123Forumowicz Opublikowano 24 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 (edytowane) Witam sprawa wyglada nastepujaca bylem w posiadaniu urbeats starszej generacji sluchawek ktorej juz nie produkuja. Oddalem je na gwarancje i zwrocili nowe nowszej generacji. Zalezy mi na pieniadzach bo nie chce juz tych sluchawek. Tutaj mam pytanie czy moge je zareklamowac dlatego ze oddali mi nowa wersje a nie stara ? Kupilem je w empiku. Wielkie dzięki za pomoc Up Edytowane 24 Października 2015 przez 123Forumowicz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kub3n Opublikowano 24 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 To zależy od firmy. Większość stosuje politykę: - 3 wysyłki do serwisu - przy czwartej zwrot pieniędzy Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
all999 Opublikowano 24 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 To zależy od firmy. Większość stosuje politykę: - 3 wysyłki do serwisu - przy czwartej zwrot pieniędzy Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka A nie jest tak, że jeśli nie mają dokładnie takiego towaru jaki kupiłeś, muszą oddać kasę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kub3n Opublikowano 24 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 Jak mówiłem, to zależy od firmy. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
all999 Opublikowano 24 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 Jak mówiłem, to zależy od firmy. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Ale ja pytam o przepisy, a nie o "widzimisię" firmy. Niech się wypowie ktoś mądrzejszy od nas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mykupyku Opublikowano 24 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 (edytowane) Jeśli nowszą wersja jest lepsza, to nie można żądać zwrotu kasy. Ale jeśli jakiś parametr jest gorszy, to można. Może nowsze brzmią ciut inaczej i wtedy czep się, że dla ciebie gorzej. Edytowane 24 Października 2015 przez mykupyku 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArecaS Opublikowano 24 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 W wypadku gwarancji mogą zrobić cokolwiek co sobie ustalą i wpiszą w karcie gwarancyjnej. Zazwyczaj taka gwarancja przewiduje wymianę na model niegorszy od zgłaszanego. Nieco inna sytuacja występuje w wypadku oddawania na podstawie rękojmi, ale także tu nie można ot tak poprosić sobie o zwrot gotówki. Zresztą to, że oddali inny model raczej nie będzie stanowiło podstawy do reklamaji, jeśli produkt otrzymany w ramach wymiany posiada te same właściwości. Co do tego ostatniego jednak nie jestem w 100% pewny, a nie chce mi się teraz przekopywać przez ustawę. Tak czy inaczej radzę się przyzwyczaić do nowego sprzętu, bo nie sądzę by taki przekręt dało się tutaj zrobić. Jeśli się nie podobają, to sprzedać i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teti Opublikowano 24 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 Zazwyczaj taka gwarancja przewiduje wymianę na model niegorszy od zgłaszanego. co to oznacza, przykładowo wole starszą wersje. czy nowsza zawsze musi być lepsza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArecaS Opublikowano 24 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 Jeśli gwarant nie zastrzeże sobie niczego innego w swojej karcie gwarancyjnej, to to oznacza tylko tyle, że trzeba przed sądem (bo raczej innej drogi egzekucji uprawnień by tu nie było) udowodnić, iż nowa wersja jest obiektywnie gorsza. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
410N Opublikowano 25 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 (edytowane) Dostałeś nowe, nieużywane słuchawki z polskiej dystrybucji w ramach gwarancji, jeżeli Ci nie pasują to po prostu komuś je odsprzedaj. Gwarancja nadal obowiązuje, więc nie powinieneś mieć większych problemów ze znalezieniem nabywcy, o ile cena będzie rozsądna. Lepiej na tym wyjdziesz, niż próbując odzyskać te kilkadziesiąt złotych więcej od gwaranta. Edytowane 25 Października 2015 przez 410N Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigmaras Opublikowano 26 Października 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2015 Wszystko zależy od sprzedawcy i jego podejścia. Prawo nie reguluje w trybie zerojedynkowym postępowania. Jako konsument możesz wystąpić z żadaniem a sprzedawca może się do tego przychylić lub zaproponować swoje. W przypadku wymiany produktu na nowy, nowszej generacji sprzedawca postąpił słusznie i nie ma nic do zarzucenia w jego postępowaniu. Nie ma kompletnie podstawy aby rościć względem niego zwrot pieniędzy za produkt. Oczywiście w przypadku gdyby się okazało, że ta nowa wersja, np nieodpowiada Ci brzmieniem, możesz spróbować zażądać obniżenia kwoty za słuchawki ale to jest temat rzeka i prawdopodobnie musiałbyś wystąpić z pozwem. Tutaj nawet UOKiK nie da Ci wyczeprującej odpowiedzi i przekieruje na droge prawną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.