Skocz do zawartości

Sennheiser Momentum - latająca słuchawa


Wieszak

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

W moim sennheiser momentum jedna ze słuchawek jest obluzowana, przez co nieco 'lata' na pałąku.

 

Czy to podlega pod gwarancje, czy też jest to uszkodzenie mechaniczne wynikające z niewłaściwego użytkowania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm jak coś się wyrobiło na gwarancji to raczej można to reaklamować. Skoro regulacja pałąka nie trzyma to nie jest to ok, szczególnie, gdy słuchawki nie kosztują >100zł.

EDIT: Myślałem, że chodzi o regulację

 

Od nowości tak było? W sumie jak jest jeszcze gwarancja to można poczekać czy tak dalej z tym będzie, czy się pogłębi lub z drugą słuchawką też tak zacznie się dziać ;) Bo to nie przeszkadza w niczym oprócz obawy o solidność?

Edytowane przez oblivion
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam Momentum Brown z polskiej dystrybucji, nic się nie rusza - odpukać - jak na razie, jeśli się nie zgniotły, i jesteś pewnie pierwszym właścicielem więc wiesz co się z nimi działo to tak nie powinno być. Na Twoim miejscu bym jednak sam nie ruszał jak masz gwarancję. Jak jesteś z Wawy to masz serwis na miejscu jest Aplauz przejść się do nich i załatwić. Daj potem znać bo sam jestem ciekaw jak potraktują. pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu masz wszystko

http://www.aplauzaudio.pl/glowna/index.php?strona=serwis

http://194.181.97.1:8889/formularz.aspx

Nie miałem jeszcze przyjemności z tym serwisem ale z tego wynika że tak, tylko zadzwoń może jeszcze do Aplauzu

SERWIS tel. bezpośredni: +48 22 378 16 99

"Kupiłem produkt w Polsce. Gdzie powinienem reklamować produkt?
Wszystkie procedury związane z reklamacją towaru powinien prowadzić Sprzedawca, od którego towar został kupiony. Gdyby ten sposób był dla Państwa niedogodny, proponujemy alternatywne sposoby załatwienia reklamacji (szczegóły poniżej).

Nie mogę/nie chcę kontaktować się ze sprzedawcą lub Sprzedawca skierował mnie do firmy Aplauz. Czy mogę wysłać reklamowany produkt bezpośrednio do Serwisu?
Tak. Reklamowany towar musi być wcześniej zarejestrowany na formularzu internetowym. Razem z reklamowanym towarem bezwzględnie należy dołączyć czytelną kopię dowodu zakupu z podanym modelem urządzenia i datą transakcji. Po potwierdzeniu rejestracji towar powinien być dostarczony do naszego serwisu na Państwa koszt."

Spróbuj jeszcze z obydwoma kabelkami, piny nieraz nie stykają, jak się je dobrze nie wkręci, tylko nie na siłę.

Edytowane przez Bernie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Zarejestruj się aby mieć większy dostęp do zasobów forum. Przeczytaj regulamin Warunki użytkowania i warunki prywatności związane z plikami cookie Polityka prywatności