Wieszak Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Witajcie, W moim sennheiser momentum jedna ze słuchawek jest obluzowana, przez co nieco 'lata' na pałąku. Czy to podlega pod gwarancje, czy też jest to uszkodzenie mechaniczne wynikające z niewłaściwego użytkowania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miniu Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 (edytowane) lata po tej prowadnicy metalowej czy w miejscu gdzie się skręca słuchawke ? Edytowane 16 Kwietnia 2014 przez Miniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bernie Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Pod prowadnicą są takie gumowe podkładki, może coś wypadło? A w ogóle to są Momentum Brown, Black czy On-ear ? W każdym razie chyba i tak zależy to od serwisu, trzeba zgłosić i tak jak jest gwar. może poprawią bez gadania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wieszak Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 To jest Momentum Brown. Nie lata po prowadnicy, tylko w trójwymiarze na bolcu, na którym słuchawka jest zaczepiona. Nic nie wypadło, obie wyglądają tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oblivion Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 (edytowane) Hmm jak coś się wyrobiło na gwarancji to raczej można to reaklamować. Skoro regulacja pałąka nie trzyma to nie jest to ok, szczególnie, gdy słuchawki nie kosztują >100zł. EDIT: Myślałem, że chodzi o regulację Od nowości tak było? W sumie jak jest jeszcze gwarancja to można poczekać czy tak dalej z tym będzie, czy się pogłębi lub z drugą słuchawką też tak zacznie się dziać Bo to nie przeszkadza w niczym oprócz obawy o solidność? Edytowane 16 Kwietnia 2014 przez oblivion Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miniu Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Powiem tak, miałem dwa modele Momentumów. Moja obecna wersja Brown jest sztywna i chodzi z oporem (kupione w Danii). Miałem również wersje Black (Polska dystrybucja) i miały o wiele większe luzy na tym bolcu do skręcania słuchawki ale tragedii nie było, po prostu luźniej chodziły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bernie Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 A ja mam Momentum Brown z polskiej dystrybucji, nic się nie rusza - odpukać - jak na razie, jeśli się nie zgniotły, i jesteś pewnie pierwszym właścicielem więc wiesz co się z nimi działo to tak nie powinno być. Na Twoim miejscu bym jednak sam nie ruszał jak masz gwarancję. Jak jesteś z Wawy to masz serwis na miejscu jest Aplauz przejść się do nich i załatwić. Daj potem znać bo sam jestem ciekaw jak potraktują. pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wieszak Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Kurcze, zauważyłem, że w lewej słuchawce ewidentnie nie ma / jest bardzo mało bassu. Mogę je zanieść prosto do aplauzu, zamiast wysyłać do sklepu internetowego, w którym je kupiłem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Rayden Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 A sprawdź wtyk - jak go włozyłeś do słuchawki. Może tam coś jest nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wieszak Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Wydaje mi się, że to nic nie zmienia. Ponawiam pytanie: Mogę je zanieść prosto do aplauzu, zamiast wysyłać do sklepu internetowego, w którym je kupiłem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bernie Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 (edytowane) Tu masz wszystko http://www.aplauzaudio.pl/glowna/index.php?strona=serwis http://194.181.97.1:8889/formularz.aspx Nie miałem jeszcze przyjemności z tym serwisem ale z tego wynika że tak, tylko zadzwoń może jeszcze do Aplauzu SERWIS tel. bezpośredni: +48 22 378 16 99 "Kupiłem produkt w Polsce. Gdzie powinienem reklamować produkt? Wszystkie procedury związane z reklamacją towaru powinien prowadzić Sprzedawca, od którego towar został kupiony. Gdyby ten sposób był dla Państwa niedogodny, proponujemy alternatywne sposoby załatwienia reklamacji (szczegóły poniżej). Nie mogę/nie chcę kontaktować się ze sprzedawcą lub Sprzedawca skierował mnie do firmy Aplauz. Czy mogę wysłać reklamowany produkt bezpośrednio do Serwisu? Tak. Reklamowany towar musi być wcześniej zarejestrowany na formularzu internetowym. Razem z reklamowanym towarem bezwzględnie należy dołączyć czytelną kopię dowodu zakupu z podanym modelem urządzenia i datą transakcji. Po potwierdzeniu rejestracji towar powinien być dostarczony do naszego serwisu na Państwa koszt." Spróbuj jeszcze z obydwoma kabelkami, piny nieraz nie stykają, jak się je dobrze nie wkręci, tylko nie na siłę. Edytowane 22 Kwietnia 2014 przez Bernie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.