to ze sobą wszystko połączyć :D 

M50x to ciepła v-ka, z mocnym basem. Nijak się ma do neutralnego grania.

Edited by Sound John

Jeśli chodzi o brzmienie to zamierzam posłuchać tych głośników, jeśli mi nie podpasują to kupie inne bo jeszcze nie do końca wiem jakie brzmienie mi odpowiada :D, mam jeszcze jedno pytanie głośniki podłączać przez wyjście słuchawkowe, pytam bo nie wiem do czego służy drugie wyjście w odtwarzaczu.